Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Lars Løkke, Barfod, Thorning, Ørum og andre der er faldet for DF

Side 7 ud af 14 (138 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:
Jeg tror ikke, det er sundt for hverken Danmark eller den demokratiske proces at skabe et DF i martyrrollen. Bare mine 5 cent.

Thank god!, at der er nogen som Mikael, Jørgen og så også dig,  Thomas, der ved hvad demokrati går ud på.

Jeg er hellere ikke blandt DF's støtter og bliver det aldrig, men at forsøge at give DF skylden for udviklingen i samfundet og dermed også indirekte for den extremisme vi bla har kunnet opleve i Norge, er en manglende forståelse for samfundsforhold, samt hvordan et parlementarisk demokrati virker.

Det er selfølgelig lettest for nogen at alt er ensrettet,som feks i Kina, men jeg personligt er glad for at kunne leve i et land, hvor det er er en ret at have sin egen mening.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:
Danskerne har i almindelighed grundet ignorance (læs uvidenhed) et meget begrænset kendskab til muslimer. De har stort set kun billedet af unge kriminelle og ghettoer samt løgnhistorierne fra DF.

Hej Jan

JEg må lige rette dig her.

Ved sidste valg fik DF 12,2%  af stemmerne i Aarhus V. Og her ligger bla. Gellerup.

http://www.dst.dk/pukora/epub/upload/16217/headword/dk/51.pdf

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:02

Henrik Nielsen:

Thomas Rosenstand:
Jeg tror ikke, det er sundt for hverken Danmark eller den demokratiske proces at skabe et DF i martyrrollen. Bare mine 5 cent.

Thank god!, at der er nogen som Mikael, Jørgen og så også dig,  Thomas, der ved hvad demokrati går ud på.

Jeg er hellere ikke blandt DF's støtter og bliver det aldrig, men at forsøge at give DF skylden for udviklingen i samfundet og dermed også indirekte for den extremisme vi bla har kunnet opleve i Norge, er en manglende forståelse for samfundsforhold, samt hvordan et parlementarisk demokrati virker.

Det er selfølgelig lettest for nogen at alt er ensrettet,som feks i Kina, men jeg personligt er glad for at kunne leve i et land, hvor det er er en ret at have sin egen mening.

Enig i det indlæg jeg kommentere her og min mening til trådstarter nedunder jeg stemmer ikke DF men boykot det er ikke vejen frem.

Jeg læser skam hvad du læser trådstarter boykot og andre ting er bare ikke vejen frem så lang tid de får de stemmer de får skal venstre og konservative samarbejde med DF ellers får de ikke deres politik igennem vi er enig deres politik DF er forkert på udlænding mv.

lad demokratiet bestemme hvem man skal samarbejde med og husk din stemme til folketinget kan gøre en forskel der

det forventer er jeg får sammen mening som dig efter læst dit indlæg og det sker ikke for du overbeviser ikke mig i det du skriver at jeg skal skrifte min holdning jeg kan  godt læse det du skriver at fordi jeg ikke har samme holding er det fordi jeg ikke læser dit indlæg , men da det er i et demokrati vi lever i er det frit at have sin mening også din

Flere vil selvfølgelige dem som kommenteret synes denne holdning med Boykot er for yderligere gående , det må trådstartrer bare accepterer, og debattere udefra dette  så alle der er ikke enig er ikke fordi de ikke forstår dig hvad du skriver trådstarter de har bare en anden mening

Slutning vil dog sige dem start i tekst jo den provokere mange helt sikkert, da der er sikkert mange mennesker der synes denne her tragedien i Norge er for tæt på dem , der var jo 87 døde, provokere mange og berøre mange mennesker at skrive sådan , man skal have sorg over denne her tragedien og denne sammenligning det er min mening den er grov og ikke din den er grov , jeg bliver bare ikke overbeviset af det skrevet at denne sammenligning er ok

Det der er sket er vi har sagt vores mening du har sagt din mening og vi er ikke enig , vis du skal overbevise dem du uenig med skal du bare skrive noget nyt ellers svare jeg jo bare tilbage med det samme igen , fra første så jeg godt du skrev jeg skulle læse dit indlæg bedre igennem men havde læst det du holdte fast fordi uenig havde vi ikke læst indlægget fordi vi ikke er enig , men nu er det nu en gang et demokrati vi lever i alle har lov til sin mening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det her bliver et rigtigt langt indlæg, så håber folk bære over med det...

Jan har nogle gode pointer, men det har flere af jer andre i debatten også. Sådan en debat som denne er ik sort/hvid, og derfor kan man heller ik finde et facit. Men lige meget hvordan og hvorledes man betragter DK idag, så er der altså store  problemer som følge af DFs store tilslutning af vælgere.

Politik drejer sig idag mere om manipulation, end det drejer sig om egentlige handlinger. Og det er DF et fantastisk eksempel på. Nok de bedste der nogensinde har været i DK til politisk manipulation.
DF har fundet to mærkesager, som de har prædket ved alle lejligheder i pressen. Det er en kamp mod mennesker af anden etnisk herkomst, samt at hjælpe de ældre til bedre forhold. Og når der er sager, som bare kan have den mindste vinkel på dette, så er DF i medierne!

Men hva gør DF egentlig for disse mærkesager ud over at råbe op? Altså DF har skabt det voldtsomme fremmedhad der pt er i DK, men problemet er jo langt fra så stort, som det er pustet op til... DF har heller ingen løsning på problemerne, men de kan alligevel gang på gang fortælle Hr & Fru Danmark, at tingene var bedre hvis blablabla...
Hva angår de ældre, så er DF måske en lille forkæmper, men langt fra så stor, som de ellers har fået det prædket.

Hvergang DF har muligheden for det, så er de i medierne og fortælle, hvordan de kæmper kampen for den ældre del af befolkningen. Mediemøllen får ik for lidt, og de går forrest i medierne, når det gælder dette område.
Problemet er bare, at hvergang DF laver aftaler, hvor de faktisk giver de ældre dårligere vilkår, så høre man ik en skid fra dem. De vil knap nok kommentere det. Ja de prøver faktisk at skjule deres handlinger...

Men selvom de ældre får dårligere og dårligere vilkår, hvis man sammenligner med tidligere, så opfatter største dele af befolkningen DF som de ældres forkæmpere på borgen. Og det er selvom DF giver de ældre dårligere vilkår!
Det er bare et eksempel på, hvordan mediemanipulation idag er en større del af politik, end de egentlige handlinger mm. Meget skræmmende, men det er åbenbart sådan vælgerne vil have det...

Tager man så hele dette mediecirkus og drejer over på udlændinge problemet, så bliver det hele en smule mere kompliceret og farligt.

Lad os tage en fiktiv person og kalde ham X. Fra X går i børnehave og op efter, bliver det tydeligt, at han er anderledes, og slet ikke passer ind med de andre børn. Jakobs mor vil ikke have, at Jakob leger med X efter børnehave eller skole, og X er nødtil at høre på gloser fra de voksne pædagoer, som er medie påvirket. Dvs X igennem sin opvækst høre gloser som "det er også bare fordi i udlængere........", "typisk jer", "hvis bare I...." osv. X skal med andre ord igennem sin opvækst stå til ansvar for en hel befolkningsgruppe/religions handlinger, selvom det stakkels barn, hverken kender til konflikterne eller forstår dem...

Når X bliver større gider han ik skolen, da lærerne, som også er medie påvirket, taler ned til ham, og han har måske heller ikke den nødvendige opbakning hjemme fra. Det kan blandt andet skyldes, at forældrene har krigstraumer, forsældrene  er så dårligt uddannet at de har svært ved at integrere sig, at forældrene ikke forstå vestlig kultur og derfor har svært ved at integrere sig eller andre problemer.
Men det er væsentlig at se på, at X mangler hjælp, støtte og opbakning, og derfor føler sig alene i en ny verden. Godt nok har han venner, men deet er de forkerte venner!

Når X igennem en hel opvækst er blevet trådt på og talt ned til, så giver det et had. Det kan være et lille eller et stort had. Men det vil være der, pga han er blevet behandlet dårligt.
Når dette had bliver for stort, så kommer det til udtryk via typisk nogle totalt irrationelle handlinger. Nogle får løsnet op via voldsomme udbrud, mens andre tager meget voldigere metoder i brug, inkl vold, hærværk, skyderier eller bomber.

Dvs en sådan handling kan egentlig være et udtryk for en afmagt, som en person har i samfundet. Personen har måske igennem hele sit liv forsøgt at være åben og imødekommen, men er gang på gang blevet svigtet eller trådt på. Og når personen til sidst opgiver det hele, så kommer afmagten til udtryk via handlinger, som ingen kan acceptere eller støtte. Men det er måske den eneste måde, hvorpå personen kan gøre opmærksom på en problem stilling.

Tager man udgangspunkt i ovenstående, så vil jeg give Jan delvis ret i, at DF puster til en ild, som kan få fatale konserkvenser, hvis nogen vælger at benytte de drastiske metoder for at gøre opmærksom på problemerne. Og så kan vælgerne mene hvad de vil, og de kan støtte hvem de vil. Men der er det vælgerne, som har skabt problemet, og det er så resten af befolkningen, som kommer til at bøde for det!

Så måske skulle man overveje, om det ik snart var på tide i DK, at droppe den fremmedhadske indgangsvinkel, og begynde at give mennesker af anden herkomst, med anden hudfarve og religion og generelt andre medmennesker, som ikke ligner os andre en chance. Måske er de slet ik så slemme, som du kan læse i avisen eller se i Nyhederne, og måske kan de bidrage med meget mere, hvis man blot giver dem chancen...

En ting er sikkert, og det er at DK vil blive ramt af lignende handlinger, som vi har set i Norge, hvis tingene forsætte, som de har været de sidste 10 år... Der går mange tikkende bomber rundt i DK, og disse skulle nødig eksplodere, men det kræver en adfærds- og instillingsændring, som desværre ik ligger lige for fødderne, når politik og medierne reageres af dem, som er bedst til manipulation...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:37

Fashion-Seller:

Jan har nogle gode pointer, men det har flere af jer andre i debatten også. Sådan en debat som denne er ik sort/hvid, og derfor kan man heller ik finde et facit. Men lige meget hvordan og hvorledes man betragter DK idag, så er der altså store  problemer som følge af DFs store tilslutning af vælgere.

Politik drejer sig idag mere om manipulation, end det drejer sig om egentlige handlinger. Og det er DF et fantastisk eksempel på. Nok de bedste der nogensinde har været i DK til politisk manipulation.
DF har fundet to mærkesager, som de har prædket ved alle lejligheder i pressen. Det er en kamp mod mennesker af anden etnisk herkomst, samt at hjælpe de ældre til bedre forhold. Og når der er sager, som bare kan have den mindste vinkel på dette, så er DF i medierne!

Mig og Jan er nok mere enig end han tror og du forklare en af tingene meget godt , det er deres stemmer de vinder på , jo mere medie opmærksomhed de får jo flere stemmer får de .

Man vil boost i medier konstant vis de blev boykot, jeg er  meget bange for den udvikling vis det skete , derved vejen er frem folk bliver klogere får flere info og vi lære hinanden bedre at kende.

håber virkeligt folk stemmer anderledes ved næste valg og derfor skal folk lære informationer mere så vi forstår denne her store problematik, lad vores stemme afgøre at de i ikke har magten og det er  demokratiet bestemme at de ikke har magten mere og det kan mig og dig og alle vi andre afgøre, problemet er vis de får stemmer nok skal regering samarbejde med dem og jeg håber virkeligt ikke de får nok stemmer og vis vi boykot dem, er jeg endnu mere bange for nu endnu mere medie opmærksomhed , endnu flere stemmer til dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Altså DF har skabt det voldtsomme fremmedhad der pt er i DK, men problemet er jo langt fra så stort, som det er pustet op til...

Hej

Problemet med en debat som denne, er at vi hver især tager debatten fra det sted som vi står. Problemet er så bare lidt mere nuanceret end det.

For det første så har vi idag kun et parti, der prøver at få en debat igang. Og så har vi resten af partierne, der gemmer sig bag udtryk om racisme, og laver paragraffer.

Problemmet er at vi i DK aldrig har haft en offentlig debat omkring invandre politikken, men er blevet slået hen somom at det var racisme og andet.

Det som jeg ser som er et stort problem, er at vi er mange i de forstæder/byer som der er meget ramt, ikke kan få en debat igang, om hvordan man skal forholde sig. For det virker mere og mere somom at vi idag, som etnisk danskere skal give mere og mere køb for at de kan fungere...og ikke at vi skal kunne fungere.

Når jeg går ud for min dør, så skal jeg tage stilling til invandre debatten i DK, og jeg skal opfører mig politisk korrekt, men alligevel, så resikere jeg omvendt racisme, som ingen heller tager notice af.

JEg mener simpelthen at gennem forståelse, så vil man hurtigt få klarlagt en masse ting. Men problemet er at den oplysning, skal komme igennem en offentlig og ærlig debat, og ikke en der er politisk korrekt. For ærligt så ender det med a man igen får at vide at vi skal give plads, og at vi skal lære at forstå....men problemet er atnår det kun er den ene vej at der skal skabes forståelse, så vil man heller ikke kunne få et samfund der virker, og man vil desvære avle modstand....

Problemstillingen idag, er ikke at der er invandre, problemet er heller ikke DF, men den noncelance som mange partier argerer på den problemstilling. Og det er her efter min mening alt ondt skabes.

Men jeg ser som dig også en fare i fremtiden, eller faktisk oplever vi jo allerede kampe, og andet mellem forskellige grupperinger idag. Og ja det eskalere, men det er også fordi at vores samfund ikke var klar til at modtage den mængde invandre, der var så forskellige fra os, og politikerene har heller ikke gjort noget for at forberede befolkningen, og det er så om det er enhedslisten eller DF. Her har alle partier et ansvar. Og idag står vi så og må ikke debattere problemstillingen, som ingen dansker har taget stilling til.

Hvis man har en åben debat, så vil man også have en tendens til at mange af de unge mennesker som der desværre har nogle ekstreme holdninger ikke får udført dem.

Men lukker vi af for debatten, så vil folk føle sig udstøt og søge veje for at få deres ideer gennemført.

/Kenneth

Ps den historie med X, i Brabrand, så ville X være dansker

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:19

sæt folket fri

Politik er skuespil.

De fleste politikere, er politikere, fordi de ikke kan andet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:06

Kenneth:

Problemet med en debat som denne, er at vi hver især tager debatten fra det sted som vi står. Problemet er så bare lidt mere nuanceret end det.

Enig og problemet med sådanne debatter er også, at de er nærmest umulige at lave i skrift, da de er så omfattende, at hver besvarelse bliver gigantisk lange og uoverskuelige til sidst.

Men jeg kan se, at vi er meget enige, blot har vi to forskellige indgangsvinkler, som sikkert skyldes, at jeg har levet i udlandet i over 10 år, og derfor har prøvet at være fremmed i flere lande...
Jeg ved, at bo i Italien er det samme som, at Mohammed skal bo i Danmark... Så jeg kan sætte mig 100% i deres sted både på godt og ondt. Og det er altså ik særlig sjovt, hvis man ik kan snakke med den almene borger!

Kenneth:

Problemmet er at vi i DK aldrig har haft en offentlig debat omkring invandre politikken, men er blevet slået hen somom at det var racisme og andet.

Det som jeg ser som er et stort problem, er at vi er mange i de forstæder/byer som der er meget ramt, ikke kan få en debat igang, om hvordan man skal forholde sig. For det virker mere og mere somom at vi idag, som etnisk danskere skal give mere og mere køb for at de kan fungere...og ikke at vi skal kunne fungere.

Du lever lidt i fortiden Kenneth. Den debat som du søger, den skulle I have taget for 30-40 år siden. Indse nu bare, at debatten ik ændre de fakta, som DK står overfor, og dermed faktisk er spild af tid. Man burde i stedet finde løsninger på problemerne, fremfor at efterlyse en debat...
Det hele handler om åbenhed og integration. Og begge dele fejler danskerne på pt. Og det skyldes igen DF massive manipulation i medierne...

Kenneth:

Problemstillingen idag, er ikke at der er invandre, problemet er heller ikke DF, men den noncelance som mange partier argerer på den problemstilling. Og det er her efter min mening alt ondt skabes.

Problemet er DF massive manipulation omkring indvandre... For hvorfor er det ellers altid "dem", som bliver nævnt først, når det gælder negative historier?
Tag et kig herinde på Amino Buzz under historien og bomben i Oslo... Der kom de første par kommentarer, som alle var møntet på indvandre, selvom der på daværende tidspunkt intet nyt var fra politiet i Oslo. Senere viste det sig at være en Nordmand, som havde gjort det. Alligevel skulle en hel befolknignsgruppe mistænkes og beskyldes på det groveste!
Samme historie udspiller sig gang på gang i Danmark. Bedste eksempel var, da den psykisk syge tidligere udstationerede soldat gik amok i en SevenEleven... Første nyheder gik på, at det var en udlænding, og alle steder inkl på tv og i radioen, var der lynch stemning... Da det så kom frem, at det var en pyskisk syg tidligere udstationeret dansk soldat, så var det åååååhhhhh så synd for ham.
Men andre ord så kan vi konkludere, at der er to forskellige udfald af en handling, og at disse ene og alene er forbundet med hudfarve, religion og oprindelse. Dvs det ik længere er handlingen, som afgør udfaldet, men nærmere ens tilhørsforhold! Se det er skræmmende, og det bedste bevis på DFs usmagelige manipulation!

Men jeg er langt fra enig med Jan i hans oplæg, men jeg ser bare en masse faresignaler ved den politik, som der føres idag!

Kenneth:

Hvis man har en åben debat, så vil man også have en tendens til at mange af de unge mennesker som der desværre har nogle ekstreme holdninger ikke får udført dem.

Men lukker vi af for debatten, så vil folk føle sig udstøt og søge veje for at få deres ideer gennemført.

Selvfølgelig skal debatten ik lukkes ned omkring emnet, men åbenhed og forståelse vil løse meget mere... Det er så fucking basale ting, som gør at misforståelserne opstår. Men derfor er DF stadigvæk et farligt bekendskab for DK, og jeg fatter ik, at så mange kan stemme på dem, uden at tænke over de fatale konserkvenser dette har...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

Fashion-Seller:
Du lever lidt i fortiden Kenneth. Den debat som du søger, den skulle I have taget for 30-40 år siden. Indse nu bare, at debatten ik ændre de fakta, som DK står overfor, og dermed faktisk er spild af tid. Man burde i stedet finde løsninger på problemerne, fremfor at efterlyse en debat...

Hej

Selvfølgelig skulle vi have haft debatten før. Men problemet er at da Glistrup ville have den, så grinte man af ham, og synes hans udtryk var sjove......Og det er så det der har udviklet sig, sådan lidt den danske mentalitet, kender vi det ikke, så kan vi grine og lave jokes med det....eller også så forbander vi det.

Og jo, der skal en ændring af holdning til i DK, men problemet er at det er ikke noget man kan lovgive sig ud af, det er heller ikke noget som man ændre over nat. Men det bliver et langt sejt træk. Og det skal man være indstillet på.....Og så nytter det ikke at vi demoniserer et parti som det onde, for så får man kun en blok kamp, hvor man sviner hinanden til, og ellers lukker af, og det ses jo tit her på debatten....

Fashion-Seller:

Men jeg kan se, at vi er meget enige, blot har vi to forskellige indgangsvinkler, som sikkert skyldes, at jeg har levet i udlandet i over 10 år, og derfor har prøvet at være fremmed i flere lande...
Jeg ved, at bo i Italien er det samme som, at Mohammed skal bo i Danmark... Så jeg kan sætte mig 100% i deres sted både på godt og ondt. Og det er altså ik særlig sjovt, hvis man ik kan snakke med den almene borger!

Nu snakker jeg faktisk meget med invandrer her i området. Og nået af det som mange snakker om er den der danske berørings angst. At de er bange for at sige noget, bange for at stødde dem, så der kommer en falsk venlighed. Istedet for bare at man tager tingene som de er.

Og ja der er nogle invandre med mere redikale holdninger, som gerne vil tegne debatten, mens mange egentlig er ligeglade.

Fashion-Seller:
Tag et kig herinde på Amino Buzz under historien og bomben i Oslo... Der kom de første par kommentarer, som alle var møntet på indvandre,

Jeg kan af gode grunde ike sige hvad andre tænker på, men noget er jo nok det med muhamed tegningerne. Som jo er blevet forplantet i hovedet på os....selvom jeg ikke anser det for at være noget væsentligt. Og det er så mere medierne der har gjort det, og ikke et parti.

Medierne har alle dag været gode til at fokucere deres oplysninger på noget som der kan skabe frygt...fatter det egentligt ikke, og jeg har tit siddet her og manet nogle ting ned. Og også på andre debat sider.

/Kenneth

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 01:08

Hej Alle, jeg vil  først starte med at sige tak til Jan for hans flotte og lange link og hvilket jeg giver ham ret, og Jørgen jeg vil gerne gøre dig bemærket at DF går direkte efter en befolkningsgruppe, som i dette tilfælde er muslimmerne i landet, hvis DF var lidt mere tolerant over befolkningsgrupperne her i landet, kan jeg med sikkerhed gøre det bemærket at der en del nydansker der kunne finde på at sætte deres kryds ved DF.. da de direkte går efter en religion og køre den politik der hedder NO Tolerance er det lidt svært at de kan få sympati, hvilket medfører grupperinger og had i landet, jeg ved ikke hvormeget du følger med i medierne, men hvad er grunden til for at staten skulle indfører toldere eller grænsepoliti når Danmark er med i et Schengen samarbejde ??? kære ven DF er kun med til at ødelægge Danmarks og Danskernes omdømme i udlandet, det er på tide at man kigger på tingene fra andre synspunkter og ikke fra de synsvinkler som DF gøre, jeg er selv nydansker eller etnisk dansker med tyrkiske rødder eller mine forældre er fra Tyrkiet, jeg har mere tilknytning til Danmark end jeg har til Tyrkiet og så kan jeg ikke forstå at hvorfor DF ikke kan acceptere mig som en Dansk borger i det her land, pudsigt nok jeg tjener penge i Danmark, køber ting i Danmark, investere i Danmark, er en borgere som er til gavn for Kongerigt Danmark og stadigvæk ikke kan accepteres den er lidt tynd ikke :) det der er sket i Norge er tragisk og kunne os være sket i Danmark hvor en fanatisk DF`ere eller en anden højre ekstremistisk grupper eller en radikal muslimske gruppe kunne have fundet på det. Derfor mener jeg at der findes dårlig Muslimmer ligesom der os er dårlige Kristne og derfor vi skal stå sammen. Her mener jeg at det er vigtigt at den enkelte regering er med til at gøre disse folkgrupper bemærket med at de er en del af det land de lever i, og så er det så os en pligt for disse folkegrupper rette sig efter det lands regler og love og ikke stemple folk som DF har i tankerne. DF har i de sidste 8 år kørt en politik med at Danmark vil komme til at være en Islamisk stat og hade kampagner overfor religionen Islam hvilket man kun kan grine af ligesom Mogens Glistrups historier, jeg kan garantere alle at der ikke er nogen Muslimmer eller befolkningsgrupper der har tankerne om at lave en revolution i Danmark og ændre det hele politiskesystem og vælte Kongerigt. Den sidste eksempel som jeg vil give er af Fodbold som jeg er total freak af, vi kan kigge på de forskellige Europæiske fodboldlandsholder såsom, Sverige, Tyskland, Frankrig, Schweiz  der er flere forskellige folkegrupper og religioner, de har ikke noget imod at tjene for det land de lever i, eller spiller for og hvilket det os burde være sådan. 

Side 7 ud af 14 (138 indlæg)