håber jeg fik debatten lidt på ret køl igen , kan se allan misforstod mig, dog gav en anden minus til mig jeg kan se denne person ikke skrive lidt hvorfor, hvor ved godt det ikke kræves med vil helst ikke træde nogle over tæerne igen så vil være meget glad for feedback, så jeg kan bedre komme med feedback igen .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Citat: Er der nogen der har oplevet noget lignende og måske endda et guldkorn til at få en nybegynder i lapland op af stigen.
Det er fjerundervisningen der her er vigtigt værktøj – man kan fint via web-cam over forskellige gratis medier skype er en af disse køre undervisning. Man aftaler kursus dag og tidspunkt og så køre vi på. Hold eller ene afhængig af situationen.
Men som det er sagt så er det vigtigt at personen har hvad det kræver at være med. Jeg har erfaret at vi taler om 5%-derne det er de personer blandt os alle der har hvad det tager at starte selv. Find dem og så kan du godt køre fjernundervisning med disse for de kan selv lang hen ad vejen !
Det føre mig til det vigtigste!
Hvem vil du anbefale som forhandler og hvordan udvælge dem ? Jeg gennemfører en samtale med personen der er som en ansættelsessamtale og her bliver der boret lidt i hvad personen forestiller sig og efterfølgende kan jeg så vurdere om denne ansøger er vær at gå videre med.
Du får intet ud af at slæbe rundt med mange der ikke arbejder – hellere få veludvalgte der kan dette her!
Ja netop resurser er en balance. Jeg har ikke noget imod at køre langt og bruge tid men man skal lige finde det punkt hvor men ikke bruger gigant tid og så stopper personen igen.
En nybegynder har mere brug for hjælp og så længe man ikke kender person og der ikke er kommet nogle resultater kan det være en blindgyde. Det er en risiko
Man kan efter lidt tid mærke om det er en seriøs person som arbejder og udvikler sig. Hvis man tager til Langbortistand og der er en gruppe på 5-10 stykker til en forretningspræsentation så er det en anden sag.
Det er fjerundervisningen der her er vigtigt værktøj – man kan fint via web-cam over forskellige gratis medier skype er en af disse køre undervisning. Man aftaler kursus dag og tidspunkt og så køre vi på. Hold eller ene afhængig af situationen.
Ja fjernundervisning bruger jeg også men der er nogen ting som nu en gang bedst foregår live. Jeg tænker på fx en produktpræsentation. Den bedste forretningspræsentation er også en personlig præsentation men hvis jeg skal lære en at holde en PP så er det optimale jo at vise det i samme lokale med smagsprøver og det hele.
Naturligvis er det optimalt at have personlig kontakt ! - Videokonferencer anvendes jo i større og større omfang - og med hold størrelser - så jo det kan lade sig gøre men som jeg nævnte så er det vigtigt at "ansætte" de rette 5%-er - de har det der skal til !
håber jeg fik debatten lidt på ret køl igen , kan se allan misforstod mig, dog gav en anden minus til mig jeg kan se denne person ikke skrive lidt hvorfor, hvor ved godt det ikke kræves med vil helst ikke træde nogle over tæerne igen så vil være meget glad for feedback, så jeg kan bedre komme med feedback igen .
Debatten...handler om at dele personlige erfaringer Mikael... Så da jeg så dette svar, gav det mig et stort ....smil.
Helt ærlig, men for at sige det på klart dansk, så mener jeg du har formået at skubbe samtlige erfarne og seriøse MLM'ere fra dig. Har du nogle personlige erfaringer som du mener andre kan drage nytte af??? Personligt har jeg næsten opgivet at give dig minus. Jeg syntes det er super fint du vil hjælpe, men problemet er at du ikke har nogle personlige erfaringer med MLM, og det du har fået ud af det indtil videre er at jeg, Allan og MVM rimelig klart har meldt ud at vi ikke er interesseret i at "rekruttere" dig eller coache dig...Så den hjælp du gerne vil give er tværtimod med til at skabe forvirring og det hjælper ingen at forståelsen ikke er til stede.
Man kan næsten sammenligne det med et spil kort...jeg vil gerne ligge alle kort på bordet, du kan ikke se hvad jeg sidder med på hånden, nøjes jeg med at vise dig et es, ja så ser du jo ikke resten. Måske kan sammenligningen forstås... men efterhånden er det svært at forklare hvorfor det er så vigtigt at tage en personlig dialog så alle forstår det.
Debatten...handler om at dele personlige erfaringer Mikael... Så da jeg så dette svar, gav det mig et stort ....smil.
Helt ærlig, men for at sige det på klart dansk, så mener jeg du har formået at skubbe samtlige erfarne og seriøse MLM'ere fra dig. Har du nogle personlige erfaringer som du mener andre kan drage nytte af??? Personligt har jeg næsten opgivet at give dig minus. Jeg syntes det er super fint du vil hjælpe, men problemet er at du ikke har nogle personlige erfaringer med MLM, og det du har fået ud af det indtil videre er at jeg, Allan og MVM rimelig klart har meldt ud at vi ikke er interesseret i at "rekruttere" dig eller coache dig...Så den hjælp du gerne vil give er tværtimod med til at skabe forvirring og det hjælper ingen at forståelsen ikke er til stede.
Man kan næsten sammenligne det med et spil kort...jeg vil gerne ligge alle kort på bordet, du kan ikke se hvad jeg sidder med på hånden, nøjes jeg med at vise dig et es, ja så ser du jo ikke resten. Måske kan sammenligningen forstås... men efterhånden er det svært at forklare hvorfor det er så vigtigt at tage en personlig dialog så alle forstår det.
jeg kom bare med input hvad der gik galt cammila henning hvodan i kunne ´tackle det , det er frit forum hvor vi hjælper hinanden på bedste vis .
jeg vil ikke ind MLM der er for mange problemer forklare i jo meget godt´,men når jeg ser i misforstår nogle blander jeg mig lige vel hvad for vi iværksættere´ hjælper hinanden på bedste vis , jeg har forstået i ikke forstod dem ellers havde i jo ikké givet respons í ikke forstod dem
Kan se gav minus så prøver igen på et tidspunkt lykkes det at forklare og måske giver den feedback hvorfor
men jeg vil til enhver tid hjælpe når ser í har brug for hjælp , med jeg forstår ikke hvorfor den gav minus ikke gad at give feedback, ved det ikke er nogle regle men god amino.dk god ámino.dk skik at hjælpe andre også dem man synes der tager fejl
Kan se endnu en gav minus endnu mere vil i ikke være venlig at give feedback hvorfor så jeg kan forbedre mig , vil gerne lære af mine fejl , så må jeg heller holde mig meget mere til her for der er nogle forskelligeheder ellers gav i ikke minus.
Man lære 1000 mere gange i debat tråd hvor , man er uenig , så lad os få debat igang, med ald jeres viden om MLM.
Jeg ser frem til nogle gode MLM råd jeg er i hvert fald super motiveret, for jeg kan se på minus i er uening
Kan se endnu en gav minus endnu mere vil i ikke være venlig at give feedback hvorfor så jeg kan forbedre mig , vil gerne lære af mine fejl , så må jeg heller holde mig meget mere til her for der er nogle forskelligeheder ellers gav i ikke minus.
Man lære 1000 mere gange i debat tråd hvor , man er uenig , så lad os få debat igang, med ald jeres viden om MLM.
Jeg ser frem til nogle gode MLM råd jeg er i hvert fald super motiveret, for jeg kan se på minus i er uening
Mikael, hvorfor er det du ignorerer overskriften i indlægget? Jeg gentager: Del dine personlige erfaringer....
Har meget svært ved at finde ud af hvad det er du er motiveret til. Det er nogen gange som om du kun læser det du vil læse og resten...puf væk...