Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på www.sortesokker.dk

Side 4 ud af 9 (90 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

en ting mere hvordan kan jeg vide det her er din server??

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Senior Campaign Consultant:

Hvis du gad kigge på hans historik her på amino, så ville du se at Dennis uden tvivl står bag powerhosting, det kan der ikke være den mindste tvivl om, ligesom der ikke er tvivl om at du står bag seo-danmark ;)

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ok

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:47

jeg var med før internettet kom  ca i 1988

Der hvor der var 2 pc og en printer i et netværk  uden internet. :-)

Vildt! Det er godt nok tidligt :-) Så er du en af de ganske få i verden, der kendte til computere før os andre.

Jeg startede vist lidt senere, men jeg kan godt mærke at man nogengange har fået et forspring, men jeg bliver nok aldrig en rigtig IT-haj, selvom jeg godt kan finde på at sige det hvis jeg møder en ivrig IT-sælger der ikke gad høre på mig første gang jeg sagde nej tak. 

Men ja, du har et stort forspring der. Det kan jeg også mærke jeg har over for de helt unge og nye. Måske kunne du skrive nogle blog-indlæg herinde om det, eller også har du måske allerede gjort det :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 21:48

Et simpelt opslag på whois/RIPE/CVR/DNS bør kunne besvare dette.

Nu synes jeg vi skulle give trådstarter denne tråd tilbage.

Når du har hacket vores demoshop, er jeg sikker på du formår at starte en ny tråd.

God vind!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 21:49

nu har vi 62 websites og Dennis og en server er ikke det samme

og server navn er http://demo.cluster.eu.magepartner.com/   men på jay-net/powerhost IP

jeg er på din server nu med ssh og jeg finder en bagvej på din server

Fra Århus
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 21:50

Gita Street:

Hej igen .-)

Det er først nu jeg ser du har lavet et link nr 2. Den ser ud til at være god, men jeg har ikke forstand på Magento Shop endnu, men den er bookmarked.

Når du er sikkerhedsekspert, kan du virkeligt hjælpe os herinde på Amino. Mange af os herinde ved ikke en pind om det, så det kunne være superfedt hvis der kom noget hjælp og artikler fra nogen som dig, der ved hvad det drejer sig om. Men jeg skal ikke gøre mig klog, jeg har ikke forstand på at tjene penge eller sikkerhed endnu. Det første skal jeg først lære. Det sidste ville være superfedt at lære nu, fremfor når skaden er sket. Der er masser af eksperter indenfor det ene og det andet herinde, men sikkerhedseksperter er der ikke så mange af.

Jeg kunne godt tænke mig at lære bare lidt af det du ved, og det tror jeg også der er mange andre der kunne tænke sig. 

Helt sikkert det samme her:) Vil da mene, at det er det vigtigste af alt. Nemlig sikkerhed.

Glæder mig til at høre mere om emnet.

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:52

Hvis du ellers kan finde rundt i tråden Nicolai, så kommer der lidt mere jeg stødte på mens jeg fik et godt grin, håber ikke vi har ødelagt din tråd for meget. 

Dine handelsbetingelser virker MEGET standard, blandt andet så står der et andet telefonnummer end det der står i toppen af hjemmesiden, ligeledes er der store afsnit i jeres betingelser som intet har med jeres produkt at gøre. Jeg synes ikke der er nogen grund til at skrive at i ikke yder 14 dages returret ved specialproducerede varer eller abonnementer da i ikke sælger noget af det. Jeg så langt hellere at i gennemførte jeres handelsbetingelser på samme måde som siden - Simpelt, nemt at overskue og skal tage maks 5 min lige at skimte igennem og forstå.  

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 21:56

Jeg kan så oplyse at powerhosting -  demo server ikke har god sikkerhed jeg er på vej ind via port 25 SMTP/110 mail ikke via ssh jeg kan så send mail kommandoer som muligvis kan få server til og boote og så har jeg adgang.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 22:00

Jeg kan så oplyse at powerhosting -  demo server ikke har god sikkerhed jeg er på vej ind via port 25 SMTP/110 mail ikke via ssh jeg kan så send mail kommandoer som muligvis kan få server til og boote og så har jeg adgang.

Ikke at jeg tror du får held med at boote serveren - men hvis vi kigger på dit oprindelige tip med at omdøbe admin adgangen fra /admin/ til noget andet - hvorfor er du så på vej ind via en port 25? 

Burde du ikke bare kunne komme ind via domæne.dk/admin/? Ellers ville det jo ikke hjælpe noget at ændre det til domæne.dk/hackmig/ ? 

Side 4 ud af 9 (90 indlæg)