Hvis du profiterer på noget som helst, så håber jeg, at du gør det, fordi du også mener, at det skaber værdi for dine kunder? Og hvis dette er tilfældet, så er det sgu da fuldstændig lige meget, om de kunder er fremmede mennesker, eller om det er moster Oda, så længe du driver din forretning moralsk forsvarligt, og med udgangspunkt i at løse dine kunders behov. Og lad nu være at bilde os ind, at hvis "fætter Lars" var igang med at starte en webshop eller en affiliate side - så ville du bare sidde ovre i hjørnet med foldede hænder og VENTE på, at han selv kom og spurgte dig, om du ville hjælpe ham med SEO. Hvem siger overhovdet, at "fætter Lars" aner, at der er noget der hedder SEO - så er du da en dårlig fætter, hvis du ikke fortæller ham det.
|
Martin Slot:Men er det så ok at profitere på familie og venner hvis de selv henvender sig??? Eller skal man henvise dem alle til konkurrenterne??? Hvis jeg arbejdede med Apple og kunne tilbyde en iPad til en god pris, ville det så være forkert at tilbyde sine nærmeste? Eller skal jeg vente på at de selv henvender sig ?
Endnu engang sætter du alle i bås.
Endnu engang er det mig der er dum jeg har bare aldrig profiteret på min familie og venner. Men jeg har jo heller ikke det drive disse MLM guder har