forstår ikke hvorfor folk er så vilde efter at få vist de lønseddeler. hvad folk tjener på det de forskellige mlm firmaer kommer da ikke andre ved.. Hvis det er fordi de ikke tror på at man kan tjene penge på det så må de jo enten prøve at ta chancen. Men det er jo så let at sidde og brokke sig over der ikke er nogle der vil smide lønseddel på nettet. Ang hvilke ingridienser der indgår i en parfumen så det kan bevises at der findes et produkt magen til der er billigere. Det er sku da en gang pladder og fyre af man vil næsten altid kunne finde ligende produkter der er billigere lige meget hvad man sælger For mit vedkommende så handler det ikke om at tjene 1 million på 1 md. men om at ka' lide det man laver, jeg har selv været i LR hvor jeg startede for godt 7 år siden og har da også tjent til dagen og vejen + mere, det er da også rart at man er sin egen chef og økonomisk uafhænig. PT er jeg inaktiv i LR da jeg har valt at arbejde med NWA da der er mange flere muligheder og produkter. i NWA har jeg i min struktur under mig nogle der tjener langt mere end jeg selv gør, jeg ligger pt på et par tusinde kr. i md i NWA
|
soeland:forstår ikke hvorfor folk er så vilde efter at få vist de lønseddeler. hvad folk tjener på det de forskellige mlm firmaer kommer da ikke andre ved..
Hvis det er fordi de ikke tror på at man kan tjene penge på det så må de jo enten prøve at ta chancen. Men det er jo så let at sidde og brokke sig over der ikke er nogle der vil smide lønseddel på nettet.
Ang hvilke ingridienser der indgår i en parfumen så det kan bevises at der findes et produkt magen til der er billigere. Det er sku da en gang pladder og fyre af
man vil næsten altid kunne finde ligende produkter der er billigere lige meget hvad man sælger
For mit vedkommende så handler det ikke om at tjene 1 million på 1 md. men om at ka' lide det man laver, jeg har selv været i LR hvor jeg startede for godt 7 år siden og har da også tjent til dagen og vejen + mere, det er da også rart at man er sin egen chef og økonomisk uafhænig. PT er jeg inaktiv i LR da jeg har valt at arbejde med NWA da der er mange flere muligheder og produkter.
i NWA har jeg i min struktur under mig nogle der tjener langt mere end jeg selv gør, jeg ligger pt på et par tusinde kr. i md i NWA
Det er fordi indlægget overskrift der er masser af penge og jo du er ny så du kan ikke vide hvor mange indlægge de har lavet med disse overskrifter unik chance mv. , lette tjent penge , det er den eneste debat MLM debat på amino.dk der er så mange tråde med disse unik tilbud bliv millionær .
Enhver ved alle erhverv er der masser penge i næsten alt , dog vis du sider som kassedame eller du er direktør i et firmaet er selvfølgelige forskelle i løn sedlen dette samme gælder i MLM de øverste tjener meste altså dem der er bedste ikke de nederste led .
Prøv og kigge i trådene nedenunder ingen andre debatter findes det samme antal tråde med disse overskrifter på amino.dk
vi prøver så at forklare lad være at lave disse overskrifter for de er misvisende skræmmer mere folk væk , med de forsætter bare samme linje
Nu forstår de ikke hvorfor vi er trætte af disse overskrifter og tekster , det er vi alle jeg prøver derfor at forklare lad være at lave disse overskrifter og tekster
Ps. jeg er første gået ind hver gang set debat ser ud til de andre MLM ikke forstår hvorfor de andre ikke forstår og jeg prøver så at forklare det igen og jeg giver aldrig op med at prøve forklare hvorfor , når nu kunne se tråden gik forkerte i tilbage hvor allan mv. ikke forstod de andres spørgsmål , for vi skal hjælpe hinanden som rigtige iværksætter , og vis de forstår nogle bedre overskrifter og ikke alle de tråde lette penge , med enhver ved man skal arbejde for pengene