Kære Lundsby Den skarpe debattør havde nok valgt at ignorere dig fordi man jo selv vælger dem man har lyst til at arbejde sammen med. Og her syntes jeg både at du i dine indlæg nu og tidligere har kørt en tone jeg ikke bryder mig om. I denne tråd er der en trådstarter der snakker dobbeltmoral og straks er det ifølge dig alle. De fleste i MLM ville nok lytte til de folk der har succes med MLM, og høre efter hvor de har fejlet, og hvor de har succes. Det er muligt at 9 ud af 10 amino brugere mener de med begrænset Info kan være dygtige nok til at vurdere, det tror jeg ikke, så hellere bare undvære amino folk i min forretning. Jeg forsøger ikke at finde kunder herinde, så derfor snakker jeg generelt ikke om produkter. Jeg mener kort sagt ikke det er "jer" der skal vurdere hvilken information der skal gives og hvis man ikke er interesseret i "hele kagen" så hellere bare gå videre. |
Fashion-Seller:Allan & Lisbeth:Tager vi en forretning som McD f.eks så koster det dem ca. 5 kr. at lave en menu, men vi betaler glædeligt 50 kr. for en menu, og dog betaler Mc.D, som bekendt ikke skat i Danmark. Jeg ville da foretrække flere små selvstændige erhvervs drivende som f.eks pølsevogne, som tjener penge og derved bidrager til den danske skats kassen, end en multikoncernen som ikke bidrager til statskassen.
5 kr? Hahaha wake up to the real world please... Det koster deres cola alene, så den der holder altså ik en meter... Dertil kommer at McD ofte ligger på attraktive adresser, hvilket betyder en høj husleje!
En kommentar til cola-prisen:
Jeg er ret sikker på, at McD har en rigtig, rigtig god aftale med Coca-Cola (og Pepsi m.fl.) omkring deres indkøbspris på cola-essensen . Hvis ikke meget har ændret sig de sidste par år er Danmark et af verdens ABSOLUT dyreste lande at købe læskedrikke i.
Til eksempel kan du i Polen købe coca-cola til omkring 7 kr. for en 2 liters flaske, hvilket giver 3,50 kr pr liter. I Scandlines bordershop (i tyskland) kan du købe 1,5 liter Pepsi for 5,- kr.
Da jeg for et par år siden var i kontakt med Coca-Cola skulle vi give (så vidt jeg husker) omkring 4,75 for en ½ liters flaske i forbindelse med leje af en automat (lejen var i øvrigt 0 kr, hvis vi købte mere end x antal sodavand pr. måned.
Summa-summarum er nok at McD betaler et svimlende LILLE beløb pr. sodavand der ryger over disken.
En anden kommentar til McD´s priser:
Sidst jeg og fruen var i Polen, var vi på McD, og for nogenlunde den samme mad vi plejer at give 160 - 170 kr for herhjemme, betalte vi i Polen ca. 60 – 70 kr. (og som noget helt mærkeligt kan det faktisk lade sig gøre at få VARM mad hos McD)