Jeg gider ikke engang kommentere det. Det er det dummeste jeg har læst længe.
Det er meget muligt, men citerer jeg fra jeres side:
Vores datacenter er naturligvis skalerbart, hvorfor I aldrig vil opleve lavere hastighed eller mindre trafik fra den ene dag til den anden. Bliver dette et aktuelt "problem", benytter vi blot vores mulighed for at øge med flere rackskabe, flere linjer og flere mandskabstimer.
Så kan jeg egentligt godt forstå du har udfordringer med at forstå det jeg skriver, subsidiært finde indhold i det.
Hvorfor var det du bragte min virksomhed om hosting ind i billedet? Det er slet ikke sagens emne. Det er sjovt alle herinde fra Amino skal derhen hver gang, er det mangel på argumentation eller hvad?
Det er blot for at understrege at du i min optik vrøvler og i princippet er selvmodsigende.
Det der står i citatet, udover at det er selvmodsigende, er at I er villige til at øge omkostningerne for det produkt I sælger, såfremt den situation skulle opstå, at køberne får en oplevelse der ikke stemmer overens med det lovede.
Med andre ord er I parate til at udvande indtjeningen for at beholde kunden til den lave pris som I sælger til.
Det samme kan man jo sige om programmører eller andre, de er rede til at udvande deres indtjening helt eller delvist for enten at få kunder eller beholde kunder. Præcis det samme I gør opmærksom på.
I har et entrylevel produkt og I har andre produkter der dækker andre behov. Når man har et entrylevel produkt til lav pris, så er det som regel for at skaffe kunder der med reference til produktet kan anbefale jer til andre og det er jo ikke til at vide om deres behov også dækkes af entrylevel produktet, hvorfor I præcis selv anvender de metoder du her anfægter.
Jeres lavpris produkt svarer til den billige programmør og jeres dyre produkt svarer til det mere sofistikerede.
Så derfor bringer jeg jeres firma ind i debatten, da der åbenbart, i min optik, er forskel på det du som person siger her, og det som du i din dagligdag forhåbentligt lever af.