Now we´re talking Jeg kan sagtens se at en ekstraindstægt på 3000 pr måned er udemærket - medmindre hun lægger 40 timera arbejde i det - gør hun det havde hun jo været bedre tjent med at passe kassen i Netto :) Men jeg tror jeg har fanget den nu - det er tanken om en "uforpligtende" ekstra indtjening og ikke at skulle "sætte alt på et bræt", der motiverer? |
Entrepreneur - Jan:I mit koncept f.eks. der er det tiltænkt at man køber produkter for 4-500 som kan sælges for 1.200+ eller man kan bruge dem selv. Jeg stiller i øvrigt krav til, når jeg ruller konceptet ud, at man 100% har forstået alle produkter og at man også har prøvet dem selv. Vil man ikke det, vil de ikke mig og jeg vil ikke dem, pure and simple.
Den testperson, som en anden latterliggjorde mig omkring, men som i min verden er den måde jeg gør tingene på, har nu bestilt for 3. gang på mindre end 1 måned og skal have varer igen i næste uge. Hun er så ved at nå omkring 3.000 i fortjeneste, og det er mange penge ekstra for en studerende.
Først vil jeg da gerne påpege at jeg på ingen måde har været meningen at latterliggøre dig iomkring din test person (hvis det altså er min kommentar derom du referer til), og så vidt jeg husker ville du gerne have 50 af den slags personer. Det forstår jeg fuldt ud, men har jo heller ikke været det jeg kritiserer, det jeg kritiserer er MLM koncept generalt der nu skal have disse 50 personer til at ønske sig 50 personer som igen ønsker sig 50 personer o.s.v.
Hvis du kan lave et MLM koncept der er anderledes er det fint.... men faktum er jo at du ALTID vil være nr. 1 og ALTID vil tjene mest, hvis du da ikke driver non-profit ejerskab/ledelse....
Slutteligt vil jeg da gerne ønske dig tillykke med din testpersons resultater, 3.000 er jo flot ved siden af studierne, men er det så med eller uden moms ? det er jo en af de ting der gåes lidt let hen over når MLM konceptet præsenteres.... Iøvrigt tror jeg at din konsulent måske har det nemmere end en ny LR konsulent, der skal konkurrere med 10.000 andre LR konsulenter i danmark og så finde kunder der ikke allerede har hørt om LR eller MLM konceptet bag negativt, og når de endelig finder nogen der synes det er et SUPER produkt, så har de jo allerede en de køber fra...