Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på www.sortesokker.dk

Side 5 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Senior Campaign Consultant:

Jeg kan så oplyse at powerhosting -  demo server ikke har god sikkerhed jeg er på vej ind via port 25 SMTP/110 mail ikke via ssh jeg kan så send mail kommandoer som muligvis kan få server til og boote og så har jeg adgang.

Wink  Det vil vi se frem til.

Men kan vi ikke aftale at du undlader at misbruge denne tråd og istedet opretter en ny NÅR du har fået hacket demoshoppen ?

God vind!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:08

Jeg kan så oplyse at powerhosting -  demo server ikke har god sikkerhed jeg er på vej ind via port 25 SMTP/110 mail ikke via ssh jeg kan så send mail kommandoer som muligvis kan få server til og boote og så har jeg adgang.

Men du er åbenlyst en dygtig hacker :-) Det kan du jo bruge til selv at sidde ved en solrig palmestrand og være anerkendt af mange for din dygtighed - uden at risikere fængsel. Men det er kun din egen beslutning. Jeg er overbevist om at du vil få enorm anerkendelse, hvis du deler bare lidt af din viden løbende. 
Tænk at have magten til at kunne gøre verden klogere! :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:15

Det var dog utroligt! - Edited mit oprindelige indlæg.

@TrådStarter: Cool site! - mangler meta-keywords ?

robots.txt kan måske optimeres en smule mere imod duplicate content.

Yoast har lavet en udmærket magento seo guide:

http://yoast.com/articles/magento-seo/

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 22:44

Sortesokker.dk - Start en ny tråd, hvis du vil have mere feedback. Denne her er tabt..

Helt enig i at det er et spændende emne om sikkerhed på ens shop osv. Men start en anden tråd. Jeg synes, der mangler lidt respekt for trådstarteren, når man overtager en tråd med et andet emne!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nils:

Nysgerrig er jeg jo: Hvad skal han bruge meta keywords til?

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej!

Syntes siden virker meget godt.

Jeg prøvet lige og fortage mig en bestilling. Enkelt og godt.

nogle ting jeg faldt over i min bestilling process var:

1: Jeg kunne ændre min bestilling, jeg havde kommet til at trykke 2 gang på købe knappen, så der var 60 par sokker i stedet for 30 stk, jeg prøvet og ændre det men det var ikke mulighed for det, så jeg måtte slette hele orden og begynde på nyt.

2: jeg fik en ekstra mail omkring jeg havde tilmeldt jeres nyhedsbrev, dette er bare en standart mail fra magento, som er ok, men i bør kigge på at redesigne denne. Den er kedelig og trist at se på. Og hvorfor bør jeg modtage en mail hvor der står: Du har nu tilmeldt vores nyhedsbrev?

3: Prisen som står i shoppen er ikke den samme som står i e-mail som jeg modtager.

Billeder1: denne stod på hjemmesiden.

Billede2: Denne fik jeg i mailen.

Hvordan du rette dette er jeg usikker på, men jeg har tidligere haft Powerhosting til at hjælpe mig da jeg drev webshop. Men dette kan du helt sikkert selv. Men det bør i nok kigge på.

4: Designet og brugervenligheden er i top. Ser ikke nogen problemer med designet. Enkelt og til at gå til.

5: jeg forstår ikke hvorfor jeg skal like facebook siden - og ikke skrive en kommentar til trustpilot for den super enkel måde at gøre tingene på? Men er det fordi jeg for en mail omkring dette senere når i har sendt og jeg har modtaget pakken med sokker?

6: der står vi betaler med alle kort, og der viser i også Kelkoo, Pricerunner, Aller, og NETs. Jeg er ikke så god på betalings løsninger, men de er vel ikke kort man kan betale med? måske i skulle skille de fra betalingskortet ?

7: Når jeg går til bestilling, så vises der ikke samme betalingskort som står på forsiden? Vil tro i bare har glemt alle betalingkort på selve betalingssiden 

Ja nu har jeg gået igennem lidt og kigget på jeres side, håber i kan bruge mine tilbage meldninger.

Held og lykke med jeres side.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:47

Thomas Rosenstand:

Nils:

Nysgerrig er jeg jo: Hvad skal han bruge meta keywords til?

Tak, er selv ligeså nysgerrig, derfor mit "?" - Din retorik er svar i sig selv. Smile

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:05

Hej alle

Først og fremmest 1000 tak for alle jeres kommentarer og hjælp.
Vi er godt i gang med at implementere det :-)

ditsalg:
Hej,

Vil mene i skal skrive der er gratis fragt, end bare PRISEN ER INKL. FRAGT. Vil høre om jeres Trust Pilot plugin er linket direkte op med Trust Pilot? 

Det med fragt skal i hvert fald A/B splittestes, tak for tippet.
Trustpilot mærkatet er lige nu blot "hjemmelavet" fordi deres standard grønne mærkat giver konflikt med vores grønne købs knap...

Oxkjær:

Syntes sitet virker godt, overskueligt og enkelt.

One-size, det dækker så alt fra str. 30 til str. violinkasse eller hvordan?

I jeres checkout, fjern jeres leveringsmetode, og skriv de bliver leveret med Post Danmark, det er jo ikke et valg man kan ændre.

Jeres link til handelsbetingelser i check-out fucker en del op:

Vi tester lidt på om vi skal skrive størrelse eller Onesize. Vores udfordring er, at sokkerne er i mål der hedder 43-46, men let passer en del størrelser både over og under. 

Jeg kigger på det med checkout og handelsbetingelser. Hvilken browser oplevede du fejlen i?

Mikael christiansen:

jeg kan ikke se google plus logo sæt det på siden jeres side fortjener en masse likes for den er så god.

...

lav en kontakt side med alle kontakt info en kontaktformular adresse , cvr nummer telefon nummer

lav på siden en lille blog om sokker da kun en forside det er svært at få godt i google

Tak for tips. Vi arbejder på en blog som kommer på snart. 
Der er allerede en G+ knap i toppen. Kan være den skal gøres mere synlig :-)

Asger:

Lækker og overskuelig side. Kan faktisk rigtig godt lide den. De andre har nok nævnt det meste. 

Synes bare det er svært at sidde her med en størrelse 49 ;)

Tak for ros :-)
Vores sokker er faktisk meget fleksible, så jeg vil anbefale dig at teste dem. Hvis de ikke passer, vil jeg gerne tilbyde at betale dig returfragten. 

Martin Tygsen:

Ser rigtig godt ud Nicolai, og sjov ide med at sælge 1 produkt. 

Jeg savner ufattelig meget at kunne komme tilbage til indkøbskurven. Jeg lå 30 stks i kurven og så kom jeg til at tænke på kvaliteten af sokkerne så jeg klikkede på logoet og kom ud på forsiden igen. Jeg fandt ud af det var fin kvalitet, men så er man så bundet til at købe yderligere 30 par for at komme til kassen igen :) 

PS: Hvor er den obligatoriske aminorabat blevet af ;) 

Det er både sjovt og samtidig dejlig let :-)
Vi arbejder på at forbedre købs flowet lidt.

Amino rabat? Pyha, synes allerede vi har priserne helt i bund :-)
Hvis du kigger forbi mit kontor i Hellerup så giver jeg dog gerne en gratis prøve...

Martin Tygsen:

I opdaterer prisen over alt på forsiden når man vælger et større antal, hvilket er rigtig godt -men kunne i så ikke lige tage detaljen med og lade vægten i jeres infoboks være dynamisk :) Så der ikke altid står 1,4 kg 

For en som ikke er ekspert i at vaske tøj, så kunne jeg godt bruge en lille alt tekst over de små piktoramer, så jeg ved hvad de betød

I checkout står der: derfra moms 19% ? Det virker forvirrende :) 

I reklamerer med e-mærket i checkout delen men man kan ikke klikke på det (hvilket er fint på checkoutdelen) men så savner jeg et link et andet sted på siden så jeg kan se om det faktisk er sandt i har emærket eller om i bare bruger deres logo) 

Betalingskort logoerne i epay modulet er ikke særlig pæne at se på, brug evt Lone's som hun lavede til os gæve aminoer for noget tid siden. Eller bare dem i bruger på forsiden , der er btw. ikke overensstemmelse med hvilke kort der kan bruges på forsiden og i checkout. 

Det var lidt mere at gå på :)

Er det vigtigt med vægten, når vi sender fragtfrit?
Jeg smider en ALT tekst på piktogrammerne, så selv mænd kan følge med i betydningen :-)

Emærket var en efterladenskab fra design-fasen. Vi vil teste om det hjælper på konverteringen lidt senere, men det er væk igen for nuværende.

Det med moms skyldes, at vi endnu ikke har fået sat checkout korrekt op. Prisen står inkl. fragt, men der skal ikke afregnes moms af den del der udgører PostDK's pris, så indtil vi får checkout til at tage højde herfor, så gør vi noget ved moms-procenten. Det er høj prioritet at få dette på plads :-)

Bare en lille ting lav om på din admin url ikke så god sikkerhed.

http://www.sortesokker.dk/admin

jeg kan hacke en Magento database på ca 6 min.   

Ellers en fin shop og et fedt design

Tak for tippet, jeg giver det videre til programmøren :-)

Nils:

robots.txt kan måske optimeres en smule mere imod duplicate content.

Yoast har lavet en udmærket magento seo guide:

http://yoast.com/articles/magento-seo/

Vi arbejder stadig på onsite seo. Tak for rådene.
Jeg var ved at undersøge en mulighed for at lave noindex på alt andet end forsiden, men har ikke helt kunne finde det. Du kender vel ikke en mulighed?

Magento undersiderne skal alle lukkes af, det vil kun være kampagnesider og ting som systemet opretter. Vi smider noget WordPress på senere til blog/artikler. 

Martin Leinstein:

1: Jeg kunne ændre min bestilling, jeg havde kommet til at trykke 2 gang på købe knappen, så der var 60 par sokker i stedet for 30 stk, jeg prøvet og ændre det men det var ikke mulighed for det, så jeg måtte slette hele orden og begynde på nyt.

Det arbejder vi på. Laver nok en drop down derinde, hvor man kan skifte antal. Vi vil kun sælge i specielle mængder, så det giver mening med fragtpriserne :-)

Martin Leinstein:

2: jeg fik en ekstra mail omkring jeg havde tilmeldt jeres nyhedsbrev, dette er bare en standart mail fra magento, som er ok, men i bør kigge på at redesigne denne. Den er kedelig og trist at se på. Og hvorfor bør jeg modtage en mail hvor der står: Du har nu tilmeldt vores nyhedsbrev?

3: Prisen som står i shoppen er ikke den samme som står i e-mail som jeg modtager.

Vi får gjort noget ved de emails, de burde jo også gerne indeholde en opfordring til dig om at dele tilbudet med dine venner på Facebook :-)

Det med prisen skyldes så vidt jeg kan se, dit valg af betalingskort. Under betalingen skulle du gerne have fået af vide, at dit valgte kort er pålagt et gebyr og hvad gebyret var?

Martin Leinstein:

5: jeg forstår ikke hvorfor jeg skal like facebook siden - og ikke skrive en kommentar til trustpilot for den super enkel måde at gøre tingene på? Men er det fordi jeg for en mail omkring dette senere når i har sendt og jeg har modtaget pakken med sokker?

Der kommer en mail omkring TP lidt senere. Tror vi kommer til at lave en A/B splittest på hvad der er smartest at have i slutningen. Basalt set vil vi jo gerne have en lille ekstra-konvertering ud til aller sidst, således at vi kan kontakte dem igen på et senere tidspunkt :-)

Igen, tak til jer alle for jeres feedback. Kom endeligt med mere :-) 

De bedste hilsner,
Nicolai Lønne
www.SorteSokker.dk 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 17:10

Nicolai Lønne:
Jeg kigger på det med checkout og handelsbetingelser. Hvilken browser oplevede du fejlen i?

Det er galt i Chrome, Firefox, IE9, Opera og Safari - alle på PC :-)

Side 5 ud af 9 (90 indlæg)