Ja da, nu er der, der er kommet ca. 20 nye til siden igår kl.18 og jeg modtager hjælp fra flere rigtig flinke Amino`er, blandt andet har jeg lige modtaget et nyt logo til siden, som jeg har lagt op. Hvad synes i om det ?
Om designet er kedeligt, farverne kunne forbedres eller logoét ændres, har jo intet med din manglende succes at gøre.
Mads, du er kørt træt I din side, og har nu fået en masse indspark fra aminoér. Den motivation og fornyet styrke du sidder med, bør du bruge på at finde ud af hvad du egentlig vil, i stedet for at gå tilbage til det plejer, det virkede jo ikke.
Første gang blev du træt af at chatte med dig selv på dit eget forum, det gør du med stor sandsynlighed også anden gang. Jeg kender udmærket den situation du sidder i og tag tiden nu til at træffe det rigtige valg, i stedet for at skulle gøre det om 6 måneder hvor du har brugt endnu mere tid.
Der er vi ikke enige, med mindre at jeg falder tilbage i samme situation, men jeg føler at jeg har mere enegi nu og der er en del som åbenbart vil mig og min side det bedste og ¨det skal da udnyttes til noget positivt nu.
Jeg arbejder åbenbart bedst når jeg bliver sparket på og er helt nede, lidt ala, mig skal de sgu ikke ned med nakken :-)
Det skal lige siges at jeg aldrig havde tiltænkt at siden skulle være et fuldtidsjob som jeg skal leve af, det er en hobbyside som jeg da stadigvæk vil ser gro og få den succes på det plan jeg er tilfreds med.
Hvorfor kan man ikke interagere med dig og de andre brugere? Jeg kan ikke lægge kommentarer?
Jeg kan heller ikke stemme på noget, uden at være bruger?
Regel nummer 1 er da at kommunikation skal kunne flyde frit :-)
Jeg synes også du skal finde ud af hvilken niche du ønsker at arbejde med. Det ser du til at være et MEGET bredt emne du fokuserer på på forsiden - det bliver næsten for uoverskueligt at skulle vide noget om alle emnerne - man kan godt blive skræmt væk.
Der er også en del du kan gøre på SEO området med titler, headers, tags, descriptions m.m.
Det er en sikkerhed at du ikke kan "spamme" siden til, derfor skal man være reg. bruger, jeg har desværre oplevet at mine brugere blev kontaktet af spammere og så gider de ikke være på siden hvis det fortsatte :-(
Du kan dog chatte som gæst på siden. Jeg ser ikke noget problem i at gæster ikke kan skrive i forummet eller på bloggen, det er få sider man kan dette. Det kan du heller ikke her på Amino vel ?
Emnerne kan godt tåle at blive sat ned til omkring 10 stk.
Al det tekniske omkring fejl og SEO er jeg obs. på, men jeg kan ikke finde ud af det og derfor leder jeg efter en partner som kan dette.
Du kan dog chatte som gæst på siden. Jeg ser ikke noget problem i at gæster ikke kan skrive i forummet eller på bloggen, det er få sider man kan dette. Det kan du heller ikke her på Amino vel ?
Det kunne man de første par måneder og det gav meget mere debat. Men det gav også en masse skrammel, som jeg live sorterede fra næsten døgnet rundt. Men det at man skal logge ind, fjerner vel 50% af al debat, da alt der er besværligt stopper action.
Så det er faktisk et godt råd, men det kræver også at du eller en moderator er på hele tiden, i den tid du gør det.
Igen kommer det ned til at det kræver en stor indsats og tro ikke at jeg prøver at skræmme dig væk, jeg prøver at provokere og hjælpe dig til at gøre noget ved det.