Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er sindssygt mange PENGE i webbranchen!

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Mikael christiansen:

Angående billige og dyrere der er ingen reglen om den dyreste er bedste eller omvendt, med som læser dit indlæg , forstår jeg intet , når sammenfattes trådstarten ,ved da godt det løgn det du skriver at der gode penge i webbranchen , for vis ikke er god til engelske og flair for hjemmeside så er der ikke gode penge i webbranchen , derved lav det du er god til det er der gode penge i

Ang. de dyre og de billige, så er det typisk sådan at man starter med en lav timetakst, efterhånden som man bliver bedre og få lavet nogle succes historier, så begynder man at kunne tage mere for sin tid. Det er ikke en absolut regel, men der er som reger :-) sammenhæng imellem pris og det man får.

Man kan sagtens tjene masser af penge i webbranchen uden at være en ørn til engelsk og dus med sin pc, man skal bare havde en god ide og nosserne til at gennemføre den!
Indenfor erotik er det da også mit indtryk, at der er en del der har tjent kassen på nettet, og det var ikke på deres programmeringsevner.

Tror jeg har misforstået dit indlæg i trådstarten du mener altså alt hvad der bestilles over nettet og  der kan ses.

For folk der laver livesex lig får sex video derhjemme og ligger på nettet

Folk der ser godt ud  kan blive en stripper og kan bestilles på nettet

folk kan oprette en webshop og tjene gode penge .

folk kan tilbyde advokat hjælpe og får billige markedsføring.

Jeg troet du snakket om webmaster , så jeg tror jeg har misforstået indlægget i trådstarten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:39

Hansen & Sommer:

Med al respekt Allan så har jeg selv været medlem af ACN, og været ude og kigge på et utal af MLM firmaer i håbet om at finde en måde hvor på jeg kunne få mig en god passiv inkomst.

Til dato har jeg endnu ikke mødt et firma der har sat produkt over rekruttering, hvilket jeg som helt almindelig forretningsmand ikke kan få til at hænge sammen.

Det er PRÆCIS det, den tråd jeg linkede til tidligere handler om!

Essensen af den er, at hvis man er nysgerrig, skeptisk eller interesseret i MLM, så tag en snak med en MLM'er. Ikke på sådan et fællesmøde, hvor der render en masse hypede forhandlere rundt - og heller ikke hos en af de MLM'ere som render rundt og lover millioner på få uger, og heller ikke i et åbent forum eller andre skriftlige medier - men en stille og rolig snak, med en repræsentant fra det firma, man gerne vil vide mere om.

Den type firma du efterlyser - findes. Jeg er selv lige startet i NETOP sådan et firma, fordi det ikke koster noget at blive forhandler (jo - kr. 80,- men det er jo peanuts), og fordi jeg syntes produkterne var interessante, og der er ikke noget med niveauer for at få provision. Man får provision med det samme. 

Så der findes højst sandsynlig et firma, hvor man vil kunne lide produkterne og forretningsmodellen - men man finder det ikke, hvis man udelukkende forventer at få al informationen serveret i et forum - for det er så pisse svært at forklare ordentligt på skrift. Der sker næsten altid misforståelser.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:28

Christian iMARKETING:

Tre83:

Hej Lundsby

Det er fint at have gode forhåbninger til fremtiden, men går det nu virkelig så godt for webbranchen? Måske, men ikke for webbureauerne. Prøv at læse denne artikel: http://www.markedsforing.dk/artikler/vis/artikel/webbureauerne-tog-det-store-skrald/

Det billede kan jeg slet ikke genkende.

Hvis 2008 er udgangspunktet, så steg vores omsætning med 63% i 2009 - og de sidste 3 kvartaler, kan jeg se frem til en omsætningsstigning, der svarer til hele 2009.

Så mon ikke bare det er et udtryk for, at de store mediebureauer (der ved i denne sammenhæng kalder sig webbureauer) er ved at komme til kort fordi de ikke har den fornødne viden når det kommer til stykket?

Venlig hilsen,

Christian 

Hej

Det er nu ikke fordi webbureauerne bliver forvekslet med mediebureauerne. I undersøgelsen henvises der specifikt til webbureauerne som de store tabere,  de er så trukket ud af kommunikationsbranchens samlede resultater som også tæller mediebureauer osv. Så det er måske her forvirringen opstår. 

Derfor kan det jo godt gå fremad for enkelte webfirmaer (som din egen), men som helhed har webbranchen det rigtig skidt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:31

BruunMedia:

Det er vel fordi der nok er en del flere "rigtige" firmaer kontra MLM firmaer ;)

Den eneste grund til du har den holdning om de brancher er at du har læst i avisen at brugtvognforhanldere & mekanikere er nogen være nogen, også har du set Basta på tv2.

jeg står stadigvæk ved at der %mæssigt er flere rigtige virksomheder med et godt ry kontra mlm hvor stortset hver eneste mlm virksomhed er stemplet og dømt fusker virksomhed, og det er pga. af den måde det køre i danmark.

*LOL* Jeg tror måske at dine fordoms-briller også strammer lidt om ørene Big Smile

Som du ganske rigtigt siger, så er der LANGT flere "almindelige" firmaer end MLM-firmaer.

Så hvis du beder om en procentuel beregning på, hvem der har flest brodne kar i branchen, så vil MLM branchen jo ALTID se værst ud - da der kun skal ganske få brodne kar til, for at MLM procentuelt ser slem ud.

Og igen - jeg har IKKE den holdning omkring brugbilsforhandlere mv.

Jeg nævnte det kun, fordi Lundsby's argument i MLM-tråden var, at MLM skulle man holde sig fra, fordi det havde fået et dårligt ry - i bl.a. Operation X.

Og det har han jo ret i - men det betyder jo ikke, at hele branchen stinker, bare fordi Spiegelhauer har fundet nogen brodne kar - det har han jo som sagt også i mange andre brancher.

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 19:37

Seriøst allan har du ikke fået nok af at snakke om det MLM halløj du bliver ved med at køre i det!

kig hvad trådstarteren skriver! det er den anden tråd du er med i ang det der MLM! move on

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:05

bull123:

Seriøst allan har du ikke fået nok af at snakke om det MLM halløj du bliver ved med at køre i det!

kig hvad trådstarteren skriver! det er den anden tråd du er med i ang det der MLM! move on

De hænger jo lidt sammen. Trådstarter linker selv til denne tråd - inde fra MLM-tråden.

Jeg prøver bare at få hævet grundholdningen til MLM fra SKOD til MÅSKE interessant.

That's all I want for X-mas. Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:26

Lundsby:

Ja, hvis det skal være fra mig. Men du glemmer de andre muligheder jeg skrev, hvor tusindvis af mennesker hjælper dig gratis på dvs. fora og blogs! Óg ja hvis du spørger på Amino, så er der faktisk også en chance for at jeg hjælper dig gratis :-)
Så det er helt anderledes end MLM's startpakker!

Øhm - der findes også fora og blogs, hvor MLM'ere hjælper hinanden - helt gratis. Så hvordan kommer du til den konklusion, at webbranchen er HELT anderledes???

Lundsby:

Det er lidt ærgeligt at du udlader min argumentation, pointen er netop at der findes en del it-virksomheder som stortset alle mennesker bruger produkter fra og i høj grad kan lide.
Det er derfor at vi har et væsentligt bedre ry!

Og de millioner af mennesker der bruger og kan lide produkterne fra Tupperware, Herbalife, Aloe Vera, LR Kosmetik etc. hver dag, tæller ikke i din bog eller hvad?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:

Lundsby:

Ja, hvis det skal være fra mig. Men du glemmer de andre muligheder jeg skrev, hvor tusindvis af mennesker hjælper dig gratis på dvs. fora og blogs! Óg ja hvis du spørger på Amino, så er der faktisk også en chance for at jeg hjælper dig gratis :-)
Så det er helt anderledes end MLM's startpakker!

Øhm - der findes også fora og blogs, hvor MLM'ere hjælper hinanden - helt gratis. Så hvordan kommer du til den konklusion, at webbranchen er HELT anderledes???

Det bliver en meget mere konstruktiv dialog, hvis du læser hvad jeg skriver. Jeg skriver jo konkret at det ikke er anderledes end MLM's startpakker, jeg betvivler ikke at der MLM'er er aktive i blogs og fora (Hvilket situationen traget i betragtning også ville være komisk :-) ).

Allan I:
Og de millioner af mennesker der bruger og kan lide produkterne fra Tupperware, Herbalife, Aloe Vera, LR Kosmetik etc. hver dag, tæller ikke i din bog eller hvad?

Faktisk tænkte jeg selv, på Tupperware, resten kender jeg ikke, faktisk troede jeg at Aloe Vera var en plante. Men nej det har ikke været nok til at imødegå alle de dårlige historier, som giver branchen et dårligt ry. Er det virkeligt dit indtryk at MLM branchen har et godt ry? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:07

Lundsby:

Det bliver en meget mere konstruktiv dialog, hvis du læser hvad jeg skriver. Jeg skriver jo konkret at det ikke er anderledes end MLM's startpakker, jeg betvivler ikke at der MLM'er er aktive i blogs og fora (Hvilket situationen traget i betragtning også ville være komisk :-) ).

Dette kan aldrig blive en konstruktiv dialog - for du har valgt din holdning, allerede inden du går i gang med dialogen.

Og når du så ikke engang vil stå ved det du selv skriver - så er det unægtelig lidt svært overhovedet at tage dine udtalelser seriøst.

Jeg har endda citeret din egen tekst - så du ikke selv behøvede at huske, hvad du mener. Wink

Lundsby:

Er det virkeligt dit indtryk at MLM branchen har et godt ry? 

Jeg har skrevet flere gange i denne tråd - OG i den anden i MLM-forummet, at jeg synes det er ærgerligt at MLM har det dårlige ry det har i dag. Specielt fordi, at de fleste fordomme omkring det, bygger på ufuldstændige fakta.

Så dit spørgsmål viser jo med al tydelighed, at du absolut ikke læser hvad jeg skriver - og at du ikke engang har gidet at sætte dig ind i, hvad det er jeg prøver at forklare.

Jeg er da glad for, at jeg aldrig har været kunde hos dig, når du er så åbenlyst ligeglad med andres meninger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:23

Allan I:

Lundsby:

Dette kan aldrig blive en konstruktiv dialog - for du har valgt din holdning, allerede inden du går i gang med dialogen.

Og når du så ikke engang vil stå ved det du selv skriver - så er det unægtelig lidt svært overhovedet at tage dine udtalelser seriøst.

Jeg har endda citeret din egen tekst - så du ikke selv behøvede at huske, hvad du mener. Wink

Lundsby:

Er det virkeligt dit indtryk at MLM branchen har et godt ry? 

Jeg har skrevet flere gange i denne tråd - OG i den anden i MLM-forummet, at jeg synes det er ærgerligt at MLM har det dårlige ry det har i dag. Specielt fordi, at de fleste fordomme omkring det, bygger på ufuldstændige fakta.

Så dit spørgsmål viser jo med al tydelighed, at du absolut ikke læser hvad jeg skriver - og at du ikke engang har gidet at sætte dig ind i, hvad det er jeg prøver at forklare.

Jeg er da glad for, at jeg aldrig har været kunde hos dig, når du er så åbenlyst ligeglad med andres meninger.

Altså skulle i måske ikke lave over 1000 tråde hvor der står tjen mange penge kig i historien under MLM , synes selv måske denne tråd ikke er helt retvisende , for alle steder næsten i hele verden er sindssygt mange penge , bare du er god til det.

Ved godt det ikke er der dig der har lavet alle tråde tjen lette penge mv. i MLM debat trådene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)