Nu ved jeg jo, at dette indlæg er lavet som pendant til den tilsvarende tråd i MLM-forummet, så jeg kan jo passende starte med at spørge: Hvis jeg nu har tænkt mig at starte i web-branchen, kan jeg så ringe til dig og få support? Kan jeg få gratis kurser i at agere i et marked med ekstrem stor konkurrence? Hjælper du mig med at få produktkendskab? Hjælper du mig med at finde kunder? Hvis jeg ikke kan finde ud af at oprette en blog eller webshop - hjælper du så med det? Hvis jeg gerne vil have kunder internationalt - hjælper du så med at tolke reglerne? Og er der ikke noget med, at IT branchen har et lidt blakket ry? Folk synes jo, at det efterhånden bare er 14-årige der sidder og kalder sig programmører - eller også er det skaldede svindlere, der svindler for milliarder. (ikke dig - men Bagger).
|
Allan I:Nu ved jeg jo, at dette indlæg er lavet som pendant til den tilsvarende tråd i MLM-forummet, så jeg kan jo passende starte med at spørge:
Hvis jeg nu har tænkt mig at starte i web-branchen, kan jeg så ringe til dig og få support?
Kan jeg få gratis kurser i at agere i et marked med ekstrem stor konkurrence?
Hjælper du mig med at få produktkendskab?
Hjælper du mig med at finde kunder?
Hvis jeg ikke kan finde ud af at oprette en blog eller webshop - hjælper du så med det?
Hvis jeg gerne vil have kunder internationalt - hjælper du så med at tolke reglerne?
Og er der ikke noget med, at IT branchen har et lidt blakket ry? Folk synes jo, at det efterhånden bare er 14-årige der sidder og kalder sig programmører - eller også er det skaldede svindlere, der svindler for milliarder. (ikke dig - men Bagger).
ved ikke om forstået dig korrek , med er alle kan ikke bare ikke være god til lave hjemmesider , det kræver viden og man kan engelske .
Lav det du er god til , så tjener du gode penge .
Revisor advokat ,rengøring firmaer tjener gode penge vis de laver det de er god til .
jeg er f.eks. kommet mange gange i se og hør , det er fordi jeg ser godt ud , det synes de i hvert fald , derved kunne jeg oprette en tråde der er mange penge som stripper og fotomodel