Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 2 ud af 16 (156 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre lidt at det er sådan med nye forums at man selv skal skrive de første rigtigt mange spørgsmål, og svar med forskellige brugere for at skabe liv. Der er jo ikke ret mange der skriver et spørgsmål i et forum hvor man kan se at aktiviteten er meget lille. Det er bare et gæt, jeg har ikke selv prøvet at starte sådan en side.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:45

det er det

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:48

Opret 10 brugere mere og lad alle de svar stå åben :)

Giv din side til sommer og se så tiden an igen, synes det ville være synd og give op nu

Jeg solgte i sin tid OpretGratis.dk da jeg ikke synes der skete en skid med siden, mistede en del på den.. Så kom jeg i tanke om den efter få mdr og så var der masser af aktivitet, tro mig fortryder noget så grusomt jeg solgte den side

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:50

Hej,

Ja jeg forstår heller ikke at du ikke har lavet nogle fiktive brugere, og skrevet indlæg på den måde. Min ærlige mening er at hvis jeg skulle starte et forum op, så ville jeg lave fiktive brugere, stille fiktive spørgsmål, og komme med fiktive (men gode og behjælpelige) svar. Jeg ville over en periode på et par uger formentlig lave de første 50 brugere - jeg ville nok lave et smart system kun til mig, så jeg var fri for at logge ud og ind hver gang.

Nu har jeg ikke set videoen med Martin, hvor han snakker om fiktive brugere - men det er min allerførste tanke når det kommer til forums. Ingen gider skrive et spørgsmål på et forum hvor der ikke er aktivitet. I sådanne tilfælde gælder alle tricks - inklusiv fiktive brugere, hvilket jeg ville bruge i høj grad til jeg havde ramt de første 300-400 brugere, som jeg ikke havde oprettet. Stille og roligt ville jeg så stilne det lidt af og efter nogle måneder (forhåbentlig med succes), ville jeg ende ned på én aktiv bruger - nemlig min egen, og derved fokusere på nogle andre kerneområder, hvor jeg kunne skaffe flere aktive brugere.

Ingen er låst fast i deres internetmønstre hvis de ser en side de kan bruge med fordel.

Held og lykke med det.

Hvis du sælger siden giver du op, og sender en måske kommende succes videre til en anden. Er det, det du vil?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 17:03

Som jeg skriver før, har jeg oprettet 5 fiktive brugere men jeg kan altså ikke overskue 50 brugere, i starten kom der brugere til og jeg er oppe på ca. 55 rigtige brugere, men de skriver kun i starten af deres tilmeldningstid på siden og så høre man ikke fra dem igen :-(

Jeg har stillet nogle gode rammer op for brugerne og det er nogle populære emner der er i forummet, men der er ikke nogen aktivitet og jeg har prøvet at lokke nye brugere til med reklame her på Amino, reklamevideo på youtube og flyers på min arbejdsplads hvor der arbejder 4000 mennesker.

Folk er for låst i deres internet vaner og bruger deres fortrukne alt for meget, man går derfor glip af massere af fede hjemmesider fordi man besøger de samme "gode" sider hele tiden.

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Jeg synes, du virker ALT for opgivende og med det syn på tingene, så er det klart, at dit forum ikke har fået succes. Jeg var kun kort inde på dit forum, og jeg blev hurtigt skræmt væk. Forummet virker rodet, det er kedeligt og så siger det intet om, hvad det egentlig handler om. Jeg vil også mene, at du sigter for bredt. Hellere skær det ind og få nogle super sprøde emner stablet sammen.

Rom blev ikke bygget på én dag, og det gør et forum i hvert fald heller ikke. Det kræver tålmodighed, tålmodighed og atter tålmodighed. Det kræver, at du knokler og bliver ved med at tro på det. Du skal fokusere noget mere på de små positive ting, der sker på dit forum. I stedet for at forvente, at du får 100 brugere i morgen, så forvent at du får 5-10 om måneden. Sigt lavere, så bliver du ikke skuffet.

Skaf dig et nyt og moderne logo, der fanger én. Det du har nu, er alt for old school.

Fjern Joomla! favicon.

Få et nyt design, der siger spar 3.

Hold hovedet højt og arbejd målrettet med siden.

Mvh. Christian

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som Martin Thorborg siger, så det tager det altså minimum 2-3 år at lave en succes.

Jeg har et sider, med koncepter på, som jeg arbejder lidt på en gang imellem. Dem har haft jeg kørende i et par år, uden at der sker noget. Men det ved jeg at der gør når det hele er perfekt.

Lad siden blive, lav lidt på den engang imellem, få nogle gode ideer og koncepter, sådan hen af vejen.

Skulle jeg give dig et godt råd lige nu, så se om du kan få integreret noget med videoer. Test af produkter på video, anmeldelser via video osv osv. Video er fremtiden og det bliver også belønnet mere og mere af Google, i forhold til SEO.

Hvis du starter med det video nu, vil du være foran andre om 2-3 år.

Men du kan selvfølgelig også bare stoppe :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 17:14

Min erfaringer rækker desværre kun til dette, men jeg kunne tilbyde en evt. partner 50 % kvit og frit hvis han / hun kan skabe succes på siden :-)

Var det en løsning ? da jeg ikke magter at skulle bruge endnu 6 mdr. på at skrive med mig selv i forummet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mads A.:
Min erfaringer rækker desværre kun til dette,

Erfaring er ikke noget du har. Det er noget du får ( fuck det var klogt sagt )

Du vil ikke projektet, og så kan intet hjælpe dig. Hvis du virkelig ville, kunne du gøre alt med det.

Videre...

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:

Hvor ved du det fra ???? 90 % af alle de inlæg og blogs er fra mig selv, så jeg har netop fuldt det råd

vi gav dig et råd , jeg kan ikke se gik efter , hvad er grunden til det , du havde ikke nok energi , du havde ikke tid eller du kan simpelthen ikke rive som 100 personer

må jeg spørge hvor er de 100 vis bruger du skulle have oprette og du debattere med dig selv jeg kan ikke lige se dem , det kræver man laver en masse altså du kan ikke forvente at alt under 1000 indlæg fra de bruger du selv lavet og debattere med

fake bruger spørger om det nummer 2 fake bruger svare og 3 giver lidt andet svar nu diskutter  de samme alle og nu kommer du ind som og spiller som  nummer 4 person i samme debat tråd

hvor er lige de 100 vis ekspert blog indlæg gav du op med dem , hvorfor lavet du ikke dem

jeg synes bare du må i gang , jeg kunne se den gang du skrev og gik ind på forummet så det meste ud til du ikke havde tid til det , men måske er det meste motivation og viden og en iværksættere passion mod det lykkes der mangler her og nu få den energi og giv ikke op

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 16 (156 indlæg)