Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på www.sortesokker.dk

Side 6 ud af 9 (90 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Nicolai Lønne:
Jeg kigger på det med checkout og handelsbetingelser. Hvilken browser oplevede du fejlen i?

Det er galt i Chrome, Firefox, IE9, Opera og Safari - alle på PC :-)

Underligt, jeg har lige testet i de samme på en Win 7 pc. Intet problem.
Kører også fint på mac.

Tester lige med en anden pc derhjemme fra.

Du kører vel ikke Vista eller XP? 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:16

Nicolai Lønne:
Underligt, jeg har lige testet i de samme på en Win 7 pc. Intet problem.

Jeg oplever samme fejl - Chrome og Win7 - det er de handelsbetingelser der står ved fluebenet i checkout processen fejlen kommer ved. 

PS. næste gang jeg er på dine kanter kigger jeg ind og siger hej - det er ved at være længe siden.  

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 17:17

Nicolai Lønne:
Du kører vel ikke Vista eller XP?

Nej, jeg bruger Windows 7

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 17:31

Hej igen Nicolai!

Du skriver:

Det med prisen skyldes så vidt jeg kan se, dit valg af betalingskort. Under betalingen skulle du gerne have fået af vide, at dit valgte kort er pålagt et gebyr og hvad gebyret var?

Jeg har testet det ud, og kan ikke finde ud af hvordan jeg vælger betalingkort 

Jeg taster jo bare min oplysninger ind - og for en godkendelse, og derefter for jeg en mail om prisen ????

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:47

Synes at det er en fed side, dejligt at man får en trustpilot og et godt tilbud med det samme samt, se betalings metoden. Hvordan fik I ideen- fordi jeg tænker at det er måske lidt niche i forhold til andre sider hvor man kan købe meget. Synes godt om projectet er bare meget nysgærig :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:47

det der med 19% moms?

er det ikke en dansk shop med 25% dansk moms?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:07

Martin Leinstein:

Det med prisen skyldes så vidt jeg kan se, dit valg af betalingskort. Under betalingen skulle du gerne have fået af vide, at dit valgte kort er pålagt et gebyr og hvad gebyret var?

Jeg taster jo bare min oplysninger ind - og for en godkendelse, og derefter for jeg en mail om prisen ????

Hej Martin,

Det er fordi epay som standard er bygget op på den måde når det kommer omkring gebyrer. Transaktionsgebyret bliver udregnet efter du har indtastet de første 4 cifre i dit betalignskort. Når du går væk fra feltet opdaterer den beløbet. Så når du kommer til udløbsmåned så har den regnet det ud.

Det kan sikkert gøres smartere! Skulle man eventuelt oplyse gebyrsatserne fra Nets neden under? Eller lave en hel unk side med det?

Oxkjær:

Nicolai Lønne:
Jeg kigger på det med checkout og handelsbetingelser. Hvilken browser oplevede du fejlen i?

Det er galt i Chrome, Firefox, IE9, Opera og Safari - alle på PC :-)

Fejlen er fundet. Det er sendt videre til en programmør. Tak!

J. Deleuran:

det der med 19% moms?

er det ikke en dansk shop med 25% dansk moms?

Det er rettet på siden.

ditsalg:
Hej,

Vil mene i skal skrive der er gratis fragt, end bare PRISEN ER INKL. FRAGT. Vil høre om jeres Trust Pilot plugin er linket direkte op med Trust Pilot? For i giver et uddrag af en anmeldelse der fra, men ingen af jeres stjerne "lyser", som de plejer når man få en rating på Trust Pilot (de plejer vist at blive grønne).

Det med pris inkl. fragt er helt bevidst i starten eftersom vi bruger postdanmark, der sender momsfrit. Hvis vi skriver gratis fragt skal vi betale moms af 289kr. Hvis vi skriver inkl. fragt skal vi betale moms af 289kr-postdanmark=lavere momsbeløb. Det giver simpelhen bare højere DB :-)

Men det skal sikkert splittestet alligevel :)

----

Vi arbejder på at lave en så gennemsigtig, simpel og effektiv løsning som mulig! Alle inputs bliver imødekommet med kyshånd. Mange af de ting som I har nævnt herinde er enten rettet eller sendt videre til en programmør. Tusinde tak for det.

P.S. ja, jeg er med i det sammen med Nicolai :-)

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:08

Yngvi K.:

Martin Leinstein:

Hej Martin,

Det er fordi epay som standard er bygget op på den måde når det kommer omkring gebyrer. Transaktionsgebyret bliver udregnet efter du har indtastet de første 4 cifre i dit betalignskort. Når du går væk fra feltet opdaterer den beløbet. Så når du kommer til udløbsmåned så har den regnet det ud.

Det kan sikkert gøres smartere! Skulle man eventuelt oplyse gebyrsatserne fra Nets neden under? Eller lave en hel unk side med det?

P.S. der er 0,00 DKK i gebyr ved brug af Dankort/Visa-dankort. Så vi skal måske mere lægge op til at det er det man bør bruge?

Dbh. Yngvi

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 11:09

Nicolai Lønne:
Jeg vil derfor blive rigtig glad hvis du vil smutte hurtigt ind forbi www.sortesokker.dk og bagefter give mig din uforbeholdne mening om sitet :-)

Har ikke læst hele tråden, så kan være det er nævnt. Det er blot en af de meget små detaljer.

Hvis jeg nu vil købe 160 sokker (2x80 stk.), lægger jeg først 80 stk. i kurven og går tilbage. Når jeg er tilbage, står muligheden automatisk på 80 stk., men lægger man dette valg i kurv, bliver der kun lagt 30 nye sokker i kurv. 

Så for at få 80 stk. i kurv anden gang, skal man først klikke på fx. 30 og så tilbage på 80 stk. for at shoppen registrere det korrekte antal.

Ellers meget flot og overskuelig side. 

Johannes

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:15

Johannes Helleland:

Hvis jeg nu vil købe 160 sokker (2x80 stk.), lægger jeg først 80 stk. i kurven og går tilbage. Når jeg er tilbage, står muligheden automatisk på 80 stk., men lægger man dette valg i kurv, bliver der kun lagt 30 nye sokker i kurv. 

Så for at få 80 stk. i kurv anden gang, skal man først klikke på fx. 30 og så tilbage på 80 stk. for at shoppen registrere det korrekte antal.

Ellers meget flot og overskuelig side. 

Johannes

Det har du ret i. Når du bruger "tilbage" knappen i din browser så vil dropdown-menuen stå på det du valgte før (80). Dog kan man se på overskriften at der står 30 par. Den henter åbenbart dit valg fra før. Hvis du derimod trykkede på logoet for at gå tilbage, vil du kunne vælge 80 par forfra og i alt få 160. Altså det korrekte antal.

Men ja, jeg ved ikke om man kan ændre dette. Alternativet er at lave en Tilbage-knap i selve checkout-delen? 

Dbh. Yngvi

Side 6 ud af 9 (90 indlæg)