Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interesseret i at tjene 1000kr i aften?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:
g synes det er synd at de mange dygtige programmørerAmino skal fratages deres værdi, fordi der sidder en hjemmeboende studerende uden omkostninger kan sidde og underbyde ethvert bud. 

Det samme kunne andre hostingfirmaer sige om det produkt du/I sælger. Der er så meget varmluft på "Om" siden at jeg f.eks. alene af den grund ville vælge jer fra, selvom I har billige produkter.

Dette er ikke for at genere dig/jer, men alene for at understrege, at det ikke altid er prisen som er parameteren der er gældende. Jeg fravælger således et billigt produkt grundet det jeg læser på jeres side, ikke baseret på om I kan levere ydelsen eller ej! Kunne være du skulle tænke over det.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:10

Jeg forstår ikke hvorfor Buzzamedia accepterer forced views, men jeg tror også det er imod deres retningslinjer. En video der ses uden reel interesse har stort set ingen værdi og annoncøreren får derfor ikke den ydelse han regner med. Beklager, men jeg tror kun det er et spørgsmål om tid før det bliver stoppet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"ANDREAS@ Nu kom jeg til at lyde sur, det er jeg ikke. Jeg er bare lidt træt af folk der siger de vil gøre tingene gratis > det skaber et forkert billede udadtil. Der er ofte et elendigt stykke arbejde forbundet med gratis arbejde og når du så skaber denne ide på forummet tror alle andre de kan få tingene lavet gratis også (eller som mindste utrolig billigt) dvs. folk som skal leve af det kommer til at sidde og arbejde for en 50'er i timen.. Det er bare ikke optimalt .. Forstår du hvad jeg mener? :) "

Nej - det forstår jeg absolut ikke :)

Jeg bifalder fri konkurrence, og så længe gældende lovgivning ellers overholdes, kan folk udbyde de services de ønsker, og til de priser de ønsker - også uden at skulle forklare sig til hverken dig eller mig.

Der er ingen der tvinger dig til at udbyde noget som helst.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:24

for det jeg forstår er det kun wordpress almindelige side der skal uploade, det burde ikke tage flere dage, derved er 1000 kroner en ok pris

mange siger billige og har ingen opgaver der og der , så de vil færdig cirka 14 dage men det er mere end i aften tit dem siger imellem vil også sige med samme opgave om  år der kommer det sidste men det er også over tiden i den grad , selvfølgelige kan komme lidt imellem men der er grænser 

hvad vis billige siger de slet ikke tid selv til deres dyrere pris nu for nu fået opgaver ind og nu må de rykke tiden, pas altid på ved billige hvad de siger , man skal også huske få en tidsgrænse ved billige lige som dyr

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Entrepreneur - Jan:

Andreas:
Jeg gider ikke engang kommentere det. Det er det dummeste jeg har læst længe. 

Det er meget muligt, men citerer jeg fra jeres side:

Vores datacenter er naturligvis skalerbart, hvorfor I aldrig vil opleve lavere hastighed eller mindre trafik fra den ene dag til den anden. Bliver dette et aktuelt "problem", benytter vi blot vores mulighed for at øge med flere rackskabe, flere linjer og flere mandskabstimer.

Så kan jeg egentligt godt forstå du har udfordringer med at forstå det jeg skriver, subsidiært finde indhold i det.

Hvorfor var det du bragte min virksomhed om hosting ind i billedet? Det er slet ikke sagens emne. Det er sjovt alle herinde fra Amino skal derhen hver gang, er det mangel på argumentation eller hvad?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30

Jeg kan oplyse om at jeg tog opgaven som trådstarten udbød og det er IKKE bare noget man lige gør. Det er ikke lavet med hverken Wordpress, Joomla eller nogle andre systemer. 

Hvorfor skulle man lave en wordpress side til en person som kun skal have en video upload? Det giver ingen mening, specielt ikke når det er Youtube videoer og ikke hans egen. 

Jeg stopper denne debat, da jeg kan se at ingen kan åbne øjnene for hvad der sker på Amino. Det er en skam at i er blevet så indebrændt at i ikke kan se hvordan tingene udvikler sig herinde. Fortsat god weekend. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas:
Jeg stopper denne debat, da jeg kan se at ingen kan åbne øjnene for hvad der sker på Amino. Det er en skam at i er blevet så indebrændt at i ikke kan se hvordan tingene udvikler sig herinde. Fortsat god weekend. 

Det er fair at trække sig fra debatten. Uden tvivl. Men at kalde de øvrige debatører, man er uenig med for indebrændte? aahh come on. Skype-Smile

Jamen, så god weekend til dig også.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas:

Entrepreneur - Jan:

Andreas:
Jeg gider ikke engang kommentere det. Det er det dummeste jeg har læst længe. 

Det er meget muligt, men citerer jeg fra jeres side:

Vores datacenter er naturligvis skalerbart, hvorfor I aldrig vil opleve lavere hastighed eller mindre trafik fra den ene dag til den anden. Bliver dette et aktuelt "problem", benytter vi blot vores mulighed for at øge med flere rackskabe, flere linjer og flere mandskabstimer.

Så kan jeg egentligt godt forstå du har udfordringer med at forstå det jeg skriver, subsidiært finde indhold i det.

Hvorfor var det du bragte min virksomhed om hosting ind i billedet? Det er slet ikke sagens emne. Det er sjovt alle herinde fra Amino skal derhen hver gang, er det mangel på argumentation eller hvad?

Det er blot for at understrege at du i min optik vrøvler og i princippet er selvmodsigende.

Det der står i citatet, udover at det er selvmodsigende, er at I er villige til at øge omkostningerne for det produkt I sælger, såfremt den situation skulle opstå, at køberne får en oplevelse der ikke stemmer overens med det lovede.

Med andre ord er I parate til at udvande indtjeningen for at beholde kunden til den lave pris som I sælger til.

Det samme kan man jo sige om programmører eller andre, de er rede til at udvande deres indtjening helt eller delvist for enten at få kunder eller beholde kunder. Præcis det samme I gør opmærksom på.

I har et entrylevel produkt og I har andre produkter der dækker andre behov. Når man har et entrylevel produkt til lav pris, så er det som regel for at skaffe kunder der med reference til produktet kan anbefale jer til andre og det er jo ikke til at vide om deres behov også dækkes af entrylevel produktet, hvorfor I præcis selv anvender de metoder du her anfægter.

Jeres lavpris produkt svarer til den billige programmør og jeres dyre produkt svarer til det mere sofistikerede.

Så derfor bringer jeg jeres firma ind i debatten, da der åbenbart, i min optik, er forskel på det du som person siger her, og det som du i din dagligdag forhåbentligt lever af.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42

John Nielsen:

Andreas:

Det er fair at trække sig fra debatten. Uden tvivl. Men at kalde de øvrige debatører, man er uenig med for indebrændte? aahh come on. Skype-Smile

Jamen, så god weekend til dig også.

Det er ikke de øvrige som jeg omtaler, det er en ringe kommentar fra min side. Personerne som jeg omtaler, er nok klar over det. :)

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)