|
Det er også værd at vide, at DF har tæt kontakt med serbiske terrorister og at de støtter højre ekstremistiske foreninger. Alene af den grund på de ikke have lov til at eksistere.
Det er også værd at vide, at DF har tæt kontakt med serbiske terrorister og at de støtter højre ekstremistiske foreninger. Alene af den grund på de ikke have lov til at eksistere. |
xxx
Og det er du yderst velkommen til at mene :) Men jeg svarer ikke på alle de sprøgsmål omkring noget jeg finder intetsigende :) |
Køb ren argan olie her
Glem ham, han troller igen --------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kunne det ikke være møntet på andre ? Eller hvad med Mikael ? kunne det være ham ? Jeg synes ikke det er entydig ? Hvad med den citerede ordformuleringen ? Kan den give misforståelser Dit "yndlingsudtryk - "ironi kan forekomme ? hvad med det ? Ja du har ret i at din udmelding er bastant m.m.. Alt for bastant synes jeg Jeg synes episoden ikke egner jeg til en "bastant analyse" og dermed kan svaret hellere ikke blive konkret, korrekt og bastant m.m.. Men kan netop afstedkomme og få dig til at fremstå som en "fræk aminoer" m.m.. Ib Abildgaard Råd & Mal P.S. Maleren der vælger farver der også indeholder nuancer
|
Dette er nok en af de mest grinagtige uintelligente indlæg jeg nogensinde har læst på Amino.. Jeg orker ikke engang at bruge tid på at modsige dig, for tror ærlig talt ikke at du fatter særlig meget. Læs de få indlæg af Thomas Rosenstrand, og gå så ind og ta en lur på en 3-4 dage, så er jeg sikker på at du vågner frisk, veludhvilet og ikke mindst en smule klogere.... |
Delvis fået her og kigget et par indlæg jo mig og trådstarter meget uenig og folkevalgte er dem der skal bestemme sådan fungere et demokrati at man er uenig med nogle af de folkevalgte og der er jeg stærkt uenig med DF . Intet med IQ at gøre alle skal have stemme ret om den er lav eller høj Men kan ikke sige at venstre og konservative ikke skal skal samarbejde med DF de holdninger som regering lettest får sin politik igennem med samarbejder de med og DF har masser af punkter som de kan samarbejde med regering med alt i verden er ikke bare økonomi men også økologi jeg så da gerne en økomisske frem gang men nu har jo ingen kørt altid hel det lovet partiprogram igennem det er både samarbejde økonomi flotte målsætninger alle sætter lidt rosen rødt midten til venstre og socialdemokrater er man lidt for tæt på hinanden ved godt jeg stemmer SF det pga. miljø krav da det er en af deres mærkesager synes deres parti er lidt bedre p disse produkter da jeg ved de ikke får magten nok men chancen lige får disse mærkesager igennem er stor chance. Til DF de nogle social gode punkter alle ved dog godt en stemme på dem får ikke udlænding ud af Danmark da de aldrig får magten dog deres spids synspunkter får de medie opmærksom omkring en person og derved kan de oveni komme mere igennem oveni med deres andre meninger så i alt helt ved siden af startegien . Min konklusion må være lad de folkevalgte danne deres flertal som de mener som de bedste kan få deres flertal, vis ønsker ændringer i dette er det rette at gå ind i politik og prøve danne den mening man har og komme ud til folket med den, ellers er det bare sige det er ærligt jeg ikke kunne få alle de ting igennem jeg ønsker men heldigvis er der ikke enevælge som der var en gang en mening og en konge nu det er en sammenblanding af partier som har et partiprogram og hver har en masse mærkesager det stemmer man efter . Husk oveni jeg har snart ikke set det politiske parti der ikke har kommet med en radikale udmedledninger , så reelt kan man ikke stemme på nogle vis man kigger på alle partierne |
Det jeg med sorg kan konstatere er, at der stadig findes folk som dig som ikke har nogen substans i sit indlæg og blot kan henvise til andre. Men hvad kan jeg sige andet end vlekommen til flokken af followers som ikke er skabende, men blot tilstedeværende... Nogle vil kalde folk som dig grå..tænk over den farve i en 3-4 dage Men lad os nu se hvad fremtiden bringer og hvor længe de humane individer i samfundet vil acceptere splittelsen af samfundet som hovedsagligt skyldes DF og deres sprogbrug. |
Køb ren argan olie her
Forstår du når jeg siger at jeg IKKE siger at man skal sætte den demokratiske process ud af kraft? Forstår du når jeg siger, at jeg mener partierne skal fravælge DF som regeringspartner eller partner på noget niveau så længe de ikke kan tale ordentligt om andre mennesker? Forstår du at DF får Danmark til at stå som en flok racister og nationalister nrå de gang på gang både med domsfældelse og uden domsfældelse kan svine andre mennesker til grundet religion? OG hvorfor svarer du ALDRIG (Bemærk ALDRIG!) konkret på det man spørger dig om når man debattere med dig? |
Køb ren argan olie her
Med al respekt "Entrepreneur - Jan" m.fl., du taler om demokrati og at der skal være "plads til alle", gul som blå, så længe de vel og mærke ikke stemmer på Dansk Folkeparti. Lad mig først understrege at jeg er dansker, efterkommer af Hvideslægten og den første danske kongeslægt, jeg har aldrig stemt på DF og jeg er uenig i størstedelen af deres politik. Jeg anerkender dog, modsat dig, demokratiet, som betyder at alle danskere, høj som lav, har ret til at stemme og at deres stemme er ukrænkelig. Jeg anerkender således at du mener at Danmark skal være åbent for alle og at Pia Kjærsgaard strengt taget mener at Danmark skal være for danskere, ingen af jer er i min verden idioter af den grund. Personligt mener jeg Danmark skal være åbnent og multikulturelt, men at vi aldrig må blive et mindretal i vores eget land. Jeg er tilhænger af assimilation og jeg håber inderligt at man stadig spiser frikadeller og kartofler i Danmark om 300 år, men a priori må jeg nok acceptere at dette næppe bliver tilfældet. På de sidste 20 år er antallet af muslimer i Danmark steget med 100% (200% i Sverige), hvis udviklingen forsætter, ikke at den nødvendigvis gør det, vil vi, statistisk set, være et mindretal i Danmark inden jeg dør. Dette er i mine øjne en kedelig udvikling, men jeg accepterer den fordi det er hvad flertallet åbenbart ønsker. Jeg er enig med dig i at vi skal stræbe efter en mindre racistisk dialog og mere åbenhed overfor indvandrere, men jeg vil omvendt bede dig om ikke at respektere demokratiet og alle danskere uanset politisk observans. |
Tak for indlæg. Lad mig slå fast 1 gang for alle, så det ikke misforstås selvom jeg har skrevet det flere gange. Jeg ønsker IKKE demokratiet afskaffet og jeg anerkender demokratiet. Punktum. Lad det også være sagt at der kun er 1 grund til DF´s indflydelse her i landet og det skyldes at uden dem ville grundlaget for den nuværende regering være væk, så de er mere et nødvendigt "onde" end en respekteret regeringspartner, det ved enhver. Det er resultatet af magtliderlighedens sødme med sur eftersmag. Jeg opfordrer alene til at man boykotter samarbejde med DF så længe de ikke kan undlade deres nedladende og racistiske udtalelser om en befolkningsgruppe grundet religion. I min optik kommer Danmark ikke til at se fremad og finde bæredygtige løsninger før der er respekt for ethvert individ der er legalt i DK. Muslimerne kunne, hvis de ville, allerede have taget stor politisk magt i DK, men det er på ingen måde deres interesse. Så alle de skrækscenarier der opstilles er helt hen i vejret. Men ligesom alle andre, så har de forskellige synspunkter, og der er bestemt også indvandrere der ønsker begrænsninger i indvandringen og familiesammenføringen. Danskerne har i almindelighed grundet ignorance (læs uvidenhed) et meget begrænset kendskab til muslimer. De har stort set kun billedet af unge kriminelle og ghettoer samt løgnhistorierne fra DF.
|
Køb ren argan olie her