Et af dine største problemer er vel også, at du har forsøgt at tage brugerne fra Amino, og flytte dem over til dig site... Men hvor vil folk helst spørge henne? Der hvor kompetencerne ligger, eller på et tomt forum, hvor kun nogle af kompetencerne er flyttet med.
Jeg oprettede en bruger på sitet, og har forsøgt at være lidt aktiv, men det dør hurtigt, når der intet sker. De sidste par mdr har jeg kun tjekket, når der er kommet en mail om, at der er besvarelser i en af de tråde, som jeg har været aktiv i. Og når jeg så, den ene gang om måneden, har været forbi siden, så er der på 1 måned kommet max 1 indlæg! Det kan man altså bare ik skabe et aktivt debatforum ud fra...
Måske du skulle alliere dig med nogle af de kloge hoveder indenfor nogle brancher, og lade deres know how trækker folk til. Du kan sikkert meget enkelt slå en handel af med links eller andet, mod at de besvare spørgsmål, og lægger ansigt til forummet...
Det har hele tiden virker som om, at du troede, at det drive et forum var en guldkalv, som hurtigt og simpelt kunne slagtes... Motivationen lignede money, og så dør ens projekt altså i surt arbejde, sorry to say it...