Hej kære med-Aminoer Jeg syntes lige jeg ville dele en lille hemmelighed med jer! Det er sindssygt mange penge i webbranchen, og mulighederne er næsten uendelige. Slipstrømmen af succeser, lader sig heller ikke fornægtet der er rigtigt rigtigt mange der tjener kassen. Det eneste det kræves for f.eks. at starte et webbureau er en pc med net forbindelse, et godt hoved og masse gåpåmod. |
Hej Peter
Super indlæg! Jeg er helt enig i de fleste af punkterne.
Lundsby:En af de bedste ting ved webbranchen, er at der er utroligt lave startomkostninger, masser af viden og software ligger fuldstændig gratis tilgængeligt på internettet. Det er bare at komme i gang.
Det ser jeg dog samtidig som en ulempe ved branchen. Flere og flere børn der lige har fået deres første computer i dåbsgave og har opdaget Frontpage starter virksomhed og kalder sig webudvikler.
Jeg selv får flere og flere kunder der har brugt den slags virksomheder og endelig har indset at man bare ikke får en ordentlig løsning for 200 kroner, og en kasse sodavand. Det er ærgeligt for branchen, og jeg synes det ødelægger troværdigheden. "Hvorfor skal du have 8.000 for en simpel hjemmeside når jeg kan få det for 2.000 hos naboens søn?"