Hej Brian ! Ja hvis nevøen maler første gang under minne instruktioner og køber malingen af mig ja så er det helt iorden. Arbejder gerne på denne måde. Så skal jeg nok lave slut finischen. Men du har da ret i at jeg forinden kunne lave en masse ansvarsfraskrivelser, så næsten hvad der skete kom kunden af med flere penge til maleren. Men er dette fair ? Er det ikke rimelig at man med sin kompetance giver kunden tillid/tryghed m.m. Og hvis ens kompetancer ikke slå til/fejlagtige så skal kunden ikke betale for dette. Det må man selv. Det er jo bl.a. på dette punkt at SEO branchen er "god", nemlig fraskrivning af egne resultater. Hvis jeg som opgavestiller stiller ønsker at komme på side 1 i Google med søgeordet "Malerfirma" måtte man vel kunne "garantere mig dette for XX kr. ? Jeg behøver ikke at købe søgeordet "malertilbud" - Det har jeg "malet selv." Ib Abildgaard Råd & Mal
|
JonasJ:Hvem bryder sig om linkbuilding udover SEO-folk som lever af det? Hvad er der at kunne lide?
Jeg elsker f.eks. når de allerbedste SEO-folk laver linkbuilding via hinanden blogs. Den ene skriver en super god artikel om et emne og får lov at poste den på kollegaens blog. Det er gratis viden til mig og forfatteren har fået et link tilbage.
Det er da supergod linkbuilding som der vel ikke er nogen der kan være utilfreds med (?)
Det er ærgerligt du og ppherson ikke forstår at skelne.
Det er meget svært at aftale præcis hvad der skal afregnes for hvis man kører performancebaseret, det er ikke nær så enkelt som du lægger op til.