Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At købe tusinde backlinks på Fiverr - Virker det?

Side 5 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er derfor, jeg som IT professionel aldrig har anbefalet Avast ;)

Vil anbefale at du finder noget bedre sikkerhedssoftware, som ikke selv opfylder definitionen af "virus". (software designet til at sløve eller forhindre brugen af udstyret)

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ppehrson:

Det er derfor, jeg som IT professionel aldrig har anbefalet Avast ;)

Vil anbefale at du finder noget bedre sikkerhedssoftware, som ikke selv opfylder definitionen af "virus". (software designet til at sløve eller forhindre brugen af udstyret)

Som web-professionel må jeg anbefale at du fikser din side så avast ikke reagerer på den, lige gyldig om det er din eller Avast´s skyld mister du brugere på det Surprise

Og for lige at opsummere:

• Backlinks har stor betydning for ranknings og har også med 99,99% sikkerhed betydning fremover.
  • Backlinks fra et par google-straffede fora er ikke farlig for en reel side med gode backlinks og reelt indhold.
  • Linkbuilding er ikke skadeligt i alle henseender.

Smile

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:54

Jeg har tit tænkt på noget. 

Hvis man nu forstiller sig at jeg opfandt hjulet og skrev om det på min hjemmeside, så ville jeg jo temmelig sikkert få flere mill. i løbet af en nat. Ville google så smide mig ud af deres index tros jeg har opfundet den mest vigtige inden for logistik ?

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:04

Thomas Reberholt:

Jeg har tit tænkt på noget. 

Hvis man nu forstiller sig at jeg opfandt hjulet og skrev om det på min hjemmeside, så ville jeg jo temmelig sikkert få flere mill. i løbet af en nat. Ville google så smide mig ud af deres index tros jeg har opfundet den mest vigtige inden for logistik ?

Det er ikke helt så enkelt. Først og fremmest er sandsynligheden for at blive smidt ud af Googles index meget lille hvis man har en fornuftig side med fornuftigt indhold selvom der kommer en masse backlinks på en gang og en del af dem er fra bannede sider.

Når det er sagt så ser Google naturligvis ikke blot på antallet af backlinks der kommer pludseligt, Google er langt mere avanceret end det. Hvis du opfandt hjulet så ville CNN, Politiken, Duetche Neuheiter etc etc etc skrive om det. Det ville være meget mærkeligt hvis Google bannede en side der lynhurtigt fik links fra verdens største nyhedssider.

I det hele taget er det meget svært at blive banned pga backlinks da man jo ellers bare kunne gøre det mod sine konkurrenter Smile

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 13:14

Svar på dine <ul><li>:

Alt er relativt, og ingen garantier kan gives. Google er gratis at udnytte, og de lover intet.

Svar på avast:

Jeg tror kun det er dig der bruger Avast, så det er nok ikke noget problem. Siden har kørt siden februar, og jeg har ikke hørt om problemer. Hvis jeg skal gøre noget ved det, må jeg jo vide hvad det er Avast ikke kan lide, for en af de eneste muligheder er at Avast reagerer på jquery??????

Det er snarere fordi din avast er for restriktiv og ikke kan lide indholdet på siden, fordi mange sider med "den type indhold" udnytter sig af phishing o.a.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:37

ppehrson:
Jeg tror kun det er dig der bruger Avast, så det er nok ikke noget problem

Avast er en af de mere populære antivirus-programmer i Danmark, så det er en kæmpe fejl hvis du vælger at ignorere det, uanset om du mener det er et elendigt program eller ej.

Jeg bruger selv Avast, jeg kender nok ca. 100 andre der gør, hvoraf 10 er Amino'er.
Så der er sikkert en god procentdel af dine besøgende der får fejl på din side med default avast indstilling.

Hvordan skal de iøvrigt gøre opmærksom på at du har fejl på din side. Avast blokerer for adgangen til din side, så det bliver jo lidt svært for de besøgende at finde dine kontaktdata og skrive til dig ??
(Folk vil dog næppe gide at skrive til dig alligevel, det er statistisk set sjældent folk skriver til en webmaster for at påpege en fejl på et website

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:36

KTJ-Media.dk:

Brian Reinhold Jensen:
Jeg har samme erfaring som dig, nemlig at de bliver oprettet som lovet. Men jeg konstaterede også at ganske få af dem blev indekseret, dvs. at søgemaskinerne aldrig opdagede dem. Arbejdet med at få dem indekseret var, for mig, større end arbejdet ved at skaffe andre links som jeg vurderede til samme eller højere værdi.

Det er nu i teorien bare at bygge en side på et domæne som i forvejen har noget værdi og som man ikke rigtig bruger til noget. har man adgang til en database hvilket de fleste har, kan det være lige så nemt som at importere linkene til de sider i databasen, og så udskrive dem random på siden. ikke alt for mange for de skal jo ikke opdages alle sammen, med det samme.

Det er bare i teorien, noget andet er jo altid praksis, men det burde nu virke efter hensigten.

MVH Kim

Så tror jeg heller jeg vil bruge tiden på at bygge links som bliver indexeret i Google uden hjælp.Big Smile Men er det fundamentale problem ikke at Google med det seneste års opdateringer (bla. Caffeine), indexerer den slags links langt mindre end de gjorde før?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:10

Erik Hamre:

KTJ-Media.dk:

Brian Reinhold Jensen:
Jeg har samme erfaring som dig, nemlig at de bliver oprettet som lovet. Men jeg konstaterede også at ganske få af dem blev indekseret, dvs. at søgemaskinerne aldrig opdagede dem. Arbejdet med at få dem indekseret var, for mig, større end arbejdet ved at skaffe andre links som jeg vurderede til samme eller højere værdi.

Det er nu i teorien bare at bygge en side på et domæne som i forvejen har noget værdi og som man ikke rigtig bruger til noget. har man adgang til en database hvilket de fleste har, kan det være lige så nemt som at importere linkene til de sider i databasen, og så udskrive dem random på siden. ikke alt for mange for de skal jo ikke opdages alle sammen, med det samme.

Det er bare i teorien, noget andet er jo altid praksis, men det burde nu virke efter hensigten.

MVH Kim

Så tror jeg heller jeg vil bruge tiden på at bygge links som bliver indexeret i Google uden hjælp.Big Smile Men er det fundamentale problem ikke at Google med det seneste års opdateringer (bla. Caffeine), indexerer den slags links langt mindre end de gjorde før?

Jeg synes nu ikke at Google er blevet dårligere eller langsommere til at indeksere den slags links. De har efter min mening altid været dårlige til det. Problematikken er nok ikke så meget det at Google er dårlige til det, men mere det at man opretter et profil link uden at man rent faktisk deltager i op flere indlæg, og derfor ikke får den opmærksomhed fra Google fordi man jo ikke er aktiv og derfor heller ikke har så mange interne links til profilen osv osv. Ja du kender smøren :)

Men ja det er da klart at foretrække at bygge links som Google finder selv. og dem er der heldigvis mange af.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:47

Jeg føler lidt at folk snakker udenom det, som indlægget egentlig handler om.
Der er ingen konkrete svar på spørgsmålet, men blot påstand mod påstand.

Jeg ville blive rigtig glad, hvis nogle kunne komme med nogle gode argumenter og beviser for, hvorfor det virker eller ikke virker.
Yes 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:05

Mikkel:

Jeg føler lidt at folk snakker udenom det, som indlægget egentlig handler om.
Der er ingen konkrete svar på spørgsmålet, men blot påstand mod påstand.

Jeg ville blive rigtig glad, hvis nogle kunne komme med nogle gode argumenter og beviser for, hvorfor det virker eller ikke virker.
Yes 

Der er da svaret på det en del gange, bl.a. kan du se på side 1 at linkværdien ofte er kortvarig da links´ne som er spammet ud, bliver slettet igen. Derudover er der mange andre argumenter og forklaringer. Hvad mener du der ikke er svaret på?

Husk lige at SEO er fyldt med antagelser og erfaringer og der ofte ikke er et 100 % eksakt svar på tingene eftersom vi ikke kender Googles algoritme.

Du kommer ikke til at se nogen beviser, hvordan vil du have de skal fremlægges?

Hvis du vil lære om linkværdi og SEO kan du læse om det mange steder, men at føre et bevis for specifikke SEO problematiker er en meget tung opgave at løfte og noget der ofte fylder mange siders forklaringer og langvarige tests. Jeg har set tests på bl.a. SEOmoz hvor der er splittestet forskellige mindre ting, og forudsætninger, test og resultater fylder rigtigt mange sider. Derudover skal man så efterfølgende læse 400 kommentarer hvor usikkerhedsmomenter og andet bliver taget op i forhold til testen og dens resultater.

Der er dog folk der har lavet disse tests og folk der har sat sig ind i detaljerne og de deler ud af deres erfaringer (dem du kalder påstande), men jeg tror ikke du skal regne med de samme mennesker vil føre bevis for disse, ofte meget langvarige tests, gratis på et forum.

Men hvis du har et specifikt spørgsmål tror jeg gerne folk vil hjælpe, men de mange sides bevis, ofte for små delelementer, kommer du ikke til at se her.

Side 5 ud af 11 (108 indlæg)