Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 1 ud af 16 (156 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fuldt alle råd om at starte en debat side op men der er kún få daglige brugere.

Siden er nu sat tilsalg, så hvis du mener at du kan gøre et bedre forsøg ????? kan jeg kontaktes på email info@mediaplace.dk

Jeg takker også af for nu og opsiger min konto her på Amino da mit "kunde" grundlag er væk.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:29

Undskyld jeg spørger - Men er du helt sikker på at det er det du ønsker?

Hvor længe har du haft siden, og prøvet at få den op?

Succes afhænger vel i høj grad om vedholdenhed og om at optimere de steder det ikke fungere - Det er ihvertfald det jeg går og bilder mig selv ind ;-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Folk er alt for låste i deres internetmønster til at du kan lokke dem over på en ny side og jeg har nu prøvet i over 6 mdr. Mange har meldt tilbage at den er superfed og at de nok skal bruge den, men når ikke en gang mine familie og venner vil hjælpe med at skrive på den, så er man lost :-(

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:36

Hej Mads

Giv det en chance over længere periode :)

Kan se du den 16/1 2012 skriver siden er ved at være klar ?

Det er kun 3 uger siden, op med humøret og giv den en skalde 

God vind

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Venner og familie kan du i den sammenhæng desværre ikke bruge til en fløjtende fis :-) De ønsker dig selvfølgelig det bedste, men er som oftes ikke interesseret i at få fingrene ned i jorden.

Dem du siger der melder tilbage, er det også venner og familie? I så fald kan du smide denne linie op sammen med den anden #FarvetHoldning ;-)

6 måneder er jo absolut ingenting - Det er lige nok til google har sniffet til dig og afgjort om du lugter godt eller dårligt. Det er jo først nu alt det sjove begynder!

Har du fulgt rådene Thorborg giver vedr. opstart af debatforum? F.eks &feature=player_embedded">

&feature=player_embedded 

Jeg kan forestille mig at du eventuelt kunne opsætte nogle mål i Google Analytics og se, hvor eller hvorfor de folk der kommer ind ikke konverterer til brugeroprettelse eller skriver indlæg :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 16:40

det var 2. omgang at den var klar Sad

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 16:40

Du har netop ikke fulgt alle råd. ét af de råd der blev givet, var at følge det Martin har sagt i en video, nemlig at danne nogle fiktive brugere der sidder og skriver og svare. For ligesom at få noget aktivitet i forummet. 

Hvis du kommer ind i et tomt lokale, hvor der sidst var én for tre dage siden, så går du igen.
Kommer du ind i et lokale hvor der hele tiden er andre, så bliver du! 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 16:43

Har du fulgt rådene Thorborg giver vedr. opstart af debatforum?

ja jeg har fuldt alle gode råd

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:43

Hvilken side er der tale om Mads. Hvis det er mediaplace så synes jeg bestemt du skal give det meget længere. Venter lige med resten af teksten her, for hvis det nu ikke er mediaplace vil det være ubrugeligt :P

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 16:44

Hvor ved du det fra ???? 90 % af alle de inlæg og blogs er fra mig selv, så jeg har netop fuldt det råd

Side 1 ud af 16 (156 indlæg)