Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 6 ud af 16 (156 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er tilmeldt på din side, dog er jeg ikke aktiv :/ Men det er jo fordi at siden mangler brugere. Dette skaber en ond cirkel. Det er også derfor det er vigtigt at have de faker profiler. Sitet må ikke virke tomt og dødt (Selvom det måske er det)

Har du lavet søgemaskineoptimering? Jeg fandt Amino ved at Google et spørgsmål...

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:

Jeg havde forventet omkring 50-100, men jeg havde en klar forventning at dem som tilmeldte sig ville bruge siden, det ligger jo i ordret Community side ;-)

Man kan ikke være passiv bruger i et community, man kan dog være mere eller mindre aktiv i perioder, men det er ikke tilfældet her :-(

Der tager du fejl Mads, du skal regne med at 95 - 98% af alle dine brugere er passive.
De tilmelder sig måske, men de skriver intet.
Det er kun 2-5 % af folk der skriver i et community. Amino er båret ca. 500 skribenter og det har taget 5 år at få dem aktiveret.

At drive et community er svært og hårdt arbejde, længere er den ikke.
Men det kan lade sig gøre også for dig.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:15

Hej Martin

Dejligt at se dig i denne debat, du har misforstået det hele.

Siden er som Amino, en debat side og en community side, intet med marketing at gøre.

Jeg har ikke tænkt mig at bruge 3-4 timer hver aften i 3-4 år det har du helt ret i, det er det slet ikke værd.

Målgruppen kan der godt arbejdes lidt med ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:16

Mads A.:

Alle forslag til forbedringer er altid velkommen :-)

Her er det brugerne som bestemmer hvad der skal være på siden, jeg skaber kun rammerne :-)

Ps. du er godkendt

Hej Mads

Det er også forkert.
Du er meget mere end en teknisk himstergims.
Du sætter en dagsorden, du er super synlig, du starter debatter, du går foran, du viser energi, du hjælper nye brugere, du sætter frække brugere på plads (på en elegant måde) osv.

Du skal give den fold gas og være alle steder, sådan er det de første 3-4 år som min.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:

Hej Martin

Dejligt at se dig i denne debat, du har misforstået det hele.

Siden er som Amino, en debat side og en community side, intet med marketing at gøre.

Jeg har ikke tænkt mig at bruge 3-4 timer hver aften i 3-4 år det har du helt ret i, det er det slet ikke værd.

Målgruppen kan der godt arbejdes lidt med ;-)

Jamen hvad debatterer man?
Og er det et problem at jeg, efter at have 2-3 min. stadigvæk intet forstår?
Om det er det værd, er jo noget du må vurdere.
Efter 4 år med Amino, har jeg en forretning jeg kan leve af, mens jeg rejser verden rundt... 

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:21

Hvad er/var din motivation da du startede Mads? :/ Det ser ud til du mangler den lidt lige nu :(

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 21:23

Martin Thorborg:
Efter 4 år med Amino, har jeg en forretning jeg kan leve af, mens jeg rejser verden rundt... 

Det jo da være skide fedt at have det sådan :-) men jeg er nu ret sikkert på at du ikke har startet Amino med 0 kr på lommen og kun din fritid til brug ;-)

Der er lagt en del kr og tilkøbte ydelser i denne side, som jeg desværre i har samme mulighed for at starte med. Det er forskellen på din og alle os andre debat sider :-/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:23

Mads A.:

Jeg havde forventet omkring 50-100, men jeg havde en klar forventning at dem som tilmeldte sig ville bruge siden, det ligger jo i ordret Community side ;-)

Man kan ikke være passiv bruger i et community, man kan dog være mere eller mindre aktiv i perioder, men det er ikke tilfældet her :-(

Jeg var en af dem, der oprettede mig - udelukkende fordi jeg tænkte, at jeg gerne ville støtte dit projekt. Jeg hverken havde eller har en personlig interesse i at være på siden, men jeg tænkte, at jeg gerne ville være medvirkende til, at der var så mange som muligt, der havde tilmeldt sig mediaplace.dk!

Men herefter er det op til dig at give den gas med så mange "kunstige" brugere og tråde, du kan oprette, samt SEO, blogindlæg og Youtube-videoer. 6 måneder er ingenting. Jeg har brugt de sidste små 2 år på at skabe et nyt stort website, der først kommer online om en måned eller to. Jeg har godt nok også været utålmodig, men jeg holder ud, fordi jeg ved, at der skal hårdt arbejde til for at skabe en succes, og fordi jeg tror så meget på projektet. Du er alt for hurtigt opgivende og "udbrændt". Jeg tror måske også, at en partner er en god idé, for det virker ikke umiddelbart som om, at du har det nødvendige gå-på-mod!

Uanset hvad du beslutter dig for, så håber jeg, at du ikke opgiver projektet!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 21:24

Alexander Baandrup Larsen:
Hvad er/var din motivation da du startede Mads

De helt forkerte og det vidste jeg fra start, men håbende på det bedste :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:27

Mads A.:
Det jo da være skide fedt at have det sådan :-) men jeg er nu ret sikkert på at du ikke har startet Amino med 0 kr på lommen og kun din fritid til brug ;-)

Ja det er svært at starte noget med 0 kroner på lommen. Hvor mange penge har du lagt i marketing? Og hvilke former for marketing har du benyttet dig af?

Side 6 ud af 16 (156 indlæg)