Det er bare synd og skam at blive ved med at bruge det som en undskyldning for ikke at få et så flot og overskueligt design som muligt. Hvis man kender en grafiker, så lav en god deal med ham/hende. Tilbyd noget til gengæld. Kender du ikke en dygtig grafiker, så lær en at kende. Det er der rig lejlighed for her på Amino. Det samme med programmering. Den fyr, der netop nu programmerer mit kommende store website, har jeg lavet en god deal med. Jeg betaler halvdelen af det aftalte beløb, og den sidste halvdel får han i modydelser (tekster til hans egne projekter). Det er let nok at finde på undskyldninger. Men hvorfor gøre det, når det godt kan lade sig gøre at finde løsninger på de problemer, man ser? Dbh Thomas |
Anders S:Entrepreneur - Jan:Så er du nok ramt af samme bakcille som Mads Aneej jeg synes nu bare ikke at de giver et hurtigt og godt indtryk af hvad siden handler om og hvad du kan der. Det er alt for meget rod og jeg skal komme efter dig.
Er det en blog/webshop/forum;. hvad er det.. Hvad for jeg ud af det??
De rammer ikke mig ihvertfald. Jeg skal bruge en masse tid paa at finde ud af hvad jeg skal bruge siderne til og det gider jeg ikke.
Kunne det tænkes at det skyldes at du ikke følger med internationalt i iværksætteri? (f.s.a. entrepreneur.com)
Hvad synes du om så om www.about.com ?