Typisk DF metode at latterliggøre noget ligeså snart der bliver stillet spørgsmålstegn til deres gøren og laden eller pillet ved DFs holdninger. Du demonsterer på bedste vis den påtagede arrogance og stupiditet som man oftest kan spore hos DF´ere ved at skrive: og jeg ved at alle DF'ere ikke er ens og har samme holdninger, som du måske tror (og andre for den sags skyld). Du skriver : Jeg hader den måde, som folk kigger ned på DF på, lad ikke et par dumme racistiske bemærkninger dømme DF. Og tror du vi er dumme? Fremtrædene DF´ere render jo ind og ud af retsalene med domme i lommerne for lovovertrædelser Rasmus - jeg tror faktisk der er et eller andet galt. For intet af det du skriver harmonerer med DF´s ageren på den politiske scene. Så enten er du hjernevasket og/eller forelsket i PK eller også er du ansat til at lave et skønmaleri hver gang der kommer en ridse i lakken. Intet politisk parti i DK har nogensinde (betyder ALDRIG) været så generaliserende som DF er i forhold til muslimer - og de personer med domme for de mest krænkende udtalelser er stadig medlemmer, så dit kan være dine personlige ønsker som du forsøger at overbevise os andre om at DF er, for det har ikke noget med sandheden at gøre. |
Thomas Rosenstand:Det er også en stor misforståelse, at DF er skyld i racisme. For det første er det bestemt muligt at være kritisk overfor / bekymret over indvandring uden at være racist. Men racismekortet er så forbandet nemt at trække.
Vær venlig at tage dig sammen Thomas Rosenstand.
Michael Rex, Jesper Langballe, Lars Hedegaard, Morten MesserSchmidt samt en række andre er DØMT for overtrædelse af racismeparagraffen.
Så når fremtrædene politikere både dømte og ikke dømte fremstår med nedladende udtalelser i medierne så har det en påvirkning og dermed medvirker DF også til racisme.
OG når den med almindeligt fungerende hoveder melder sig ind i DF (hvis de gør det altså), så ved de også at de melder sig ind i et parti der bl.a. har folk på ledende poster som er dømt for lovovertrædelser der omhandler deres syn på andre mennesker.
Man ved også at nogle af medlemmerne har eller har haft rødder til mere radikale forgreninger, så det accepterer man også som medlem af DF.
Bare det du skriver at Islam er et politisk system er helt sort, du aner ikke hvad du snakker om ![]()
Bliv gratis medlem