Jeg er igang med en hjemmeside, så jeg vil bruge denne debat til at skrive alle mine spørgsmål i.
Hvis jeg finder nogle af svarene kvalificerede, og svarene hjalp mig er jeg selvfølgelig villig til at give lidt penge for dem.
Men ligenu står jeg, og ikke ved hvordan man laver en ''popup''.
Ligesom den på http://www.fiskebe.net/da/ . Når man trykker på en video, kommer der en popup med en reklame. Min popup skal se nøjagtigt sådan ud, bare uden reklamen. Nogle der kan klare det?
Sådan en vil jeg også gerne have. Er der nogle der måske har det liggende, eller kan lave det til mig? SKal nok betale en lille slant penge, hvis det er.
Hvor meget kan du selv programmere? Har selv brugt fancybox, og har haft gode erfaringer med dette. Der kan du lave popup vindue som et iframe, hvor du kan have dine fil i..
Jeg har deaktiveret dine "signatur-links" i dine indlæg, det hører hjemme i din signatur hvor du også har samme link.
Som bruger på Amino har du lov til at have et link i din signatur, til din egen hjemmeside. Det er ikke tilladt at have signatur-agtige links i dine indlæg. (Derudover så hjælper det dig ikke rent seo-mæssigt at have samme link to gange i samme indlæg ;-))