|
Hansen & Sommer:Med al respekt Allan så har jeg selv været medlem af ACN, og været ude og kigge på et utal af MLM firmaer i håbet om at finde en måde hvor på jeg kunne få mig en god passiv inkomst.
Til dato har jeg endnu ikke mødt et firma der har sat produkt over rekruttering, hvilket jeg som helt almindelig forretningsmand ikke kan få til at hænge sammen.
Det er PRÆCIS det, den tråd jeg linkede til tidligere handler om!
Essensen af den er, at hvis man er nysgerrig, skeptisk eller interesseret i MLM, så tag en snak med en MLM'er. Ikke på sådan et fællesmøde, hvor der render en masse hypede forhandlere rundt - og heller ikke hos en af de MLM'ere som render rundt og lover millioner på få uger, og heller ikke i et åbent forum eller andre skriftlige medier - men en stille og rolig snak, med en repræsentant fra det firma, man gerne vil vide mere om.
Den type firma du efterlyser - findes. Jeg er selv lige startet i NETOP sådan et firma, fordi det ikke koster noget at blive forhandler (jo - kr. 80,- men det er jo peanuts), og fordi jeg syntes produkterne var interessante, og der er ikke noget med niveauer for at få provision. Man får provision med det samme.
Så der findes højst sandsynlig et firma, hvor man vil kunne lide produkterne og forretningsmodellen - men man finder det ikke, hvis man udelukkende forventer at få al informationen serveret i et forum - for det er så pisse svært at forklare ordentligt på skrift. Der sker næsten altid misforståelser.