Folk er alt for låste i deres internetmønster til at du kan lokke dem over på en ny side og jeg har nu prøvet i over 6 mdr. Mange har meldt tilbage at den er superfed og at de nok skal bruge den, men når ikke en gang mine familie og venner vil hjælpe med at skrive på den, så er man lost :-(
Venner og familie kan du i den sammenhæng desværre ikke bruge til en fløjtende fis :-) De ønsker dig selvfølgelig det bedste, men er som oftes ikke interesseret i at få fingrene ned i jorden.
Dem du siger der melder tilbage, er det også venner og familie? I så fald kan du smide denne linie op sammen med den anden #FarvetHoldning ;-)
6 måneder er jo absolut ingenting - Det er lige nok til google har sniffet til dig og afgjort om du lugter godt eller dårligt. Det er jo først nu alt det sjove begynder!
Jeg kan forestille mig at du eventuelt kunne opsætte nogle mål i Google Analytics og se, hvor eller hvorfor de folk der kommer ind ikke konverterer til brugeroprettelse eller skriver indlæg :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Du har netop ikke fulgt alle råd. ét af de råd der blev givet, var at følge det Martin har sagt i en video, nemlig at danne nogle fiktive brugere der sidder og skriver og svare. For ligesom at få noget aktivitet i forummet.
Hvis du kommer ind i et tomt lokale, hvor der sidst var én for tre dage siden, så går du igen. Kommer du ind i et lokale hvor der hele tiden er andre, så bliver du!
Hvilken side er der tale om Mads. Hvis det er mediaplace så synes jeg bestemt du skal give det meget længere. Venter lige med resten af teksten her, for hvis det nu ikke er mediaplace vil det være ubrugeligt :P