Ja i mange tilfælde. Kig bare på de praktiserede tandlæger. Diverse tilbudsgivning forinden påbegyndelse af arbejdsopgaver hos diverse. Mange af de grupper du nævner er også presset i antal arbejdsopgaver, grundet bl.a. outsourching til udlandet m.m. Se også hos mange en skiltning med priser, som aldrig set før. Kun godt for den "frie" konkurrence. Og der kommer mere. Ib Abildgaard Råd & Mal |
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Thomas Frost:@Jonas
Kunne du ikke smide en kopi op af betingelser for den performance-aftale du har indgået, det kunne være interessant hvad de lover omkring linkenes varighed.
Vældig god ide.
Det er godt nok et sent svar... Men ikke alle kan være de hurtigste!
Jeg har ikke sikret mig omkring linkenes varighed. Men jeg kan se, at langt de fleste er fra artikeldatabaser, blog kommentarer, sociale bookmarkings, directories og nogle få press releases. Jeg har svært ved at se, at disse sites skulle tilhøre linkbuilderen.
Derudover så eksperimenterer jeg lidt med theme links - der kunne jeg godt forestille mig, at de efter en periode tager linket ned og knalder et nyt op. Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal kunne gøre ved, at de tager mit link ned efter 6 måneder.