Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At købe tusinde backlinks på Fiverr - Virker det?

Side 11 ud af 11 (108 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja i mange tilfælde.

Kig bare på de praktiserede tandlæger.

Diverse tilbudsgivning forinden påbegyndelse af arbejdsopgaver hos diverse.

Mange af de grupper du nævner er også presset i antal arbejdsopgaver, grundet bl.a. outsourching til udlandet m.m.

Se også hos mange en skiltning med priser, som aldrig set før. Kun godt for den "frie" konkurrence.

Og der kommer mere.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Thomas Frost:

@Jonas

Kunne du ikke smide en kopi op af betingelser for den performance-aftale du har indgået, det kunne være interessant hvad de lover omkring linkenes varighed.

YesBeerYes

Vældig god ide.

Det er godt nok et sent svar... Men ikke alle kan være de hurtigste! Stick out tongue

Jeg har ikke sikret mig omkring linkenes varighed. Men jeg kan se, at langt de fleste er fra artikeldatabaser, blog kommentarer, sociale bookmarkings, directories og nogle få press releases. Jeg har svært ved at se, at disse sites skulle tilhøre linkbuilderen. 

Derudover så eksperimenterer jeg lidt med theme links - der kunne jeg godt forestille mig, at de efter en periode tager linket ned og knalder et nyt op. Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal kunne gøre ved, at de tager mit link ned efter 6 måneder. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:54

JonasJ:
Men jeg kan se, at langt de fleste er fra artikeldatabaser, blog kommentarer, sociale bookmarkings, directories og nogle få press releases. Jeg har svært ved at se, at disse sites skulle tilhøre linkbuilderen. 

Den måde mange oftest laver backlinks på til artikeldatabaser, socialbookmarks og directories er jo vha tools som SEnuke og scrapebox (til commentspam).

De steder hvor disse tools virker bliver virkningen SEO-mæssigt ofte lavere og lavere da der spammes løs. Derudover bliver mange links stille og roligt slettet igen.

Det lyder som om du har betalt for at der sidder en og kører noget SEnuke og en gang scrapebox da det du nævner dækkes af de to programmer. Det er også de to programmer rigtigt mange spammere bruger.

Men har det så virket indtil nu? Er du kommet op som de har lovet? For SEnuke og scrapebox kan ofte virke kortsigtet, men langsigtet er det ikke måden at arbejde med SEO på.

Har du sikret dig hvordan links´ne er oprettet, så det ikke er noget der lige er gjort på en halv time med et par spamværktøjer?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:01

Der er også forskel på at bruge de to programmer rigtigt og forkert :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:10

Erik Hamre:

Der er også forskel på at bruge de to programmer rigtigt og forkert :)

Helt sikkert, bl.a. er en god spinner er klart en fordel sammen med SEnuke, men min pointe er blot at rigtigt mange aner ikke hvordan de bruges optimalt, men sælger alligevel ydelser lavet vha disse tools.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:14

Jeg bruger slet ikke SenukeX da jeg ikke synes effekten af Web 2.0 er særlig stor, men Scrapebox er et genialt, swiss army knife værktøj.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Thomas Frost:

JonasJ:
Men jeg kan se, at langt de fleste er fra artikeldatabaser, blog kommentarer, sociale bookmarkings, directories og nogle få press releases. Jeg har svært ved at se, at disse sites skulle tilhøre linkbuilderen. 

Den måde mange oftest laver backlinks på til artikeldatabaser, socialbookmarks og directories er jo vha tools som SEnuke og scrapebox (til commentspam).

De steder hvor disse tools virker bliver virkningen SEO-mæssigt ofte lavere og lavere da der spammes løs. Derudover bliver mange links stille og roligt slettet igen.

Det lyder som om du har betalt for at der sidder en og kører noget SEnuke og en gang scrapebox da det du nævner dækkes af de to programmer. Det er også de to programmer rigtigt mange spammere bruger.

Men har det så virket indtil nu? Er du kommet op som de har lovet? For SEnuke og scrapebox kan ofte virke kortsigtet, men langsigtet er det ikke måden at arbejde med SEO på.

Har du sikret dig hvordan links´ne er oprettet, så det ikke er noget der lige er gjort på en halv time med et par spamværktøjer?

Nej, det er jeg ikke helt sikker på. Jeg ved ikke, hvordan man kan se, om det er software genererede links? Alle dem som arbejder med links for mig får at vide, at hvis de benytter sig af software, så får de ikke nogen penge (uanset ranking). 

Derudover tjekker jeg de sociale bookmarks og ser om teksten er spinnet. Hvis den er det, så antager jeg, at der er tale om software. Jeg beder desuden de linkbuildere, jeg har samarbejde med, vurdere de linkrapporter, som jeg får tilsendt af andre. 

Med hensyn til artikeldatabaserne, så kan jeg se, at det er de store artikeldatabaser, som bliver brugt som f.eks. ezinearticles.com. Lige nu har jeg bedt dem om, at hver artikel bliver distribueret til omkring 20 directories. Artiklerne leverer jeg uden beregning. Hvorvidt hver artikel skal leveres til færre eller flere har jeg ikke nogen idé om (men hvis folk har en mening, så sig frem). 

Directories vil som oftest ikke deep-linke. Så det er ikke den type links vi får flest af. 

For at besvare det store spørgsmål: Er vi kommet op? Ja, endnu har ingen ramt top 10 men top 20 er ramt på en række af søgeordene på 5 uger. Kontrakterne løber over 3-4 måneder, så det går den rigtige vej. 

Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:05

Det er den eneste måde der virker :)

Side 11 ud af 11 (108 indlæg)