Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interesseret i at tjene 1000kr i aften?

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Andreas:
Jeg stopper denne debat, da jeg kan se at ingen kan åbne øjnene for hvad der sker på Amino. Det er en skam at i er blevet så indebrændt at i ikke kan se hvordan tingene udvikler sig herinde. Fortsat god weekend. 

Det er for din fremtid er en skam, i min optik er, at du er så fastlåst i dine princippet at det kan være svært for dig fremover at udvide din biks.

For hvis du alene ser de udfordringer du argumenterer for, som værende grundlaget for Amino, så er jeg ikke helt sikker på du har forstået Amino konceptet.

Men god Jul - med eller uden (inde)brændte mandler Gift

Køb ren argan olie her

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:45

Jeg har derimod ingen problemer med folk der udbyder deres ting til meget lave priser, eller helt gratis. Og jeg synes at jer, der er imod det, har en tendes til at kalde gratis, eller meget billige produkter for halvhjertet ting? Det behøver det skam slet ikke være. 

Hvis en studerende har en weekend ledig, og dermed tilbyder et par billige seo tekster, som faktisk har samme kvalitet som en fuldtids skribent, så er han bare en nar eller hvad? Skype-Smile

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:47

Andreas:
Hvorfor skulle man lave en wordpress side til en person som kun skal have en video upload? Det giver ingen mening, specielt ikke når det er Youtube videoer og ikke hans egen. 

Man laver en wordpress side fordi Wordpress er nemt at bruge, det er hurtigt og sætte op, og du kan sagtens bruge det til det OP efterspørger, såvidt jeg lige kan forstå på hans lettere kryptiske besked.

Forstår slet ikke dit argument her? Er det fordi opgaven er for simpel til at bekymre sig med wordpress, eller forsøger du bare at skabe en falsk efterspørgsel?

Jeg kunne da sagtens sidde og skrive til OP, som virker lidt uvidende på emnet, at det kræver kompliceret programmering og ikke noget man BARE lige gør, hvis jeg altså var uærlig og ville sælge mit arbejde til ham.

Heldigvis er de fleste ikke sådan på Amino, og derfor jeg foreslog wordpress da det er gratis, brugervenligt, hurtigt og kan konfigureres på et utal af muligheder løbende i stedet for.

Jeg er spændt på at høre hvad din begrundelse er for afvisning af Wordpress ell. Lign.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:52

Sander:

Jeg har derimod ingen problemer med folk der udbyder deres ting til meget lave priser, eller helt gratis. Og jeg synes at jer, der er imod det, har en tendes til at kalde gratis, eller meget billige produkter for halvhjertet ting? Det behøver det skam slet ikke være. 

Hvis en studerende har en weekend ledig, og dermed tilbyder et par billige seo tekster, som faktisk har samme kvalitet som en fuldtids skribent, så er han bare en nar eller hvad? Skype-Smile

Fuldstændig enig. Og derudover vil jeg lige påpege at Amino er et forum til først og fremmest at netværke, udveksle ideer og hjælpe hinanden. Det ville synes at visse brugere har glemt det og ser det som en opslagstavle for deres produkter og services.

Fair nok at man tilbyder en service, men at skrive på et debatforum, oprettet til at hjælpe hinanden, at det er for ringe at folk stiller ekspertise til rådighed gratis, bare fordi man selv arbejder i det felt er jo helt absurd.

Fra Lunderskov
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:11

Kristoffer Broholm:

Andreas:
Hvorfor skulle man lave en wordpress side til en person som kun skal have en video upload? Det giver ingen mening, specielt ikke når det er Youtube videoer og ikke hans egen. 

Man laver en wordpress side fordi Wordpress er nemt at bruge, det er hurtigt og sætte op, og du kan sagtens bruge det til det OP efterspørger, såvidt jeg lige kan forstå på hans lettere kryptiske besked.

Forstår slet ikke dit argument her? Er det fordi opgaven er for simpel til at bekymre sig med wordpress, eller forsøger du bare at skabe en falsk efterspørgsel?

Jeg kunne da sagtens sidde og skrive til OP, som virker lidt uvidende på emnet, at det kræver kompliceret programmering og ikke noget man BARE lige gør, hvis jeg altså var uærlig og ville sælge mit arbejde til ham.

Heldigvis er de fleste ikke sådan på Amino, og derfor jeg foreslog wordpress da det er gratis, brugervenligt, hurtigt og kan konfigureres på et utal af muligheder løbende i stedet for.

Jeg er spændt på at høre hvad din begrundelse er for afvisning af Wordpress ell. Lign.

Syntes du skulle tage at lave noget research på Wordpress kammerat. Det er udviklet som et blog system, og OP's krav har intet med en blog at gøre. Det at der er en masse "fritids webudviklere" der sidder og koder ting i Wordpress, som det egentlig ikke er beregnet til, er jo bare fordi de er på bar bund når de reelt skal sidde og programmere noget. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

cnhwebdev:
Det at der er en masse "fritids webudviklere" der sidder og koder ting i Wordpress, som det egentlig ikke er beregnet til, er jo bare fordi de er på bar bund når de reelt skal sidde og programmere noget. 

Eller også fordi der ingen grund er til at gøre ting vanskeligere end det egentlig er.

Fra Lunderskov
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:41

Henrik Koudahl:

cnhwebdev:
Det at der er en masse "fritids webudviklere" der sidder og koder ting i Wordpress, som det egentlig ikke er beregnet til, er jo bare fordi de er på bar bund når de reelt skal sidde og programmere noget. 

Eller også fordi der ingen grund er til at gøre ting vanskeligere end det egentlig er.

Du mener at det OP efterspørger simpelthen er vanskeligt at lave uden at bruge et blog system, eller er der noget jeg overser?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:45

wordpress blog vis bare skal opalodes videoer er altså ikke det meste tidskrævende at lave , jeg forstår der ikke kræves vildt meget mere det jo ikke et unikt design kodet fra bunden han ønsker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

wordpress blog vis bare skal opalodes videoer er altså ikke det meste tidskrævende at lave , jeg forstår der ikke kræves vildt meget mere det jo ikke et unikt design kodet fra bunden han ønsker

Som tidligere nævnt, skal der ikke uploades noget, men indlejres videoer fra YouTube.

For at lave løsningen med at man skal se reklamer først og dernæst linke noget til Facebook, skal der programmeres noget i JavaScript der hedder Modalt Popup og der skal sættes kontrolstrukturer ind. Det er ikke raketvidenskab, men kræver en dygtigere webdesigner/programmør end en, der måske kun kan installere WordPress.  

Om det ligger på WordPress eller almindelige HTML-sider er rimeligt ligegyldigt, bortset fra at det er bedre med WordPress fra start, da der allerede der er gjort en del teknisk SEO-arbejde fra start.

Hvem ved?! Måske findes der endda allerede et WordPress Plugin med ovennævnte funktionalitet, så evner i decideret programmering ikke er nødvendige. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at blive inddraget i diskussionen om "for eller imod" gratis ydelser, så vil jeg bare gøre OP opmærksom på, at der findes flere lovlige gratis open source scripts til det OP ønsker.

Her er et par links til nogle af dem:

phpmotion.com - link til en video guide til hvordan du installerer: http://phpmotion.com/PowertoolsDemos/install/install.html

vidiscript.co.uk - installationsinstruktion: http://www.vidiscript.co.uk/vidiscriptinstallation-instructions

clip-bucket.com - du skal bare registrere dig gratis, så kan du downloade den.

Og der er mange flere du lovligt kan anvende gratis.

Held og lykke med din projekt. :)

Kommer snart...

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)