I stedet for at lytte til hvad vi siger, kan du jo teste det lidt selv. Det vil tage dig nogle måneder at lave testen. Hvorefter du vil finde ud af at langt de fleste af de links der er blevet oprettet er blevet slettet. Nogen forbliver hvilket jo er fint nok. Men hvis du ikke selv gør noget aktivt for at linkene skal blive opdaget af Google, tvivler jeg på at du overhovedet vil få ret mange af de links registreret i Google eller hos andre søgemaskiner. og samtidig vil de tabe deres værdi ret hurtigt fordi du ikke skaber noget værdi. Jeg kan ikke sidde og lærer dig alt om SEO, men værdi bliver blandt andet skabt via interne links til en side, og da langt de fleste af den type links er profil links, vil dine profiler ikke rigtig få nogle interne links fra andre sider på samme domæne, fordi du er jo ikke aktiv på forummet. Jeg selv har testet den type links, og det har jeg gjort i ca. 12 måneder. hvor resultatet er det samme. og jeg sætter da gerne en test mere i gang. Den eneste og bedste metode er at holde sig fra at spamme andre hjemmesider, hvorfor? jo fordi du i stedet skal fokusere på at skabe kvalitet i de links du får, gør du det, vil alle stort set bibeholde de links og intet have imod at de er der, da de også skaber kvalitet for deres hjemmeside. Og samtidig er du aktiv og dermed bliver linkene også opdaget betydeligt hurtigere af Google. Ja du kan nok tænke dig til resten. Man kan lidt sige det sådan, Hvis du har aktier i en virksomhed, ville du jo heller ikke gå hen og gøre så den virksomheds aktier falder i værdi, vel? Du skal se dine links og de steder de optræder som dine samarbejdspartnere, som du kun vil det bedste, for så får du selv det bedste. Mere præcist kan man altså ikke sige det. MVH Kim |
Mikkel, så har jeg sat endnu en test igang ;)