Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er sindssygt mange PENGE i webbranchen!

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg jo, at dette indlæg er lavet som pendant til den tilsvarende tråd i MLM-forummet, så jeg kan jo passende starte med at spørge:

Hvis jeg nu har tænkt mig at starte i web-branchen, kan jeg så ringe til dig og få support?

Kan jeg få gratis kurser i at agere i et marked med ekstrem stor konkurrence?

Hjælper du mig med at få produktkendskab?

Hjælper du mig med at finde kunder?

Hvis jeg ikke kan finde ud af at oprette en blog eller webshop - hjælper du så med det?

Hvis jeg gerne vil have kunder internationalt - hjælper du så med at tolke reglerne?

Og er der ikke noget med, at IT branchen har et lidt blakket ry? Folk synes jo, at det efterhånden bare er 14-årige der sidder og kalder sig programmører - eller også er det skaldede svindlere, der svindler for milliarder. (ikke dig - men Bagger). Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:20

Allan I:

Nu ved jeg jo, at dette indlæg er lavet som pendant til den tilsvarende tråd i MLM-forummet, så jeg kan jo passende starte med at spørge:

Hvis jeg nu har tænkt mig at starte i web-branchen, kan jeg så ringe til dig og få support?

Hvis jeg ikke kan finde ud af at oprette en blog eller webshop - hjælper du så med det?

Hvis jeg gerne vil have kunder internationalt - hjælper du så med at tolke reglerne?

Og er der ikke noget med, at IT branchen har et lidt blakket ry? Folk synes jo, at det efterhånden bare er 14-årige der sidder og kalder sig programmører - eller også er det skaldede svindlere, der svindler for milliarder. (ikke dig - men Bagger). Wink

ved ikke om forstået dig korrek , med er alle kan ikke bare ikke være god til lave hjemmesider , det kræver viden og man kan engelske .

Lav det du er god til , så tjener du gode penge .

Revisor advokat ,rengøring firmaer tjener gode penge vis de laver det de er god til .

jeg er f.eks. kommet mange gange i se og hør , det er fordi jeg ser godt ud , det synes de i hvert fald , derved kunne jeg oprette en tråde der er mange penge som stripper og fotomodel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

ved ikke om forstået dig korrek , med er alle kan ikke bare ikke være god til lave hjemmesider , det kræver viden og man kan engelske .

Lav det du er god til , så tjener du gode penge .

Revisor advokat ,rengøring firmaer tjener gode penge vis de laver det de er god til .

jeg er f.eks. kommet mange gange i se og hør , det er fordi jeg ser godt ud , det synes de i hvert fald , derved kunne jeg oprette en tråde der er mange penge som stripper og fotomodel

Jeg skrev indlægget fordi Lundsby i MLM tråden sagde - at alle andre brancher var bedre end MLM. Derfor synes jeg jo det var lidt pudsigt, at man faktisk kan have ligeså mange indvendinger omkring hans yndlings-branche.

Som du selv siger - gør det du er god til. Hvis man er en haj ved en PC og god til engelsk - så kan webbranchen være interessant.

Hvis ikke, så kan MLM eller andre brancher være interessante.

I MLM kan man få gratis hjælp og support fra sine partnere/kolleger - det kan man ikke nødvendigvis i andre brancher, hvis man starter som selvstændig.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:

Jep, du skal bare købe et CloudSprout site eller shop, der inkluderer telefon support så hjælper vi dig hele vejen igennem.
Ellers så er jeg og mange andre fra branchen hyppigt tilstede ved messer og arrangementer, hvor vi gratis deler ud af vores viden.
nettet er der masser af steder hvor du kan få svar på alle dine spørgsmål f.eks. eksperten og stackoverflow.

Allan I:

Ja, dem er der masser af! Her på Amino har Rasmus Lindgren f.eks. et gratis online kursus om outsourcing, Christian iMarketing har et om markedsføring på nettet og det er bare en lille del af det kæmpe udbud af gratis kurser man kan finde på nettet.

Allan I:

Ja, hvis det er CloudSprout vil sælge, så bruger jeg gerne tid på at lærer dig det. Hvis ikke så er jeg og mange andre ellers meget behjælpelige med links til blogs, sites, videoer hvor du kan få mere produktkendskab end du har tid til at optage!

Allan I:

Ja, jeg vil hjertens gerne give dig links til nogle af de mange blogs, der fortæller dig om hvordan finder kunder. Men Google kan flere end mig :-)

Allan I:

Ja, hvis du er kunde hos os, og har telefonsupport så falder du ingen steder. Men for at være ærlig, så er det så nemt at oprette blogs at du ikke behøver support for det! men muligheden er der.

Allan I:

Allan I:

Ikke mig, men Google. Men ved start af f.eks. et Software-as-a-service projekt, er det ikke vildt kompliceret (som det ser ud nu :-) )

Allan I:

Der har været svindler forbi branchen, og der helt sikkert nogen endnu. F.eks. IT-Factory sagen har været ekstremt eksponeret. Grunden til at branchen alligevel har et relativt (i forhold til MLM) godt ry! Er at der har været endnu flere positive historier og de fleste mennesker er glade for ting som Google, Facebook og vores egen Amino.

Så overvej IT-branchen, hvis der er krummer og ildhu i dig, kan du lave en formue her :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:29

Allan I:

Se nu er det lidt den holdning jeg syntes der er ret frastødende..

Hvordan kommer jeg igang uden at betale for noget eller investere en betydelig mændge penge & engagement?

Hvordan kommer jeg igang uden at jeg skal bruge tid på at sætte mig ind i tingene, men for andre til at gøre det for mig?

Hvordan for jeg kunder uden at gøre noget selv?

Hvis jeg ikke aner en dyt om eksport og import, hvordan kan jeg så få hjælp gratis uden at hoste op med klejner og flytte hånden for langt væk fra ølmaven.

Ja det er faktisk sådan jeg opfatter dit indlæg. Hvordan man kan blive rig uden at gøre en dyt selv.

Det er "The MLM Dream way" ikke "The Real Way". :P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:41

BruunMedia:

Allan I:

Hvordan kommer jeg igang uden at betale for noget eller investere en betydelig mændge penge & engagement?

Hvordan kommer jeg igang uden at jeg skal bruge tid på at sætte mig ind i tingene, men for andre til at gøre det for mig?

Hvis jeg ikke aner en dyt om eksport og import, hvordan kan jeg så få hjælp gratis uden at hoste op med klejner og flytte hånden for langt væk fra ølmaven.

Ja det er faktisk sådan jeg opfatter dit indlæg. Hvordan man kan blive rig uden at gøre en dyt selv.

Det er "The MLM Dream way" ikke "The Real Way". :P

korrekt, lav det du er god til så tjener du gode penge , meget mere er vis ikke at sige, det kræver både du god til engelske og har et flair for forstå dette html sprog , vis hjemmesider skal lykkes

der findes ingen lette penge i denne verden , med der er lette i at lave  penge det du er god til lige vel hvad du laver næsten

med kan tage mig selv som eks. kom 100 gange i se og hør og arbejde på sexmessen som stripper og tjen kasse , det kræver selvfølgelige du ser godt ud .

Ingen kommer til at tjene sindsyg penge ud at lave en dyt , lige vel om du er webbranchen eller andre brancher med følges som lettere grundet du er god til det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:45

Helt korrekt, Mikael!  En dyrere løsning er ikke nødvendigvis bedre end den billigere!  Jeg har ofte fået hjælp af nogle på 20 (25 år yngre end mig) og de har gjort det lige så godt som den der var ældre, etableret og naturligvis dyrere.  Du kan jo også ofte få samme vare til halv pris på nettet end i en fysisk butik;)  En Heinz ketchup er oftest den samme om den koster 25 i Netto eller 39 i Irma!

BH

Lars Jensen

www.TRY.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:54

BruunMedia:

Det er "The MLM Dream way" ikke "The Real Way".

Du har ikke læst mit indlæg rigtigt, eller også har jeg ikke forklaret mig godt nok.

Hvis du havde læst lidt inde i den tråd som jeg linker til, ville du også vide, at det du nævner på ingen måde ligger i nærheden af mine holdninger.

Der står f.eks. ikke et eneste sted i mit indlæg, at jeg ønsker at sidde hjemme i sofaen og tjene penge med hånden på ølmaven - Så mon ikke du glemte at tage fordoms-brillerne af, da du læste mit indlæg?

Grunden til at jeg kommenterer på dette indlæg er, at Lundsby i MLM-forummet sagde, at alle brancher var bedre end MLM.

Men nu viser det sig jo, at han benytter sig af mange af de samme metoder som vi gør i MLM - og det er egentlig bare den pointe jeg forsøger at vise. Og derfor forstår jeg ikke - hvorfor MLM skal omtales på den måde.

Hvis jeg skal have hjælp og support fra Lundsby, så skal jeg købe en (start)pakke - ligesom i MLM.

Hvis jeg vil være med til at bruge eller pushe hans produkt - vil han gerne hjælpe mig med at finde nye kunder - ligesom MLM

Der findes firmaer i IT branchen, som har et blakket ry - ligesom i MLM 

Jeg er enig med Lundsby i, at man muligvis skal knokle en smule hårdere i MLM end i IT-branchen for at få succes - men det er jo op til folk at vurdere, hvad de har mest lyst til at investere deres tid i.

Og som det også er nævnt tidligere - så skal man gøre det man er god til. Og hvis man ikke er god til IT, så kunne MLM være en mulighed.

That's all Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:00

Allan I:
Hvis du havde læst lidt inde i den tråd som jeg linker til, ville du også vide, at det du nævner på ingen måde ligger i nærheden af mine holdninger.

Men det er den salgsmetode 99% af alle MLM folk bruger udaftil?

Allan I:
Der findes firmaer i IT branchen, som har et blakket ry - ligesom i MLM 

Hvor mange rigtige firmaer har et dårligt ry i MLM firmaerne kaliber kontra mlm firmaer? Procent mæssigt er jeg ret sikker på at MLM rules the world :)

Spørger man ude i byen hvad folk hælder mest til, så ved jeg godt hvor folk hælder til, og det er lige præcis det det handler om. Hvad majoriteten syntes om din branche og dit firma.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:05

Lundsby:
Det er sindssygt mange penge i webbranchen, og mulighederne er næsten uendelige.

Læste for et par dage siden at 25% af alle julegave indkøb vil blive fortaget online i indeværende år. Jeg ville ønske at det var muligt at finde ud af hvor mange penge det drejer sig om, men det er ikke småpenge i nov og dec.

Men enhver succes kræver gå på mod og hårdt arbejde :-)

Dbh. Chris
230v LED spot 3w

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)