Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interesseret i at tjene 1000kr i aften?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her lyde næsten som da finanskrisen kom. Mange lænende sig tilbage og gav krisen skylden.

De virksomheder som klarede sig bedst var dem der kunne omstille sig.

Så brug tiden på at omstille dig end at skrive sådanne ting ! Nu ved du, at du ikke kan konkurrere på prisen. Så find nogle andre parameter.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:53

Next.man:
Det her lyde næsten som da finanskrisen kom. Mange lænende sig tilbage og gav krisen skylden.

De virksomheder som klarede sig bedst var dem der kunne omstille sig.

Så brug tiden på at omstille dig end at skrive sådanne ting ! Nu ved du, at du ikke kan konkurrere på prisen. Så find nogle andre parameter.

Hear hear! Yes

Hvis jeg ryger på kontanthjælp mister jeg retten til at tjene penge før jeg er sikker på jeg kan tjene til at betale husleje og mad. Der er mange, der står i den situation i dag. Dem der "vil noget" kan eksempelvis så tilbyde at arbejde gratis og dermed lære og udvikle sig. 

Alle dem, der så sidder på "karbonaden" med jobs og/eller indtjening som selvstændige kan så føle faren for "prikket på skulderen", hvis de arbejdsløse bare er det lidt mere skarpe end dem, der sidder leverpostejs-lunt i svinget og sover i timen.

De største farer er i øvrigt slet ikke på Amino. Amino er kun et symptom på hvad der sker ude i den fæle vide verden.

China and the rest of the World is coming to a theatre near you!

Hvis man absolut vil være selvstændig og du bare står i en situation, hvor du vil tage penge for noget andre tilbyder gratis, så prøv at læse lidt om forretningsstrategi og/eller lyt til Martin Thorborgs TV. Han har endda tit skrevet pointere i tilsvarende debatter. Det er bare som om ingen af dem, der kæmper om det samme håbløse marked ikke har opdaget det. Og jeg forstår det godt, for jeg har selv været der. For nogle år siden oprettede jeg en profil herinde og gav med det samme op i den branche da jeg kunne se de også dengang kastede sig i grams for ingen penge. Siden har jeg læst lidt om forretningsstrategi og lært en del mere om mit fag.

I en bestemt by i Danmark er der en frisør for hver 100 indbyggere! Er det ensbetydende med at det er håbløst at blive frisør?! Nej, det tror jeg nok ikke det er, da nogen tjener ufatteligt godt.  Det sker hele tiden, at nogen klarer sig godt i en branche der ser håbløs ud. Jeg tvivler på at succes skyldes forkælede Primadonna-nykker som:

"Jeg skal betale husleje og afdrage på min bil og alle mine ungers iPhone, og du bor i en jordhule alene - ergo skal jeg selvfølgelig betales klækkeligt og du må ikke arbejde gratis for at bevise dit værd for at komme op til mig." 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det muligt du kan snakke uden at bruge nedsættende kommentarer som kammerat? Hvis du mener at Wordpress kun er et "blog system" så er det vidst dig der skal researche det en smule. Wordpress er meget konfigurerbart og kan uden problemer opsættes som "normal" hjemmeside. Faktisk helt uden blog-elementet, så forstår overhovedet ikke dit raseri.

Desuden efterspørger OP vel en slags videoblog, hvilket igen leder mig tilbage til Wordpress. 

Fair nok du ikke kan lide Wordpress og du synes at folk, der koder wordpress plugins, er nogle kodenoobs der ikke kunne lave et hello world i php - men prøv nu lige at se det fra OP's side - han skal bare have noget simpelt der virker til en billig pris/gratis.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:36

Nu skal jeg ikke blande mig igen. Jeg kommer lige med den her ene kommentar for lige at oplyse hvad Wordpress er. Wordpress er et blog og hjemme program som er færdigudviklet software med 10,000 muligheder lige fra start. Det er ganske fint og det er super godt, når man har en enkel hjemmeside som skal rettes lidt til i ny og næ samt kunne blogge alle ens gennemtænkte indlæg. Allright, det er hvad det er. Gør ikke Wordpress til mere end det er. Jeg har selv arbejdet med Wordpress i mange år og har trods alt også tjent det skulle på det. Meen, det redder altså ikke systemets muligheder i denne sag. Trådstarterens behov er IKKE Wordpress. Måske hvis i tog en snak med ham, så ville i finde ud af hvad det enlig var han skulle have. I sidder allesammen herinde og kaster om jer med flotte udtryk og gode argumenter for hvorfor wordpress og gratis arbejde er verdensklasse! 

Nu hvor jeg tilfældigvis programmere trådsstarterens hjemmeside, ved jeg hvad han skal bruge. 

1. Anonyme brugere skal kunne indsende et link (som automatisk bliver omformet til en embedded video fra Youtube)
2. Videoerne skal godkendes af trådsstarteren før de bliver vist på siden.
3. Der skal være et rate system på alle videoer
4. Der skal være Facebook kommentar mulighed og facebook connect
5. Siden skal kunne deles, men videoen skal IKKE kunne ses uden for trådsstarterens egen hjemmeside.

Det er bla. nogle af de funktionaliteter siden skal have. Det er så meget ved siden af Wordpress og det giver slet ingen mening at lave en blog for sådant et projekt. I bliver nødt til at stoppe den tankegang om at Wordpress kan bruges til alt, for det kan det altså bare ikke. Wordpress kan bruges i rigtig, rigtig mange tilfælde. Men lige nu, er det bare ikke tilfældet. Jeg nedgøre ikke nogen lige nu, men forsøger blot at ramme et lille punkt hvor i tænker "Det kunne være Wordpress, kun skulle bruges til det det enlig var lavet til" Hvis i læser hvordan Wordpress har udviklet sig igennem årene og hvordan det hele startede (eller for den sags skyld var med lige fra starten af, som jeg var) så ville i også være enige med mig i at wordpress er fantastisk i mange tilfælde. MEN, ikke alle.

Fortsat god weekend.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:38

Kristoffer Broholm:

Er det muligt du kan snakke uden at bruge nedsættende kommentarer som kammerat? Hvis du mener at Wordpress kun er et "blog system" så er det vidst dig der skal researche det en smule. Wordpress er meget konfigurerbart og kan uden problemer opsættes som "normal" hjemmeside. Faktisk helt uden blog-elementet, så forstår overhovedet ikke dit raseri.

Desuden efterspørger OP vel en slags videoblog, hvilket igen leder mig tilbage til Wordpress. 

Fair nok du ikke kan lide Wordpress og du synes at folk, der koder wordpress plugins, er nogle kodenoobs der ikke kunne lave et hello world i php - men prøv nu lige at se det fra OP's side - han skal bare have noget simpelt der virker til en billig pris/gratis.

Du kan forresten ikke bygge et Wordpress uden at have blog-delen med. :) Du kan lade vær med at oprette indlæg, men det vil altid kunne findes i admin panelet. Bare lige så vi har det på det rene. 

Fortsat god weekend

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas:

Kristoffer Broholm:

Du kan forresten ikke bygge et Wordpress uden at have blog-delen med. :) Du kan lade vær med at oprette indlæg, men det vil altid kunne findes i admin panelet. Bare lige så vi har det på det rene. 

Fortsat god weekend

Forkert!

Har du overvejet at du måske ikke kan konkurrere med de helt billige udbydere pga manglende viden?

Man kan sagtens fjerne blog delen i kontrolpanel, faktisk kan man lave kontrolpanelet i WordPres præcis som man ønsker det. Man kan enten fjerne blogdelen direkte i koden eller oprette en ekstra userrole der ikke viser blogdelen (og jeg er vist også stødt på plug-ins der tilbyder netop at customize backenden).

Jeg fandt en god lille guide til dig her: http://sixrevisions.com/wordpress/how-to-customize-the-wordpress-admin-area/

Omkring hvad WordPress kan bruges til er det kun evnerne der sætter grænsen. Vi har bl.a. udviklet booomerang.dk som er et dansk crowfunding site. Der er lavet masser af specialfunktionalitet som intet har med standard WordPress at gøre.

På programmetingssiden er vi, efter en stor ordre kom i hus i denne uge, nu booket frem til Marts. Jeg vil gætte på vi er mellem 2 og 4 gange så dyre som de billigste der laver WordPress herinde, men vi tilbyder jo også et helt andet produkt.

Opsøg kunder andre steder end Amino

Vi får løbende kunder fra Amino, men det er meget sjældent vi opsøger kunder herinde da helt grønne nystartede iværksættere er dem med allerfærrest penge. Jeg synes det er fremragende at dem der næsten ingen penge har, kan få udviklet hjemmeside af dem som næsten ingen erfaring har. Så overtager vi når kunden skal have programmeret specifikke plug-ins eller have en customized backend som den uerfarne ikke kan finde ud af, og alle er glade.

Se Amino som en kaffeklub med en masse fantastisk viden, som i øvrigt uddeles helt gratis, og sats på at få kunder andre steder fra hvis ikke du mener du kan konkurrere på andet end prisen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 07:32

En der kan lave sådan en side til mig også ?

Blackface.dk -> Billig blackmask

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)