Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 9 ud af 16 (156 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Okay Morten Madsen har lige skrevet det længste indlæg, ikke bare på Amino men på hele internettet ... ever !

Stik ham lige et badge han kan have på sin profil Thorborg

Og godt gået Morten :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:
Okay Morten Madsen har lige skrevet det længste indlæg

Men sikke et indlæg. WOW! Kan desværre "kun" kaste 5 stjerner efter det, for det da sgu mageløst godt og hvis trådstarter ikke kan blive kickstartet af dette - ja, så er den rette beslutning nok at droppe projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Madsen:
jeg er trods alt kun en 23-årig knægt uden den helt store succes endnu

Det kommer sgu´ - er jeg helt overbevist om efter at have læst dit indlæg. Du har lige lavet det flotteste indlæg jeg har set i mine 3 år på Amino. Fantastisk struktureret, fantastisk indholdsrigt, fantatisk indlevelsesrigt og ikke mindst hamrende flot formuleret. Yes

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 01:12

Morten Madsen:
Det var det.
Pas på du ikke får vabler på fingrene... compeed kan være en god løsning :)

spøg til side... godt indlæg må man sige

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Et af dine største problemer er vel også, at du har forsøgt at tage brugerne fra Amino, og flytte dem over til dig site... Men hvor vil folk helst spørge henne? Der hvor kompetencerne ligger, eller på et tomt forum, hvor kun nogle af kompetencerne er flyttet med.

Jeg oprettede en bruger på sitet, og har forsøgt at være lidt aktiv, men det dør hurtigt, når der intet sker. De sidste par mdr har jeg kun tjekket, når der er kommet en mail om, at der er besvarelser i en af de tråde, som jeg har været aktiv i. Og når jeg så, den ene gang om måneden, har været forbi siden, så er der på 1 måned kommet max 1 indlæg! Det kan man altså bare ik skabe et aktivt debatforum ud fra...

Måske du skulle alliere dig med nogle af de kloge hoveder indenfor nogle brancher, og lade deres know how trækker folk til. Du kan sikkert meget enkelt slå en handel af med links eller andet, mod at de besvare spørgsmål, og lægger ansigt til forummet... 

Det har hele tiden virker som om, at du troede, at det drive et forum var en guldkalv, som hurtigt og simpelt kunne slagtes... Motivationen lignede money, og så dør ens projekt altså i surt arbejde, sorry to say it...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:30

Morten Madsen:
5. Brugeren får en mail når han er oprettet
Ja - og? Det er komplet irrelevant, når brugeren ikke kan logge ind med det samme. Du skriver et sted i tråden at det "kun" tager 5 minutter for dig at aktivere os, men nu er klokken 00.21, og jeg registrerede mig klokken 23:55 ca. og jeg kan altså stadig ikke logge ind. Skulle jeg virkelig ville komme tilbage til et sted, hvor administratoren ikke engang stoler på mig ved første øjekast? Come on. Det er simpelthen demotiverende - især når man gerne vil deltage i debatten NU!

Hold op et lang, og velformuleret indlæg. Der er en del at arbejde med, så er det op til Mads om det er noget han har tænkt sig.

Du har mange rigtige pointer, men jeg synes især denne er vigtigt (for andre der vil lave et forum. Jeg tror ikke på at Mads har tænkt sig at ofre det der skal til for at få gang i sit forum).

At lave et forum hvor medlemmerne skal godkendes manuelt, duer bare ikke. Jeg ved at Trustpilot bevidst har en strategi om at det skal tage 5 - 7 minutter at blive oprettet som bruger for at lave en anmeldelse af en virksomhed, der ikke er betalende kunde hos trustpilot.

Grunden til dette er, at de ved at det så kun er dem der er virkeligt tilfredse, eller virkeligt utilfredse og bare vil dele deres oplevelser, der er tilbage efter så lang tid. Og i Trustpilot tilfældet er det nok dem der er virkeligt utilfredse der er tilbage, og det er et godt salgsargument senere hen :o)

Og når brugerne falder fra hos Trustpilt på 5 - 7 minutter, hvor de ikke har mulighed for at skrive, så er det nok ikke så meget anderledes i et forum. Så den manuelle godkendelse, er i hvert fald ikke måden at få gang i debatten.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 03:35

Hey Mads,

Nu har vi jo startet community-sider op samtidig, så jeg har fulgt dig på sidelinjen og heppet på dig. Mit råd er at finde din hjemmebane og udarbejde nogle hammer ambitiøse planer!

Hvor vil du være om en en måned, to måneder, tre måneder, seks måned ..... fem år? Og lave en klar plan for at nå i mål. Man husk at målet blot er en vejviser. Du må ikke være bange for at tænke stort og - jeg mener - at du ikke skal have for mål at smide penge i din egen lomme, men vitterlig ønske at give dine brugere merværdi.

Min ambitiøse plan har indtil nu givet en hammer dygtig partner i selskabet samt en eksklusiv aftale med den anden største organisation indenfor landbruget!!

Jeg har brugt 2-5 timer om dagen siden marts sidste år på sitet - hver dag, har en lille datter samt et driftslederjob, hvor jeg også arbejder hver dag. Dvs. arbejdsuger på i al fald 55-75 timer. Arbejde giver mig energi! Jeg tror på, at www.erfaland.dk kommer til at gøre en forskel for landbrugssektoren på sigt og det er dét, der driver mig. At gøre en forskel.

Hvad motiverer dig?

Du er iøvrigt velkommen til at kigge forbi vores nyeste community (ER I BETAVERSION OG LANCERES DEN 14. FEBRUAR). Dette har været fire måneder under vejs og vi er tre iværksættere om det. Måske du kan hente lidt inspiration ad den vej: www.politiskdebatforum.dk

Hvor om alting er, så ønsker jeg dig held og lykke med projektet! Min pointe er at man skal have en mission med et højere formål end blot at inkassere cash og en velovervejet plan samt forberedelse kan gøre en stor forskel.

Rigtig god weekend!

Mange hilsner

Celgaard 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 07:22

Morten Madsen:

Jeg har sikkert glemt nogle punkter - men hey! Klokken er 1 om natten. Nu har du materiale nok i denne tråd+denne post til at lave en punktliste på 50, og så tage dem én efter én.

Det var det.

Gude indlæg, det var det indlæg jeg har efterspurgt i 6 mdr. nu :-) jeg har set lyset, læst sandheden og må på den baggrund træffe et valg.

Du har skrevet et 10 stjernet indlæg Morten....1000 tak.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 07:46

En lille opdate til de mange svar.

Det er super fedt at i hjælper sådan.

Jeg har godkendt alle nu ( har sovet ) og sat systemet op så man er klar til at bruge siden med det samme efter reg.

Jeg har også aktiveret sikkerhedskoden igen, som jeg fjernede, da jeg troede at den gjorde reg. af ny bruger forvirret.

Jeg har suget til mig af alle jeres råd og går igang med at forbedre siden idag, jeg kan godt overkomme at arbejde på siden 1-2 timer dagligt, især når der er liv på siden, så er det en del nemmere end at skulle skrive med sig selv :-)

Endnu en gang...1000 tak for alle jeres råd, nogle bedre end andre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

Mads A.:

Morten Madsen:

Jeg har sikkert glemt nogle punkter - men hey! Klokken er 1 om natten. Nu har du materiale nok i denne tråd+denne post til at lave en punktliste på 50, og så tage dem én efter én.

Det var det.

Gude indlæg, det var det indlæg jeg har efterspurgt i 6 mdr. nu :-) jeg har set lyset, læst sandheden og må på den baggrund træffe et valg.

Du har skrevet et 10 stjernet indlæg Morten....1000 tak.

Yes

Side 9 ud af 16 (156 indlæg)