Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM skadeligt for Amino?

Side 9 ud af 18 (175 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem i denne tråd vil have en klud, så I kan tørre øjnene og pudse næsen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:00

Allan I:

Mikael christiansen:
I  den sammnenlig du laver

Jeg lavede IKKE en sammenligning med anden verdenskrig.

Faktisk var det et billede af Grønjakkerne jeg prøvede at beskrive - som var kendt for både at være racistiske og nazistiske.

DU har bragt anden verdenskrig ind i denne debat. Ikke mig!!!

Okay hvorfor sagde du så efterfølgende etniske udrensning , grønjakker laver i hvert fald ikke etnisk udrensning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07

Jeg er sq ked af jeg jeg kammer over, så de af jer jeg har såret på det følelsesmæssige plan her undkylder jeg mange gange. Det er mit irske temperament der løber af med mig

Jeg ville så gerne debattere på et fornuftig plan, men det kan ikke lade sig gøre med MLM folk, fordi i vil ikke forstå andres meninger og holdninger, Mange der skriver imod MLM kender da personligt folk som har været igennem jeres maskineri og kommet ud i den anden ende som tabere, og der vil i helt sikkert sige at alle sammen har bare ikke været dygtige nok. og det kan jeg godt forholde mig til, at der kan være noget sandhed i. Men kan jeg så ikke antage med rimelig fornuft at den almindelige iværksætter model, hvor der skal investeres noget større summer sådan set beskytter dem der tror man bare lige laver et firma og så wupti så kører vi jaguar med 400hk (på tyske plader)mod at starte op, fordi det hele er en smule mere besværligt.

Jeg har set flere MLM starte op og det med de kun skal investere 500kr passer måske, men så putter de lige lidt flere skillinger i iform af kortorgrej osv, jeg har sågar set en få bygget til fordi det var hensigtsmæssigt i forhold til det tøj hun skulle sælge. Her snakker vi ikke om små penge, men betydelige beløb, fordi hun har troet så meget på det øregejl hun har fået fortalt.

Til det King of shampoo

Svarede du på hvorfor man ikke kunne have vareprøver fra dig. så skal jeg nok tale pænt, jeg vil  gerne bestille en vareprøve til mig selv kan det lade sig gøre.

Og til sidst vil jeg undre mig over at de af jer der råber højst er en poducent og en der har en hær af undersåtter under sig, og derved dem har mest at tabe når vi andre brokker os, men det er selvfølgelig også jer der har mest på samvittigheden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umulius:

Hvem i denne tråd vil have en klud, så I kan tørre øjnene og pudse næsen?

Den sidste respekt er forsvundet fra dem jeg troet var MLM , men den sammenligning de laver er så radikale at de ikke kan skrive sig ud ad den , derved ved hvem jeg ikke skal lytte til næste gang .

Kort kunne de havde gjort det , sagt dette var , en for radikal sammenligninger , nu skal de forsvare noget som ingen vil kunne forstå ,om de forklarer sig 1000 gange , er det noget rod de har kastet sig ud i , der ødelægger MLM mere end nogensinde, i hvert fald på amino.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:18

er der andre end mig der har prøvet og deltage i en bekendts homeparty og følt sig nærmest tvunget til at købe fordi det er en god bekendt, og fordi man har lidt medlidenhed, med at denne bekendte er nødt at sælge på denne måde.

det synes jeg er en af problemer ved MLM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:44

Henning:

Til det King of shampoo

Svarede du på hvorfor man ikke kunne have vareprøver fra dig. så skal jeg nok tale pænt, jeg vil  gerne bestille en vareprøve til mig selv kan det lade sig gøre.

Og til sidst vil jeg undre mig over at de af jer der råber højst er en poducent og en der har en hær af undersåtter under sig, og derved dem har mest at tabe når vi andre brokker os, men det er selvfølgelig også jer der har mest på samvittigheden.

Nu skal et svar på et spørgsmål jo ikke betinges hvorvidt du fremover har en eksistens på Amino eller ej, det afgør du jo helt selv. Taler du generelt skidt så bliver her nok kedeligt for dig at være og dem du skriver mest med vil være moderatorer.

Med hensyn til vareprøver, så er det noget jeg har overvejet, men ikke som gratis prøver. Og jeg er så efterfølgende gået væk fra det. Det skyldes en generel betragtning om, at de fleste der modtager prøver på kosmetiske produkter ikke nødvendigvis bliver kunder og prøver tingene af når det er gratis.

Med henysn til om det er mig der råber højst og har mest at tabe i en dialog her omkring MLM, der tager du absolut helt fejl af følgende årsager:

1. Mine varer er videnskabeligt dokumenterede kvalitetsprodukter.

2. De 17-18 produkter man modtager for 500 har en REEL salgsværdi på 1.500.

3. I forhold til Amino, så deltager jeg i MLM debat alene for at opnå viden, jeg vil ALDRIG tilbyde mit produkt til brugere af Amino, eller forsøge at hverve folk her. Jeg har mødt folk jeg er sikker på der vil være med til at promovere det fordi de ved jeg har seriøs god kvalitet, det er folk jeg stoler på har en bedømmelsesevne overfor produktet og ikke forretningsmodellen som blot er 1 af de 3-4 stk. jeg benytter.

Grunden til jeg gå i defense mode er alene grundet dine insinuationer, udokumenterde floskler, injurerende nedladenhed, ikke grundet din holdning til en forretningsmodel.

Så nej jeg ønsker ikke dine 4-500 dkk for min pakke og jeg ønsker ikke at sende dig vareprøver, og det er ikke fordi jeg ikke tør, men fordi jeg er ganske overbevist om at du ikke er i målgruppen for dem jeg ønsker skal være i mit kommende netværk.

Husk nu, jeg har aldrig søgt en kunde på Amino til mine produkter, og kommer heller aldrig til det f.s.a. MLM/NM.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:51

Henning:

er der andre end mig der har prøvet og deltage i en bekendts homeparty og følt sig nærmest tvunget til at købe fordi det er en god bekendt, og fordi man har lidt medlidenhed, med at denne bekendte er nødt at sælge på denne måde.

det synes jeg er en af problemer ved MLM

Godt spørgsmål, og for sådan en som mig, der vil jeg meget gerne have svar på hvorfor det kom til den situation?

I min optik, der skal der ALDRIG være købetvang omkring produkterne ej heller ved homeparties, men er da ikke blind for at den slags hænder og det vil aldrig ske med mine produkter, så bliver folk smidt ud af netværket.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:08

Mikael christiansen - Allan I:

Slå dog en _ i sandet og kom videre...Det bliver jo ikke bedre af at det nævnes konstant...God weekend

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:20

Entrepreneur - Jan:

Godt spørgsmål, og for sådan en som mig, der vil jeg meget gerne have svar på hvorfor det kom til den situation?

I min optik, der skal der ALDRIG være købetvang omkring produkterne ej heller ved homeparties, men er da ikke blind for at den slags hænder og det vil aldrig ske med mine produkter, så bliver folk smidt ud af netværket

Det er bare ofte et problem fordi det ligger i de fleste, at dette gode venskab skal jo holdes, så jeg må heller købe lidt. Det ligger jo i konceptet. da jeg nævnte det med homeparties i den anden tråd så kom det bramfrit at det var oldschool og sådan foregik det ikke mere kan du forstå vi bliver lidt forvirede af jeres indlæg.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:25

Martin Slot:

Mikael christiansen - Allan I:

Slå dog en _ i sandet og kom videre...Det bliver jo ikke bedre af at det nævnes konstant...God weekend

Jeg må erkende når nogle prøver at ødelægge MLM troværdighed men sådanne sammenligninger påvirker det MLM her på amino.dk især men også dem som kommer forbi og læser dette ud på google, kunne selvfølgelige være klaret med få ord , jeg tager afstand for denne sammenligning .

Især når det var er en jeg troet der var tilhænger af MLM , men tråden viser nogle ekstrem holdninger

Side 9 ud af 18 (175 indlæg)