Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 15 ud af 16 (156 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

øhm .... nu startede ehow heller ikke ligefrem med kun 1500 penge på kontoen, men mere hen i retningen af 25 mio dollar.

Det er bare synd og skam at blive ved med at bruge det som en undskyldning for ikke at få et så flot og overskueligt design som muligt. Hvis man kender en grafiker, så lav en god deal med ham/hende. Tilbyd noget til gengæld. Kender du ikke en dygtig grafiker, så lær en at kende. Det er der rig lejlighed for her på Amino.

Det samme med programmering. Den fyr, der netop nu programmerer mit kommende store website, har jeg lavet en god deal med. Jeg betaler halvdelen af det aftalte beløb, og den sidste halvdel får han i modydelser (tekster til hans egne projekter).

Det er let nok at finde på undskyldninger. Men hvorfor gøre det, når det godt kan  lade sig gøre at finde løsninger på de problemer, man ser?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:21

Anders S:

Entrepreneur - Jan:
Så er du nok ramt af samme bakcille som Mads A Smile

neej jeg synes nu bare ikke at de giver et hurtigt og godt indtryk af hvad siden handler om og hvad du kan der. Det er alt for meget rod og jeg skal komme efter dig.

Er det en blog/webshop/forum;. hvad er det.. Hvad for jeg ud af det??

De rammer ikke mig ihvertfald. Jeg skal bruge en masse tid paa at finde ud af hvad jeg skal bruge siderne til og det gider jeg ikke.

Kunne det tænkes at det skyldes at du ikke følger med internationalt i iværksætteri? (f.s.a. entrepreneur.com)

Hvad synes du om så om www.about.com ?

Køb ren argan olie her

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:24

@Martin, hvordan viste du der var målgruppe for en aktiv debat side som amino? Jeg mener "dengang" du startede var der jo ikke på samme måde iværksætter aktivitet rundt om på nettet, og det må have været svært at måle på potentialet.

Eller startede du op på ren mavefornemmelse?

Ikke for at gå off topic, men når nu vi taler små/store målgrupper. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26

Entrepreneur - Jan:
Hvad synes du om så om www.about.com ?

Den er sgu superfed. Der var da måske en inspiration til trådstarter

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:27

Det samme med programmering. Den fyr, der netop nu programmerer mit kommende store website, har jeg lavet en god deal med. Jeg betaler halvdelen af det aftalte beløb, og den sidste halvdel får han i modydelser (tekster til hans egne projekter).

Det har jeg tænkt på og jeg vil også i den kommende tid hvis jeg ikke finder en partner, tage kontakt til en grafiker og se hvad vi kan gøre for hinanden.

@Martin

Du kan roligt ligge dig ti lat sove, dit community er i gode hænder...Sov godt.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:27

Hvorfor er det folk tror at man kun kan få succes når man har mange penge? De svar der kommer på det her indlæg giver det indtryk af folk...

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 13:37

Man kan helt sikkert komme langt med gratis goder på nettet, men jeg er nået dertil hvor jeg må se efter proff. hjælp og det koster jo lidt kr./øre.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:27

Amino var ikke just nogen designperle den gang i de gode gamle dage :) Men det var simpelt, det ramte præcis sin målgruppe og der var ikke alt mulig andet end en god gammeldaws debat. 

Se her http://web.archive.org/web/20050823072728/http://www.amino.dk/idealbb/

Fjern alt andet end selve debat delen på mediaplace så er du allerede langt, glem alt om livechat, jeg husker at Martin, eller det var vidst et par aminobrugere der forsøgte at skabe en livechat/irc på amino, men der var simpelthen ikke nok aktivitet - hvilket Martin allerede havde set i hans krystalkugle (gad vide om han en gang vælger at sætte den til salg, så byder jeg ihvertfald :) ) 

Så mit bedste råd, fuck designdelen, start med at koge det ned til et debatforum og lav nogle skarpe kategorier indenfor det område du  brænder for.

Start nogle debatter selv, de må gerne være provokerende så det skaber noget naturlig debat. Hvis du vælger at lege skitzofren som Martin gjorde så er det ikke nok bare at skrive små korte indlæg på 5-10 ord, så skal de fiktive brugere skabe nogle debatter og det skal være nogle seriøse svar de komme med. Ellers ender du med at udvande forummet med små korte svar.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 14:29

Endnu et indlæg jeg kan bruge til noget konkret....1000 tak, jeg går straks igang...igen :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:59

Jeg har været igang nu i halvanden måned, og hvis der er noget som jeg allerede nu har erfaret, så er det, at ting som vedholdenhed, interesse og ambitioner er det vigtigste. 

Jeg har godt nok ikke et debatforum, men et musiksite. Dog ved jeg hvad det kræver at starte et site op, og det er ikke småting. Der ligger mange timer i det, og man skal brænde for det, for at få det til at fungere. 

Jeg er som sagt først lige begyndt, og jeg elsker det stadig. Derfor tror jeg det er vigtigt at gøre op med sig selv, om det virkelig er noget man brænder for!

Internettet er en lumsk satan, og man får ikke folk til at bruge ens tjeneste fra dag til dag. Det er noget man langsomt bygger op :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 15 ud af 16 (156 indlæg)