Til det King of shampoo
Svarede du på hvorfor man ikke kunne have vareprøver fra dig. så skal jeg nok tale pænt, jeg vil gerne bestille en vareprøve til mig selv kan det lade sig gøre.
Og til sidst vil jeg undre mig over at de af jer der råber højst er en poducent og en der har en hær af undersåtter under sig, og derved dem har mest at tabe når vi andre brokker os, men det er selvfølgelig også jer der har mest på samvittigheden.
Nu skal et svar på et spørgsmål jo ikke betinges hvorvidt du fremover har en eksistens på Amino eller ej, det afgør du jo helt selv. Taler du generelt skidt så bliver her nok kedeligt for dig at være og dem du skriver mest med vil være moderatorer.
Med hensyn til vareprøver, så er det noget jeg har overvejet, men ikke som gratis prøver. Og jeg er så efterfølgende gået væk fra det. Det skyldes en generel betragtning om, at de fleste der modtager prøver på kosmetiske produkter ikke nødvendigvis bliver kunder og prøver tingene af når det er gratis.
Med henysn til om det er mig der råber højst og har mest at tabe i en dialog her omkring MLM, der tager du absolut helt fejl af følgende årsager:
1. Mine varer er videnskabeligt dokumenterede kvalitetsprodukter.
2. De 17-18 produkter man modtager for 500 har en REEL salgsværdi på 1.500.
3. I forhold til Amino, så deltager jeg i MLM debat alene for at opnå viden, jeg vil ALDRIG tilbyde mit produkt til brugere af Amino, eller forsøge at hverve folk her. Jeg har mødt folk jeg er sikker på der vil være med til at promovere det fordi de ved jeg har seriøs god kvalitet, det er folk jeg stoler på har en bedømmelsesevne overfor produktet og ikke forretningsmodellen som blot er 1 af de 3-4 stk. jeg benytter.
Så nej jeg ønsker ikke dine 4-500 dkk for min pakke og jeg ønsker ikke at sende dig vareprøver, og det er ikke fordi jeg ikke tør, men fordi jeg er ganske overbevist om at du ikke er i målgruppen for dem jeg ønsker skal være i mit kommende netværk.
Husk nu, jeg har aldrig søgt en kunde på Amino til mine produkter, og kommer heller aldrig til det f.s.a. MLM/NM.