Det med prisen skyldes så vidt jeg kan se, dit valg af betalingskort. Under betalingen skulle du gerne have fået af vide, at dit valgte kort er pålagt et gebyr og hvad gebyret var?
Jeg har testet det ud, og kan ikke finde ud af hvordan jeg vælger betalingkort
Jeg taster jo bare min oplysninger ind - og for en godkendelse, og derefter for jeg en mail om prisen ????
Hej Martin,
Det er fordi epay som standard er bygget op på den måde når det kommer omkring gebyrer. Transaktionsgebyret bliver udregnet efter du har indtastet de første 4 cifre i dit betalignskort. Når du går væk fra feltet opdaterer den beløbet. Så når du kommer til udløbsmåned så har den regnet det ud.
Det kan sikkert gøres smartere! Skulle man eventuelt oplyse gebyrsatserne fra Nets neden under? Eller lave en hel unk side med det?
Jeg kigger på det med checkout og handelsbetingelser. Hvilken browser oplevede du fejlen i?
Det er galt i Chrome, Firefox, IE9, Opera og Safari - alle på PC :-)
Fejlen er fundet. Det er sendt videre til en programmør. Tak!
det der med 19% moms?
er det ikke en dansk shop med 25% dansk moms?
Det er rettet på siden.
Hej,
Vil mene i skal skrive der er gratis fragt, end bare PRISEN ER INKL. FRAGT. Vil høre om jeres
Trust Pilot plugin er linket direkte op med Trust Pilot? For i giver et uddrag af en anmeldelse der fra, men ingen af jeres stjerne "lyser", som de plejer når man få en rating på Trust Pilot (de plejer vist at blive grønne).
Det med pris inkl. fragt er helt bevidst i starten eftersom vi bruger postdanmark, der sender momsfrit. Hvis vi skriver gratis fragt skal vi betale moms af 289kr. Hvis vi skriver inkl. fragt skal vi betale moms af 289kr-postdanmark=lavere momsbeløb. Det giver simpelhen bare højere DB :-)
Men det skal sikkert splittestet alligevel :)
----
Vi arbejder på at lave en så gennemsigtig, simpel og effektiv løsning som mulig! Alle inputs bliver imødekommet med kyshånd. Mange af de ting som I har nævnt herinde er enten rettet eller sendt videre til en programmør. Tusinde tak for det.
P.S. ja, jeg er med i det sammen med Nicolai :-)