Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 10 ud af 16 (156 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst hele den lange tråd, som er fuld af gode overvejelser, gode idéer og muligheder. Jeg får lyst til at supplere trådstarter fordi vores livsomstændigheder ligner hinanden. Jeg er lige så gammel som dig, har 3 børn i alderen fra 4-12 år og et offentligt lederjob på fuld tid.

For 2 år siden satte jeg mig det mål, at ved udgangen af 2012 skulle jeg kunne tjene mindst kr. 15.000,- hver måned på at blogge. Målet med disse penge er udelukkende at donorere dem til godgørende formål.

Jeg har arbejdet målrettet, intensivt, systematiseret min tid, planlagt og har arbejdet på mine projekter 1-3 timer om dagen. Med en stram deadline kan det sagtens lade sig gøre - og så som familiefar. Tålmodighed kan være en dyd, men jeg kan se, at det betaler sig. For snart 2 år siden startede jeg en blog indenfor en humanistisk niche, som inden havde tænkt på før. Igennem de sidste 2 år har bloggen opnået rigtig gode positioner i Google, jeg har fået aktivt brugerforum - primært kvinder i alderen 35-50 år med 300 aktive brugere og jeg har mere end 1500 daglige besøgende. Det har krævet blod, sved og tårer. Da jeg startede anede jeg ikke engang hvordan man oprettede en blog hos wordpress. Men jeg har været passioneret, struktureret og det samme kan du også være!

Vær tålmodig, vid, at det tager tid, arbejd målrettet og intensivt og lad være med klage. Mister du gejsten må du forsøge at få den tilbage eller også må du lukke den. Lad være med at give op. Jeg har nu sat mig et nyt mål, der hedder at jeg i 2015 siger mit arbejde op for at blive selvstændig blogger på fuld tid. Det skal nok lykkes.

Så op på hesten igen. Vær fokuseret og målrettet. Planlæg din arbejdstid. Jeg arbejder f.eks. aldrig imellem kl. 16-20, da der skal være tid og plads til børnene og manden. Køb dig eventuelt fra rengøring. Køb ind på nettet. Giv børnene pligter. Kys din kone lidt ekstra og hun vil kun blive begejstret over, at du har dedikerede mål.

Held og lykke

Mette

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:10

Sådan noget tager tid og tålmodighed!

Bliv ved og sørg for holde konkurrencer og skrive en masse artikler og emne ...

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:15

Jeg var i et kæmpe stort sort hul, da jeg ikke kunne se hvad der var galt med siden, det ved jeg nu og kan handle på det.

Jeg har også valgt at kun bruge tid på siden efter kl.19 og lidt i dagtimerne i weekenden, da familien kommer først.

Jeg synes at det er flot gået at du er gået fra 0 til 300 aktive brugere på kun 2 år.

ps. Jeg skal nok huske at kysse konen lidt mere, det må da gi lidt plusser i bogen ;-)

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:20

Mads A.:

Har du fulgt rådene Thorborg giver vedr. opstart af debatforum?

ja jeg har fuldt alle gode råd

Jeg synes mildest talt ikke dit site er særlig tiltalende. Det virker ikke nær så professionelt som fx amino, hol.dk osv.. 

Designet virker gammeldags og mildest talt dårligt. Små detaljer som loginfelterne ikke er vertikalt linjeret og corporate-bullshit på forsiden er med til at gøre sitet umådelig dårligt.

Jeg synes i stedet du skal få hjælp fra nogen, der har uforståelig godt styr på konverteringsoptimering. En dygtig designer, betal ham for det! Få lavet nogle analyser og følg best-practise hvad angår konverteringsoptimering. Så er du godt på vej. Småting som dit logo virker også uprofessionelt og dårligt. Jeg kunne ikke se mig selv komme tilbage til det forum og bruge det aktivt.

Det er ikke for sjov Amino bruger rigtigt mange penge og megen tid på at vedligeholde dette site.

Få også lavet nogle nye bannere. De skal være mere skarpe! Gå så selv igang med at oprette indlæg, opsøg svar.. Der skal være noget som Google kan indeksere, jo mere indhold desto flere besøgende.

Rom blev ikke bygget på en dag.

Ellers synes jeg du skal fortsætte. Giv den en skalle. Der er masser af plads til forbedringer, udnyt dem! Så tror jeg det bliver et godt projekt.

Groft sagt: Hyr en designer, få hjælp til konverteringsoptimering og SEO. Så er du OK på vej.

Held og lykke!

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 15:26

Alle de fejl kender jeg nu og hele siden skal have nyt design,logo og topbanner, alle tekniske fejl skal rettes til og jeg leder derfor efter en teknisk partner som kan hjælpe med dette.

Så hvis der sidder en som vil blive medejer ( uden beregning ) af en måske kommende stor side? så kontakt mig.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:35

Mads A.:

Alle de fejl kender jeg nu og hele siden skal have nyt design,logo og topbanner, alle tekniske fejl skal rettes til og jeg leder derfor efter en teknisk partner som kan hjælpe med dette.

Så hvis der sidder en som vil blive medejer ( uden beregning ) af en måske kommende stor side? så kontakt mig.

Du ved jo godt at det kræver stort arbejde at få noget til at fungere. INGEN starter noget, arbejder en eftermiddag, og tjener penge resten af livet... Trust me.. (jeg har selv troet det, prøvet det og fejlet!)

Men nu ved du der er en grund til du ikke har success med det site. TYDELIG grund for os, som arbejder med det hver dag, og har gjort det de sidste 5-6 år.

Så tag en beslutning om du vil udvikle siden innovativt, eller om du vil lukke.

Held og lykke

Dbh. Yngvi

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:40

Dejligt du er kommet op på "hesten" igen

Giv den et side kick, når du har tid

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:05

1) Fjern reklamerne, indtil du har et kritisk antal brugere.
2) Når man opretter er krævene til koden for høj
3)  Jeg har oprettet en bruger, så lad os se, hvor værdiskabende siden er :)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 16:15

vedr. 2) så tror jeg ikke at jeg kan rette så meget i det, da det er en del af Community Builder

jeg kan ikke fjerne reklamen, da der er indgået aftale herom.

Ser frem til at skrive med dig ;-)...velkommen til.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 16:40

Der er da mange online brugere på dit site?

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Side 10 ud af 16 (156 indlæg)