Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interesseret i at tjene 1000kr i aften?

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har et domain, og ønsker at få lavet verdens mest simple hjemmeside design, siden skal også programmers  jeg betaler gerne den person, det syntes dette er nemt.

Siden skal være fuldstændig megen til denne her: http://www.fiskebe.net/da/ 

*bortset fra at det skal være et andet header. med skriften "World video"

Så hvis der der nogen der mener dette er nemt, så skriv endelig til mig.

mvh claus 

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:09

Hej, jeg kan sagtens lave hjemmeside designet til dig.

Jeg går ud fra du har dit eget banner eller vil have et andet banner end det på siden?

Har lavet masser af hjemmesider og kan snilt lave siden til dig, hvis du er interesseret så send en mail til: kastrup1989@hotmail.com

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:50

Det kan jeg godt hjælpe dig med. Skriv en privat besked til mig herinde. Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

hvor er det dog fantasiløst!

stå dog ved dine egne ideer og lav noget der er brug for, istedet for at føje mere usmageligt ligegyldigt til nettet

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Thomas Clausen:

hvor er det dog fantasiløst!

stå dog ved dine egne ideer og lav noget der er brug for, istedet for at føje mere usmageligt ligegyldigt til nettet, 

Er det sådan du kan uddybe? Jeg kan slet ikke se hvor du vil hen med din kommentar?

Fordi manden har en ide om hvad han skal have lavet og det er blevet lavet før kan da på ingen måde være usmagelig. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det gør jeg gerne gratis. Intet problem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59

Kristoffer Broholm:

Det gør jeg gerne gratis. Intet problem.

Det er næsten det som gør mig mest sur. Du skriver du vil gøre det gratis, hvorfor? Er du klar over hvor meget der skal programmeres for at få tingene til at fungere. 

Hvis du vil gøre det gratis, så er jeg i gang med den og du må meget gerne lave den færdig? Så kan jeg da tjene lidt på at du arbejder gratis. Er der andet du gør gratis også? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03

Nu kom jeg til at lyde sur, det er jeg ikke. Jeg er bare lidt træt af folk der siger de vil gøre tingene gratis > det skaber et forkert billede udadtil. Der er ofte et elendigt stykke arbejde forbundet med gratis arbejde og når du så skaber denne ide på forummet tror alle andre de kan få tingene lavet gratis også (eller som mindste utrolig billigt) dvs. folk som skal leve af det kommer til at sidde og arbejde for en 50'er i timen.. Det er bare ikke optimalt .. Forstår du hvad jeg mener? :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Andreas:

Nu kom jeg til at lyde sur, det er jeg ikke. Jeg er bare lidt træt af folk der siger de vil gøre tingene gratis > det skaber et forkert billede udadtil. Der er ofte et elendigt stykke arbejde forbundet med gratis arbejde og når du så skaber denne ide på forummet tror alle andre de kan få tingene lavet gratis også (eller som mindste utrolig billigt) dvs. folk som skal leve af det kommer til at sidde og arbejde for en 50'er i timen.. Det er bare ikke optimalt .. Forstår du hvad jeg mener? :)

Andreas, det er vel ingen skam at skabe sig en god referenceliste ved at tilbyde sine ydelser billigt i en periode.

Jeg har eksempelvis selv benyttet flere aminoer, der i en periode har tilbudt deres ydelser svinebilligt. Flere af dem benytter jeg stadig med stor fornøjelse, selv efter deres priser har fundet et mere rimeligt leje. Nu ved jeg jo, hvad de kan.

Andre, som er prøvet af, har jeg så valgt ikke at fortsætte med at benytte. Det har jeg det fint med, og prisen på at prøve dem var overkommelig. Havde de startet ud med en meget højere pris, ville de måske ikke få muligheden for at bygge en solid referenceliste og et godt ry.

De, som er etablerede i branchen, tager ikke skade ved at få lidt konkurrence og blive holdt skarpe af konkurrencen fra de nye friske kræfter, der kommer ind på markedet.

At trådstarter måske får løst sin opgave uden anden betaling end en reference/udtalelse er jo fint. Vi er jo på Amino, hvor vi hjælper hinanden. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:

Andreas:

Andreas, det er vel ingen skam at skabe sig en god referenceliste ved at tilbyde sine ydelser billigt i en periode.

Jeg har eksempelvis selv benyttet flere aminoer, der i en periode har tilbudt deres ydelser svinebilligt. Flere af dem benytter jeg stadig med stor fornøjelse, selv efter deres priser har fundet et mere rimeligt leje. Nu ved jeg jo, hvad de kan.

Andre, som er prøvet af, har jeg så valgt ikke at fortsætte med at benytte. Det har jeg det fint med, og prisen på at prøve dem var overkommelig. Havde de startet ud med en meget højere pris, ville de måske ikke få muligheden for at bygge en solid referenceliste og et godt ry.

De, som er etablerede i branchen, tager ikke skade ved at få lidt konkurrence og blive holdt skarpe af konkurrencen fra de nye friske kræfter, der kommer ind på markedet.

At trådstarter måske får løst sin opgave uden anden betaling end en reference/udtalelse er jo fint. Vi er jo på Amino, hvor vi hjælper hinanden. Skype-Smile

Dbh. John

Jeg kan sagtens se hvad du mener, men jeg er ikke enig. 

Den mening jeg har i dag, er skabt på de meninger som andre har givet udtryk for. Dette er selvstændige udenfor amino, som holder sig langt væk. De holder sig langt væk fordi de ved at folk herinde underbyder hinanden konstant og til sidst sidder en veletableret programmør og arbejder for en luset løn, når han måske er det 4 dobbelte værd. 

Den mening kan jeg sagtens følge og jeg synes det er synd at andre, opretter brugere herinde på Amino fordi de ved at de kan finde en eller anden spade som giver alt væk gratis. Jeg er 100% enig med dig i at vi skal hjælpe hinanden, men hvor hjælper du mig hvis jeg skal sulte pga. mangel på indkomst? Vil du ikke gerne have dine penge, for det du løber rundt og laver? 

Hvis du vil lave en referenceliste, så bliver du nødt til at vurdere hvilket prisleje du selv befinder dig i. Du kan ikke starte ud med at lave 10 hjemmesider til 50,- kr. i timen og senere hæve prisen til 960,- kr. fordi du nu har fået referencer. Det hænger på ingen måde sammen. Der er en kvalitets forskel på en hjemmeside til 0 kr, 1000 kr og en hjemmeside til 10.000 eller for den sags skyld en hjemmeside til 100.000. 

Det er så nemt at følge den her gruppe inde på Amino som giver deres arbejdskraft væk gratis, fordi så får de lige nogle hurtige referencer og bum så er de kørende. De er bare sjældent klar over at andre som ikke er på Amino godt kan se at priserne herinde er lavere > ergo vil de også have lavet dem billigere. Så begynder der at blive underbudt ude i virksomhederne og til sidst lukker og slukker de. Det er lidt barskt sat op > men det er faktisk i overdreven stand det som sker.. 

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)