Hej,
"Hav" er et ocean og giver ikke meget mening i jeres sætning;)
Hav HELT nye sokker hvér dag, uden dårlig samvittighed.
Tåler maskinvask.
... villle jeg nok ændre til Ta' HELT nye sokker på hver dag eller bare Nye sokker hver dag - uden dårlig samvittighed.
Mvh Mikkel
Hej, "Hav" er et ocean og giver ikke meget mening i jeres sætning;) Hav HELT nye sokker hvér dag, uden dårlig samvittighed. Tåler maskinvask. ... villle jeg nok ændre til Ta' HELT nye sokker på hver dag eller bare Nye sokker hver dag - uden dårlig samvittighed. Mvh Mikkel
God pointe.
Hvordan ville det være at man under overskriften skriver:
Høj kvalitet med 80% bomuld. Gratis fragt! (eller lignende, så man får nogle keypointers ind i "reklame"-teksten)
Hvis jeg nu vil købe 160 sokker (2x80 stk.), lægger jeg først 80 stk. i kurven og går tilbage. Når jeg er tilbage, står muligheden automatisk på 80 stk., men lægger man dette valg i kurv, bliver der kun lagt 30 nye sokker i kurv.
Så for at få 80 stk. i kurv anden gang, skal man først klikke på fx. 30 og så tilbage på 80 stk. for at shoppen registrere det korrekte antal.
Ellers meget flot og overskuelig side.
Johannes
Det har du ret i. Når du bruger "tilbage" knappen i din browser så vil dropdown-menuen stå på det du valgte før (80). Dog kan man se på overskriften at der står 30 par. Den henter åbenbart dit valg fra før. Hvis du derimod trykkede på logoet for at gå tilbage, vil du kunne vælge 80 par forfra og i alt få 160. Altså det korrekte antal.
Men ja, jeg ved ikke om man kan ændre dette. Alternativet er at lave en Tilbage-knap i selve checkout-delen?
Ja, en "tilbage knap" eller "Køb mere" var en mulighed. Eller også muligheden for at klikke 2x, 3x, 4x.. i ordreoversigten.
Ja, en "tilbage knap" eller "Køb mere" var en mulighed. Eller også muligheden for at klikke 2x, 3x, 4x.. i ordreoversigten.
Johannes
Du har fat i noget der Johannes. En anden har også pointeret noget med at ændre ordren i checkout-delen.
Jeg er gået igang på den store whiteboard-tavle for bagefter at sende et design til programmøren han kan lave det ud fra. Inden for en uge kommer der noget lækkert til at dække det behov ;)
Jeg har et spørgsmål... Virker det? Er der salg? Kunne ikke forestille mig DB på sokker er særlig stort, ( kan jo tage fejl ) så der skal vel sælges en del.....
God vind!
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Fed side og rigtig sjov ide med kun at sælge et produkt. Teksterne rammer godt, især den om at de er nemme at parre. Jeg hader at stå og parre strømper!
Jeg synes dog godt i kunne fremhæve stykpriserne i dropdown menuen hvor man kan vælge at købe mere end 30 stk så man kan se besparelsen uden at skulle regne den ud selv. Desuden kunne i måske eksperimentere med at den startede på fx 40 stk og brugeren så aktivt skulle vælge 30 eller 80 afhængigt af lyst. Sådan nogle små tweaks er jeg pjattet med at lege med og se resultatet af.
Bliver spændende at høre om salget. Jeg ville sørge for at der kom nogle burgeranmeldelser på selve siden og få lavet nogle richsnippets så i får mere trafik fra søgemaskinerne
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
Jeg synes dog godt i kunne fremhæve stykpriserne i dropdown menuen hvor man kan vælge at købe mere end 30 stk så man kan se besparelsen uden at skulle regne den ud selv. Desuden kunne i måske eksperimentere med at den startede på fx 40 stk og brugeren så aktivt skulle vælge 30 eller 80 afhængigt af lyst. Sådan nogle små tweaks er jeg pjattet med at lege med og se resultatet af.
God ide med stykprisen, den ryger på to-do listen. Vi starter snart med Visual Website Optimizer på sitet, så vi kan få testet alle de små ting af. Er også selv helt pjattet med den slags små tweeks :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg har et spørgsmål... Virker det? Er der salg? Kunne ikke forestille mig DB på sokker er særlig stort, ( kan jo tage fejl ) så der skal vel sælges en del.....
Det virker! Vi har et pænt antal salg lige nu. Ikke nok til at man kan leve af det, men vi er jo også lige startet. Fokus lige nu er at shoppen bliver 100% i orden, at få flere besøgende og få salget til at gå igennem loftet :-) Selvsagt er DB'et per sok lav, men vi sælger kun i "afmålte" partier, hvor vi ved at det giver mening i forhold til porto og mængde. Dertil så har vi så god en pris, at vi kan se meget word-of-mouth på bl.a. facebook. Det skal gerne give den kritiske mængde af kunder, så det er sjovt selvom DB'et per ordre ikke er enorm.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline