Hej!
Syntes siden virker meget godt.
Jeg prøvet lige og fortage mig en bestilling. Enkelt og godt.
nogle ting jeg faldt over i min bestilling process var:
1: Jeg kunne ændre min bestilling, jeg havde kommet til at trykke 2 gang på købe knappen, så der var 60 par sokker i stedet for 30 stk, jeg prøvet og ændre det men det var ikke mulighed for det, så jeg måtte slette hele orden og begynde på nyt.
2: jeg fik en ekstra mail omkring jeg havde tilmeldt jeres nyhedsbrev, dette er bare en standart mail fra magento, som er ok, men i bør kigge på at redesigne denne. Den er kedelig og trist at se på. Og hvorfor bør jeg modtage en mail hvor der står: Du har nu tilmeldt vores nyhedsbrev?
3: Prisen som står i shoppen er ikke den samme som står i e-mail som jeg modtager.
Billeder1: denne stod på hjemmesiden.

Billede2: Denne fik jeg i mailen.

Hvordan du rette dette er jeg usikker på, men jeg har tidligere haft Powerhosting til at hjælpe mig da jeg drev webshop. Men dette kan du helt sikkert selv. Men det bør i nok kigge på.
4: Designet og brugervenligheden er i top. Ser ikke nogen problemer med designet. Enkelt og til at gå til.
5: jeg forstår ikke hvorfor jeg skal like facebook siden - og ikke skrive en kommentar til trustpilot for den super enkel måde at gøre tingene på? Men er det fordi jeg for en mail omkring dette senere når i har sendt og jeg har modtaget pakken med sokker?
6: der står vi betaler med alle kort, og der viser i også Kelkoo, Pricerunner, Aller, og NETs. Jeg er ikke så god på betalings løsninger, men de er vel ikke kort man kan betale med? måske i skulle skille de fra betalingskortet ?
7: Når jeg går til bestilling, så vises der ikke samme betalingskort som står på forsiden? Vil tro i bare har glemt alle betalingkort på selve betalingssiden
Ja nu har jeg gået igennem lidt og kigget på jeres side, håber i kan bruge mine tilbage meldninger.
Held og lykke med jeres side.