Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interesseret i at tjene 1000kr i aften?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Andreas, jeg synes det er lidt synd for debatten, at du begynder at smide om dig med 1-stjerner i en ellers sober debat, blot fordi vi er uenige.

Du er selv inde på, at besøgendeAmino, som ikke er aktive brugere, ser de mange tilbud om ydelser til lav pris i en periode. Det betyder også, at rigtigt mange andre end de aktive brugere på Amino får mulighed for at vurdere kvaliteten i arbejdet. Når kalenderen herefter er booket hårdt med opgaver, og man er nødt til at sige nej tak opgaver, kan presset på bestillingskøen justeres ved hjælp af prisen.

Det er jo helt almindelige markedsmekanismer.

Er dine ydelser mere værd end de vanvittigt billige tilbud, som springer frem på Amino, så lad da endelig være med at sætte prisen lavere. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Andreas:
De er bare sjældent klar over at andre som ikke er på Amino godt kan se at priserne herinde er lavere > ergo vil de også have lavet dem billigere. Så begynder der at blive underbudt ude i virksomhederne og til sidst lukker og slukker de

Det er alene fordi de ikke kan sælge troværdighed omkring det produkt de leverer, og samtidig ikke er i stand til at overbevise kunden om, at vedkommende får en merværdi ved at have et samarbejde.

Der nogle helt grundliggende principper som du ser ud til at mangle i forhold til din tilgang til forretningsverdenen i dag.

Andreas:
Der er en kvalitets forskel på en hjemmeside til 0 kr, 1000 kr og en hjemmeside til 10.000 eller for den sags skyld en hjemmeside til 100.000

Det er ikke sandt. Der findes ganske kreative mennesker der sælger deres designs til alle platforme og som får måske 300 per template til et eksisterende CMS som er ganske brugbart. Det virker som om du lever 15 år bagud,

Andreas:
Du kan ikke starte ud med at lave 10 hjemmesider til 50,- kr. i timen og senere hæve prisen til 960,- kr. fordi du nu har fået referencer. Det hænger på ingen måde sammen

Den hænger glimrende sammen, hvis man gør det sideløbende med sit job og ønsker at skabe en ekstra indtægt.

Andreas:
men hvor hjælper du mig hvis jeg skal sulte pga. mangel på indkomst?

Hvis du sulter grundet mangel på indkomst, så gå på bistandskontoret, da du ikke er i stand til at drive en rentabel biks. Sult er for voksnes vedkommende selvvalgt i DK.

Andreas:
De holder sig langt væk fordi de ved at folk herinde underbyder hinanden konstant og til sidst sidder en veletableret programmør og arbejder for en luset løn, når han måske er det 4 dobbelte værd. 

Hvem tvinger ham til at tage arbejdet?

Hvis han er veletableret, så arbejder han vel heller ikke for 50,- i timen hehe

Køb ren argan olie her

Fra Odense C
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:54
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

John Nielsen:

Andreas, jeg synes det er lidt synd for debatten, at du begynder at smide om dig med 1-stjerner i en ellers sober debat, blot fordi vi er uenige.

Du er selv inde på, at besøgende på Amino, som ikke er aktive brugere, ser de mange tilbud om ydelser til lav pris i en periode. Det betyder også, at rigtigt mange andre end de aktive brugere på Amino får mulighed for at vurdere kvaliteten i arbejdet. Når kalenderen herefter er booket hårdt med opgaver, og man er nødt til at sige nej tak opgaver, kan presset på bestillingskøen justeres ved hjælp af prisen.

Er dine ydelser mere værd end de vanvittigt billige tilbud, som springer frem på Amino, så lad da endelig være med at sætte prisen lavere. Skype-Smile

Dbh. John

Der er da overhovedet ikke noget problem i at Andreas deler 1-stjerner ud, det er sådan set Amino's eget problem, hvis de har gjort det muligt at belønne folk stjerner. Hvis jeg selv GAD betale for amino's "kvaliteter" så havde jeg da også givet de stjerner som jeg mener de skulle have.

Jeg gider da heller ikke som Andreas arbejde for 50kr i timen. Når mit arbejde er mange flere penge værd fordi jeg ikke bare laver halve løsninger som de fleste andre af de folk der underbyder som helt vildt.

OG du kan ikke lave hjemmesider for lave penge for at få referencer og så derefter tage kassen for det, fordi det kan være man bliver kontaktet af andre som er blevet henvist til folks polakker priser. og så ikke gider betale 900kr i timen når personen førhen arbejde for 50kr i timen eller har løst opgaver gratis.

punktum

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01

John Nielsen:

Du er selv inde på, at besøgende på Amino, som ikke er aktive brugere, ser de mange tilbud om ydelser til lav pris i en periode. Det betyder også, at rigtigt mange andre end de aktive brugere på Amino får mulighed for at vurdere kvaliteten i arbejdet. Når kalenderen herefter er booket hårdt med opgaver, og man er nødt til at sige nej tak opgaver, kan presset på bestillingskøen justeres ved hjælp af prisen.

Dbh. John

Jeg giver dig en karakter, fordi det er den karakter jeg mener indlægget har. 

Det vil sige at du foreslår jeg sælger mig selv billigt og overbooker mig selv, så jeg bagefter kan meddele dem om at jeg var en narref****, og at de må give mig lidt mere hvis jeg skal lave deres hjemmeside. Det er da ikke en måde at arbejde på. Aftaler man en pris, så er det den pris og ikke en øre mere. Ej hellere en øre mindre.

Jeg synes det er synd at de mange dygtige programmører på Amino skal fratages deres værdi, fordi der sidder en hjemmeboende studerende uden omkostninger kan sidde og underbyde ethvert bud. 

Det er muligt det er almen markedsmekanisme > men på hvilket marked? Du finder ikke en real stor virksomhed som ønsker at arbejde til underpris, for at få en ordre. De har en pris, fordi de ved hvad de er værd og de ved hvilket produkt der i sidste end kommer ud. Det er udelukkende at ødelægge markedet.

Jeg har ofte på det seneste hørt udtrykket "Du kan bare udbyde en opgave på Amino, så får du det billigere". Ja, det er vel nok lige den tanke Martin Thorborg har haft da han startede denne side. Det er vel nok ikke for at malke de iværksættere som prøver livet af... Det er en umulig opgave med den mentalitet mange herinde har, fordi de oprindelige selvstændige med omkostninger kan ikke følge med de hjemmeboende uden omkostninger. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Entrepreneur - Jan:

Andreas:
De er bare sjældent klar over at andre som ikke er på Amino godt kan se at priserne herinde er lavere > ergo vil de også have lavet dem billigere. Så begynder der at blive underbudt ude i virksomhederne og til sidst lukker og slukker de

Det er alene fordi de ikke kan sælge troværdighed omkring det produkt de leverer, og samtidig ikke er i stand til at overbevise kunden om, at vedkommende får en merværdi ved at have et samarbejde.

Der nogle helt grundliggende principper som du ser ud til at mangle i forhold til din tilgang til forretningsverdenen i dag.

Andreas:
Der er en kvalitets forskel på en hjemmeside til 0 kr, 1000 kr og en hjemmeside til 10.000 eller for den sags skyld en hjemmeside til 100.000

Det er ikke sandt. Der findes ganske kreative mennesker der sælger deres designs til alle platforme og som får måske 300 per template til et eksisterende CMS som er ganske brugbart. Det virker som om du lever 15 år bagud,

Andreas:
Du kan ikke starte ud med at lave 10 hjemmesider til 50,- kr. i timen og senere hæve prisen til 960,- kr. fordi du nu har fået referencer. Det hænger på ingen måde sammen

Den hænger glimrende sammen, hvis man gør det sideløbende med sit job og ønsker at skabe en ekstra indtægt.

Andreas:
men hvor hjælper du mig hvis jeg skal sulte pga. mangel på indkomst?

Hvis du sulter grundet mangel på indkomst, så gå på bistandskontoret, da du ikke er i stand til at drive en rentabel biks. Sult er for voksnes vedkommende selvvalgt i DK.

Andreas:
De holder sig langt væk fordi de ved at folk herinde underbyder hinanden konstant og til sidst sidder en veletableret programmør og arbejder for en luset løn, når han måske er det 4 dobbelte værd. 

Hvem tvinger ham til at tage arbejdet?

Hvis han er veletableret, så arbejder han vel heller ikke for 50,- i timen hehe

Entrepreneur - Jan:

Det er jo fuldstændig umuligt at sælge en troværdighed når alle underbyder. Det kan ikke være svært at se, at prisen for webdesign f.eks. herinde på Amino falder konstant. Hvis jeg kunne sælge mig selv til den pris jeg mente jeg var værd, så havde jeg nok ikke fået mange opgaver. Uanset hvilken måde jeg skrev på. Der findes utallige som kan leve med en "halv" løsning, hvis de kan få den 90% billigere. 

Hvis jeg stod og skulle vælge et produkt, havde jeg også valgt den billigste. Det er simpelt og normalt at handle efter det man mener er billigst. Kald det købmandskab, idc. 

Entrepreneur - Jan:

Der findes mange kreative udviklere som laver templates ja, som virker på mange platforme. Det er bare ikke herinde man sælger templates vel? Hvis du nu tænkte dig lidt om, inden du skrev det ville du også kunne se en forskel i en ydelse som sælges 500 gange til 250 kr og en ydelse som er unik og kun sælges én gang. 

Jeg lever sjovt nok overhovedet ikke 15 år bagud. Jeg lever lige hvor vi er lige nu og det er derfor jeg ønsker at starte denne debat. Det her er ikke konkurrence, det er at ødelægge et marked! Der er en forskel, du kan blot ikke se den. Det skyldes nok at du sidder og gnider dine fingre af grådighed! Har du ikke en virksomhed? hvad med at du solgte alting gratis? Hvorfor gør du ikke det så? Hvor er det dog en latterlig tankegang. Vågn op!

Entrepreneur - Jan:

Jeg gider ikke engang kommentere det. Det er det dummeste jeg har læst længe. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:13

Andreas:
Jeg synes det er synd at de mange dygtige programmører på Amino skal fratages deres værdi, fordi der sidder en hjemmeboende studerende uden omkostninger kan sidde og underbyde ethvert bud. 

Jeg håber da ikke, at du mener, at det kun er prisen, der afgør, om man får en opgave. Efter min mening undervurderer du dine kunder. Jeg har da selv fået kunder via mit virke på Amino. Både kunder, der er aktive på Amino, og kunder som er kommet via anbefaling fra aktive Amino-brugere. Og så er jeg selvfølgelig ikke blind for den online synlighed forummet har, når man søger på nettet efter løsninger af den ene eller anden art til sin virksomhed.

Jeg har en ret fast overbevisning om prisfastsættelsen på min virksomheds erfaringer, kvalitet og service. Derfor ser jeg ingen grund til at underbyde. Det er jo et valg man hver især selv foretager. Ingen tvinger en til at byde på opgaver på Amino. Men mange kunder vil, tror jeg, holde fast i samarbejdet med stabile, troværdige leverandører, der leverer kvalitet til aftalt tid. Også efter introduktionskampagnen med rabat er udløbet.

Andreas:
Det er en umulig opgave med den mentalitet mange herinde har, fordi de oprindelige selvstændige med omkostninger kan ikke følge med de hjemmeboende uden omkostninger. 

Sludder! Skype-Smile
Vi er da nogle iværksættere, som klarer os ikke så ringe endda.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:17

Det er en fair respons du kommer med Andreas, lad mig forklare mig selv. 

Min overbevisning var at OP blot søgte en fungerende hjemmeside hvor han kunne lægge nogle videoer op, og det derfor ikke krævede det store arbejde.

Med wordpress kan man vel få en side som han efterspørger op og stå på 20 minutter. 

Står han derimod og vil have noget unikt kodet fra bunden, så rækker 1000kr jo som en snebold i helvede og jeg ignorede med det samme derfor den mulighed.

Jeg forstod af OP at manden måske ikke var så meget inde i det og regnede med at betale sig fra det, og lige meget hvor meget jeg godt kan lide penge vil jeg sgu have det dårligt at tage 1000kr for at sætte en wordpress-side op.

Håber det belyste mit oprindelige svar lidt mere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas:
Jeg gider ikke engang kommentere det. Det er det dummeste jeg har læst længe. 

Det er meget muligt, men citerer jeg fra jeres side:

Vores datacenter er naturligvis skalerbart, hvorfor I aldrig vil opleve lavere hastighed eller mindre trafik fra den ene dag til den anden. Bliver dette et aktuelt "problem", benytter vi blot vores mulighed for at øge med flere rackskabe, flere linjer og flere mandskabstimer.

Så kan jeg egentligt godt forstå du har udfordringer med at forstå det jeg skriver, subsidiært finde indhold i det.

Køb ren argan olie her

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I øvrigt lidt mærkeligt du begynder at bekymre dig om generelle markedsprincipper, skal vi begynde at lave kartel og prisstyring inden for programmering og webdesign?

Hvis en programmør har tiden til at tage et projekt, hvorfor må han så ikke give et tilbud der er væsentlig lavere end hvad andre har givet?

Hvis de andre virkelig er så meget værd, så burde de ikke have problemer med at skaffe arbejde alene baseret på kvalitet og referencer.

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)