Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er sindssygt mange PENGE i webbranchen!

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hej kære med-Aminoer

Jeg syntes lige jeg ville dele en lille hemmelighed med jer! Det er sindssygt mange penge i webbranchen, og mulighederne er næsten uendelige.

De tog sidste årtier mest spændende virksomheder oprettelser er uden tvivl Google og Facebook. Og de tjener kassen.

Slipstrømmen af succeser, lader sig heller ikke fornægtet der er rigtigt rigtigt mange der tjener kassen.

En af de bedste ting ved webbranchen, er at der er utroligt lave startomkostninger, masser af viden og software ligger fuldstændig gratis tilgængeligt på internettet. Det er bare at komme i gang.

Det eneste det kræves for f.eks. at starte et webbureau er en pc med net forbindelse, et godt hoved og masse gåpåmod.

Webbranchen er en såkaldt baby-branche, hvilket betyder at der er rigtigt rigtigt mange gode ideer og opfindelser der bare venter. Branchen er så umoden, at alt er genstand for konstant forbedring.

Web er for alle, hvad du har teknisk-snilde, kan sælge sand i Sahara, er guds benådet kreativt eller bare i stand til at knokle røven ud af bukserne.

I modsætning til andre brancher, så er web-branchen relativt god ved dem der ikke når drømmen.

Skulle vores eget kære CloudSprout projekt, gå bankerot så må jeg f.eks. nøjes med et konsulentjob der giver på den rigtige side af en mil om året. Men jeg har større ambitioner, og det håber jeg også du har!!!

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:40

Hej Peter

Super indlæg! Jeg er helt enig i de fleste af punkterne.

Lundsby:

En af de bedste ting ved webbranchen, er at der er utroligt lave startomkostninger, masser af viden og software ligger fuldstændig gratis tilgængeligt på internettet. Det er bare at komme i gang.

Det ser jeg dog samtidig som en ulempe ved branchen. Flere og flere børn der lige har fået deres første computer i dåbsgave og har opdaget Frontpage starter virksomhed og kalder sig webudvikler.

Jeg selv får flere og flere kunder der har brugt den slags virksomheder og endelig har indset at man bare ikke får en ordentlig løsning for 200 kroner, og en kasse sodavand.  Det er ærgeligt for branchen, og jeg synes det ødelægger troværdigheden. "Hvorfor skal du have 8.000 for en simpel hjemmeside når jeg kan få det for 2.000 hos naboens søn?"

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 13:41

Har oplevet præcist det samme.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gweb:

Jeg selv får flere og flere kunder der har brugt den slags virksomheder og endelig har indset at man bare ikke får en ordentlig løsning for 200 kroner, og en kasse sodavand.  Det er ærgeligt for branchen, og jeg synes det ødelægger troværdigheden. "Hvorfor skal du have 8.000 for en simpel hjemmeside når jeg kan få det for 2.000 hos naboens søn?"

Jeg synes egentligt det er positivt! Hvis vi ikke kan forklare kunden hvorfor vores løsninger er en god investering, ja så skal vi da ikke havde kunden!

Omvendt hvis kunden, ikke kan fordi de gode argumenter og vores value-proposition, ja så fortjener han ikke frugten af vores arbejde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51

Godt du er god til det med kræver jo man er god til at lave hjemmesider og MEGET god til engelske da meget tekst står på engelske at det man skal lære .

jeg ved også der meget gode penge i komme i se og hør over 100 gange eller komme i andre blade eller optræde på sexmesse 1200 gange  som stripper, det kræver bare et godt udseende og tør smide tøjet.

Derved lav det du er god til så tjener du gode penge , for de fleste erhverv er der gode penge i vis man kan noget og er god til det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:54

gweb:
"Hvorfor skal du have 8.000 for en simpel hjemmeside når jeg kan få det for 2.000 hos naboens søn?"

Ja - hvorfor?

Konkurrence er kun skidt for taberen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:55

Lundsby:
Skulle vores eget kære CloudSprout projekt, gå bankerot så må jeg f.eks. nøjes med et konsulentjob der giver på den rigtige side af en mil om året.

Hvor var det lige du så det henne? Det står jeg og mangler :)

Men ja.... der er pokkers mange penge, men det kræver også arbejde og viden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:57

Niels Henriksen:

Men ja.... der er pokkers mange penge, men det kræver også arbejde og viden

Ring til 7N, Prodata, Twins etc. og tag det pæne tøj og det fede CV med til samtalen, så er den hjemme!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:58

Intetsigende:

gweb:
"Hvorfor skal du have 8.000 for en simpel hjemmeside når jeg kan få det for 2.000 hos naboens søn?"

Ja - hvorfor?

Konkurrence er kun skidt for taberen.

Korrekt jeg har også dummet mig både ved dyrere webmaster og de billige .

Derved kan naboens søn være lige så god ,

Jeg er ved at færdig lige nu med den sidste del af min side og det blev til sidste ikke den dyreste , derved svært at finde ud ad markedet , det er totalt forvirrende priser og hvad de kan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:04

Lundsby:

Niels Henriksen:

Men ja.... der er pokkers mange penge, men det kræver også arbejde og viden

Ring til 7N, Prodata, Twins etc. og tag det pæne tøj og det fede CV med til samtalen, så er den hjemme!

Det kræver flair for engelske og viden og vis , du ikke er god til disse ting kan du jo det , ikke , jeg synes netop , dit indlæg får , dem til starte der synes der er lette penge i det , med tror , et frontpage program er nok og computer og internet forbindelse , det kræver viden og man er god til det.

Lav det som du er god til så tjener du gode penge

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)