Hej Brian Jeg syntes problemet herinde, er at det er alt for nemt at forstå indlæg forskelligt. Der er ingen MLM'ere som har 100% succes efter et face to face møde, men de folk der siger nej er der skam fuld respekt for. Jeg vil absolut ikke kalde dig dum, men som jeg læser dit svar er du ganske enkelt ikke interesseret i MLM og derfor kunne et cafemøde jo ses som ren tidsspilde. Flere gange herinde har folk i MLM sagt at det ikke handler om salg, men alligevel virker det ikke som om folk udefra læser det. Jeg søger ingen der skal sælge for mig, men alligevel drejer halvdelen af svarene fra ikke mlm'ere om salg til venner osv. Jeg mener også det er meget få indlæg der handler om bliv rig. Kigger man på mange af de mennesker som har ønske om at blive selvstændige, så er der mange der dropper dette fordi de ikke tør/vil gå fra fast god indtægt. Her mener jeg MLM er en glimrende mulighed, fordi man selv kan styre og bestemme tidsforbrug. Da jeg siger MLM, så mener jeg MLM generelt, og derfor mener jeg at forretningsformen i første omgang er det man skal undersøge. Hvis og når man syntes forretningsformen er interessant, så kan man kigge på de forskellige produkter og undersøge om noget matcher en selv. Jeg mener ganske enkelt ikke man kan vurdere forretningsformen udfra at høre hvad firmaet har af produkter. Så kan man kalde det hemmeligt, men hvis jeg var blevet spurgt om je kunne tænke mig at arbejde med cremer, så havde jeg nok sagt nej som mange andre fyre... Rigdom er langt fra eneste målsætning for MLM folk. Og nej jeg læser ikke at Lasse vil overbevise dig om noget som helst! Det jeg læser er et face to face møde, hvor du får en gennemgang, ja ren information...hvad du vil bruge informationen til er 100% dit valg. |
Hej Martin,
Martin Slot:Og nej jeg læser ikke at Lasse vil overbevise dig om noget som helst! Det jeg læser er et face to face møde, hvor du får en gennemgang, ja ren information...hvad du vil bruge informationen til er 100% dit valg
Enten har jeg misforstået Lasse, eller du har misforstået mig.
Jeg opfattede at Lasse's pointe var, hvis jeg (og andre) brugte tid på et møde med Lasse, så vil han være istand til at rydde misforståelserne bort og jeg vil kunne forstå MLM-konceptet meget bedre. Jeg opfattede ikke at lasse ville lave et MLM-møde for at få mig til at blive en del af "systemet". Så ingen skumle bagtanker eller anklager fra mig på det punkt. Jeg brugte det blot for at forsøge at fortælle, at jeg er sikker på at der venter oplevelser og nye øjenåbnere for os alle, mig selv incl., hvis vi en gang imellem kommer ud på steder vi ikke kender. Som et modsvar til Lasses påstand om at vi alle drives af lysten til "rigdom og fede biler". Det er jeg nemlig ikke enig i.
Martin Slot:
Det er faktisk tæt på at være kernen i min argumentation, din/jeres udfordring er netop at rigtigt mange opfatter "jer" som nogle der vil have os som sælgere, for det er på det plan mange af os har mødt MLM, hvad enten det er sandt eller ej, så er det den holdning I er oppe imod - og det er ud fra det I skal agere, I overbeviser ikke nogen ved at sige "det er ikke rigtigt".
Martin Slot:Her mener jeg MLM er en glimrende mulighed, fordi man selv kan styre og bestemme tidsforbrug. Da jeg siger MLM, så mener jeg MLM generelt, og derfor mener jeg at forretningsformen i første omgang er det man skal undersøge. Hvis og når man syntes forretningsformen er interessant, så kan man kigge på de forskellige produkter og undersøge om noget matcher en selv.
Jeg er faktisk helt enig med dig her, problemet er så at dem jeg har mødt er som tidligere beskrevet, venner og bekendte der har lovprist et produkt i mistænkelig grad, og har forsøgt at få os andre til at blive sælgere. Jeg tror da ikke at hele jeres branche er sådan, men fakta er at det er sådan mange af os møder MLM.
Stor hilsen
/Brian