Hej igen! Det er jo op til jer hvad i syntes som er bedst for jeres butik! Jeg kommer bare med indspil. Men jeg anbefaler jer at oplyse om gebyr udgifterne, eller at man evt. kan vælge korttype i betalingesvinduet, ved at Epay tidligere har haft denne mulighed, men ved ikke om det er ændret nu. At lægge op til at folk KUN skal bruge dankort/visa, så "prøver" man at udelukke nogen kunder, og hvorfor ikke bare gøre det enklere for kunden. Løsningen er jo enkelt, men gebyr bliver ikke vist på prisen når du indtaster kortoplysninger, men kommer først på fakturen bagefter. Ved nærmere eftertanke tror jeg ikke det lovligt endelig og ikke fortælle om den real pris på produktet i sælger. Håber du kan bruge det til noget... |
Alt i alt: Dejlig simple hjemmeside. Smart koncept, med meget simple backend, flot placering paa i Google paa "sokker", men se at komme der op ad paa "Strömper"
De umiddelbare kritikpunkter er:
- meget lange handelsbetingelser, jeg ved godt at de skal opfylde lovkravene, men de er pokkers lange.
- naar man klikker frem og tilbage bliver er hele tiden smidt 30 par ekstra i kurven. Hvor mange ordre har I paa over 30 par? medmindre det er ekstremt mange ville jeg fjerne featuren.
Jeg gläder mig til at se hvad I kan fä stablet paa benene. Jeg er stor fan af konceptet!