Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At købe tusinde backlinks på Fiverr - Virker det?

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld er der ingen der kan komme med et mere prøcis svar?

JA/NEJ?

Jeg har købt de mange links og jeg modtog idag en liste over de sites han havde tilmeldt mig, så jeg lavede en stikprøve på nogle stykker og de var gode nok alle sammen.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 22:41

Mikael christiansen:
jeg ved ikke om det er en lav pagerank 3 eller høj altså hvor tæt er din på 4 eller er den er tæt ved pagerank 2 , du skal huske pagerank skal for hvert tal et højere x den med 10 altså en pagerank 2 og 4 er der 100 gange forskel med

Det er ikke korrekt, at der er tale om en 10-tals logaritme.

Mellem nogle pagerank trin er der måske tale om en 6-tals logaritme mens der mellem andre trin er tale om en 8-tals logaritme.

Derudover repræsenterer den grønne page-rank bar "gamle points" repræsenteret ved "gamle pageranks".

/Anders

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:

JA/NEJ?

Hej Emil,

Den nærmeste til at kunne svare er dig selv, det er jo dig der har købt dem og har muligheden for at se effekten af dem.

Min umiddelbare vurdering er at det ikke kan betale sig, selv om de er nok så billige. Min vurdering er taget ud fra ganske få tests, med et par tusinde links, primært fra forum-profiler.

Jeg har samme erfaring som dig, nemlig at de bliver oprettet som lovet. Men jeg konstaterede også at ganske få af dem blev indekseret, dvs. at søgemaskinerne aldrig opdagede dem. Arbejdet med at få dem indekseret var, for mig, større end arbejdet ved at skaffe andre links som jeg vurderede til samme eller højere værdi.

Jeg har således ikke konstateret en effekt, hverken positiv eller negativ, mest fordi søgemaskinerne aldrig fandt ud af at der var lavet links.

Præcist svar i dit tilfælde, nej det kan jeg ikke give, men jeg mener generelt at det er spild af penge, selvom det er et lille beløb.

Stor hilsen
/Brian 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:56

Brian Reinhold Jensen:
Jeg har samme erfaring som dig, nemlig at de bliver oprettet som lovet. Men jeg konstaterede også at ganske få af dem blev indekseret, dvs. at søgemaskinerne aldrig opdagede dem. Arbejdet med at få dem indekseret var, for mig, større end arbejdet ved at skaffe andre links som jeg vurderede til samme eller højere værdi.

Det er nu i teorien bare at bygge en side på et domæne som i forvejen har noget værdi og som man ikke rigtig bruger til noget. har man adgang til en database hvilket de fleste har, kan det være lige så nemt som at importere linkene til de sider i databasen, og så udskrive dem random på siden. ikke alt for mange for de skal jo ikke opdages alle sammen, med det samme.

Det er bare i teorien, noget andet er jo altid praksis, men det burde nu virke efter hensigten.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:58

ppehrson:

Jeg ejer voksenbasen.dk hvor jeg stort set ikke har linkbuildet. Jeg har et par links via nope.dk og erotik klik, men det er faktisk alt.

Avast bliver sur når man besøger din side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:03

Anders Nielsen:

Mikael christiansen:
jeg ved ikke om det er en lav pagerank 3 eller høj altså hvor tæt er din på 4 eller er den er tæt ved pagerank 2 , du skal huske pagerank skal for hvert tal et højere x den med 10 altså en pagerank 2 og 4 er der 100 gange forskel med

Det er ikke korrekt, at der er tale om en 10-tals logaritme.

Mellem nogle pagerank trin er der måske tale om en 6-tals logaritme mens der mellem andre trin er tale om en 8-tals logaritme.

Derudover repræsenterer den grønne page-rank bar "gamle points" repræsenteret ved "gamle pageranks".

/Anders

korrekt igen og det er kun google der kender det præcise tal imellem disse tal og husk gå ikke for meget i op pagerank

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:04

KTJ-Media.dk:
Det er bare i teorien, noget andet er jo altid praksis, men det burde nu virke efter hensigten

Ja det burde virke, jeg var sikkert bare for paranoid og ville holde det helt adskilt. Så jeg lavede et par anonyme blogs og lagde links på dem, men så skulle de jo også indekseres og det hele holdes anonymt - det var sikkert det sidste der var mit største problem. Så alt i alt, synes jeg der var for meget arbejde i forhold til hvad jeg forventede at få ud af de opnåede links.

Jeg var heller ikke villig til at risikere nogle sites af værdi på testen, så det var lidt fra bunden med det hele :-)

/Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06

ppehrson:

Ja, jeg ved godt at pagerank 3 er et gennemsnit. Nogle sider kan være på 1 (eller 0) andre på 8...

Men en pagerank 3 er en pagerank 3 uanset om den er 3.1 eller 3.9 ... på det punk skelner Google (og andre) ikke...

men kernen er at 95% af min SEO kommer fra søgeord og artikel (videocontent) ord. Siden er fyldt med (tæt på unikke) småartikler. Der er ca. 3000. Men de er lagt på siden som faktisk indhold, der kan bruges til noget.

interne links struktur og artikler giver også pagerank og husk igen du skal ikke ligge for meget i pagerank det viser din side jo med et godt eksempel den er jo ikke ligefrem højt oppe med sine kerne ord

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du kan også myrde din konkurrent og få et forspring på den måde, men bare fordi man kan er ikke det samme som at det er en smart ide.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:21

AngryBird:

JA/NEJ?

Jeg har købt de mange links og jeg modtog idag en liste over de sites han havde tilmeldt mig, så jeg lavede en stikprøve på nogle stykker og de var gode nok alle sammen.

- Emil

Er siderne indekseret i google du får links fra 

bliver linksene slettet kan du tjekke om et år eller om længere tid

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)