Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på www.sortesokker.dk

Side 8 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

Yngvi K.:

Martin Leinstein:

Det med prisen skyldes så vidt jeg kan se, dit valg af betalingskort. Under betalingen skulle du gerne have fået af vide, at dit valgte kort er pålagt et gebyr og hvad gebyret var?

Jeg har testet det ud, og kan ikke finde ud af hvordan jeg vælger betalingkort 

Jeg taster jo bare min oplysninger ind - og for en godkendelse, og derefter for jeg en mail om prisen ????

Hej Martin,

Det er fordi epay som standard er bygget op på den måde når det kommer omkring gebyrer. Transaktionsgebyret bliver udregnet efter du har indtastet de første 4 cifre i dit betalignskort. Når du går væk fra feltet opdaterer den beløbet. Så når du kommer til udløbsmåned så har den regnet det ud.

Det kan sikkert gøres smartere! Skulle man eventuelt oplyse gebyrsatserne fra Nets neden under? Eller lave en hel unk side med det?

P.S. der er 0,00 DKK i gebyr ved brug af Dankort/Visa-dankort. Så vi skal måske mere lægge op til at det er det man bør bruge?

Hej igen!

Det er jo op til jer hvad i syntes som er bedst for jeres butik!

Jeg kommer bare med indspil.

Men jeg anbefaler jer at oplyse om gebyr udgifterne, eller at man evt. kan vælge korttype i betalingesvinduet, ved at Epay tidligere har haft denne mulighed, men ved ikke om det er ændret nu.

At lægge op til at folk KUN skal bruge dankort/visa, så "prøver" man at udelukke nogen kunder, og hvorfor ikke bare gøre det enklere for kunden. 

Løsningen er jo enkelt, men gebyr bliver ikke vist på prisen når du indtaster kortoplysninger, men kommer først på fakturen bagefter. Ved nærmere eftertanke tror jeg ikke det lovligt endelig og ikke fortælle om den real pris på produktet i sælger.

Håber du kan bruge det til noget... 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Glostrup
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Fra  shipbeat.com Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt i alt: Dejlig simple hjemmeside. Smart koncept, med meget simple backend, flot placering paa i Google paa "sokker", men se at komme der op ad paa "Strömper" 

De umiddelbare kritikpunkter er:

- meget lange handelsbetingelser, jeg ved godt at de skal opfylde lovkravene, men de er pokkers lange. 

- naar man klikker frem og tilbage bliver er hele tiden smidt 30 par ekstra i kurven. Hvor mange ordre har I paa over 30 par? medmindre det er ekstremt mange ville jeg fjerne featuren. 

Jeg gläder mig til at se hvad I kan fä stablet paa benene. Jeg er stor fan af konceptet!

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 12:19

Super lækker site, dejlig simpel og ligetil! Godt koncept med kun sorte sukker. Jeg kunne sagtens finde på at handle mine næste sokker derinde :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 12:35

Da du allerede har fået en del feedback på selve funktionaliteten af siden, vil jeg ikke skrive mere om det. Desuden ved jeg heller ikke særlig meget om det :D

Jeg ved ikke, om I er helt færdige med jeres tekster på sitet. Det vil nok være en god idé at få nogen til at kigge dem igennem. Evt. få teksten til at være mere direkte.

Der er en række småfejl hist og her, som forstyrrer læsningen og gør, at det samlede billede af siden falder lidt. Der er stort set heller ikke sat komma i teksterne, og det gør nogen af linjerne lange og derved mere besværlige at læse.

Jeg kan selvfølgelig godt uddybe med eksempler fra jeres tekst, hvis du ønsker det.

Men ellers en superfed idé.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:36

Overskuelig side, godt tænkt når der kun er ét produkt. I er jo lige modstykket til os, der kun sælger funky strømper.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:25

Martin Leinstein:

Men jeg anbefaler jer at oplyse om gebyr udgifterne, eller at man evt. kan vælge korttype i betalingesvinduet, ved at Epay tidligere har haft denne mulighed, men ved ikke om det er ændret nu.

At lægge op til at folk KUN skal bruge dankort/visa, så "prøver" man at udelukke nogen kunder, og hvorfor ikke bare gøre det enklere for kunden. 

Løsningen er jo enkelt, men gebyr bliver ikke vist på prisen når du indtaster kortoplysninger, men kommer først på fakturen bagefter. Ved nærmere eftertanke tror jeg ikke det lovligt endelig og ikke fortælle om den real pris på produktet i sælger.

Håber du kan bruge det til noget... 

Selvfølgelig skal vi oplyse gebyrerne. Det har du helt ret i. Som det er lige nu kan du se på dette linkhttp://screencast.com/t/WyQ8ckI3v

Jeg tror simpelthen bare ikke det er gjort tydeligt nok, så derfor er det let at overse. Vi arbejder på nu at gøre det mere tydeligt omkring gebyrer.

Tusinde tak for dine inputs Martin.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:27

super lækker ide. er vild med at i sælger et enkelt produkt der er så niche agtigt som noget kan være. Flot side også

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:31
Hej,

Bliver forvirret over noget på jeres site. Der står i handelsvilkårne at der blandt andet kan betales via netbank overførsel, men den mulighed er der ikke når man skal betale? Eller er det bare mig der er galt i byen?
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:37

ditsalg:
Hej,

Bliver forvirret over noget på jeres site. Der står i handelsvilkårne at der blandt andet kan betales via netbank overførsel, men den mulighed er der ikke når man skal betale? Eller er det bare mig der er galt i byen?

Det er dig der er helt galt i byen der :-)
Ej, det skyldes vist at vi startede med at ville have bankoverførsel på, senere droppede det fordi vi overvejede emærket og senere da vi besluttede at vente med emærket lige ville vente med at smide bankoverførsel på for at undgå for meget administration.

Det kommer på igen senere. Jeg arbejder i mellemtiden på nogle mere forståelige forretningsbetingelser. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:41

Kent Medom:

Overskuelig side, godt tænkt når der kun er ét produkt. I er jo lige modstykket til os, der kun sælger funky strømper.

Heller ikke dumt med et stort udvalg, men vores domæne lægger ikke rigtigt op til at vi sælger så meget andet end sorte strømper :-)
Vi burde snakke sammen på et tidspunkt om muligheden for noget krydssalg - hvis du er interesseret i det? 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 8 ud af 9 (90 indlæg)