Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er sindssygt mange PENGE i webbranchen!

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Korrekt jeg har også dummet mig både ved dyrere webmaster og de billige .

Derved kan naboens søn være lige så god ,

Når man hyrer web-konsulenter, så er det vigtigt at forstå at det er et fælles ansvar, at der kommer noget godt ud af det!

Det er bestemt ikke alle forundt, at kunne få noget godt ud af en dygtig leverandør!!! Og for dem der ikke kan, så er det helt klart ligeså godt tjent med en billig som en dyr leverandør.

Heldigvis som de dygtige leverandører, så er der mange, specielt de mere succesfulde virksomheder som både har erfaringen og kapaciteten til at tjene penge på at bruge de dyre og dygtige folk.

Og heldigvis for kunderne der ikke har noget ud af de dyre konsulenter, så er der en masse billige leverandører.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:14

BruunMedia:

Hvor mange rigtige firmaer har et dårligt ry i MLM firmaerne kaliber kontra mlm firmaer? Procent mæssigt er jeg ret sikker på at MLM rules the world :)

Hmmm - Hvis vi nu tager alle brugtvognsforhandlere, automekanikere, håndværkere, ejendomsspekulanter og konsulenter med et blakket ry - så tror jeg faktisk, at der er VÆSENTLIGT flere af dem - end der nogensinde har været MLM firmaer.

Er du ikke enig? Hvis du tager fordoms-brillerne af igen? Wink

BruunMedia:

Spørger man ude i byen hvad folk hælder mest til, så ved jeg godt hvor folk hælder til, og det er lige præcis det det handler om. Hvad majoriteten syntes om din branche og dit firma.

Og det er præcis den holdning jeg godt kunne tænke mig at ændre lidt på. Jeg forventer ikke, at alle skal synes godt om MLM.

Jeg kunne bare godt tænke mig, at vi kunne få samtalerne vedrørende MLM, op på et lidt højere niveau.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:22

Allan I:
Hmmm - Hvis vi nu tager alle brugtvognsforhandlere, automekanikere, håndværkere, ejendomsspekulanter og konsulenter med et blakket ry -.
Allan I:
Er du ikke enig? Hvis du tager fordoms-brillerne af igen? Wink

Hvem har fordomsbrillerne på? :)

Allan I:
så tror jeg faktisk, at der er VÆSENTLIGT flere af dem - end der nogensinde har været MLM firmaer.

Det er vel fordi der nok er en del flere "rigtige" firmaer kontra MLM firmaer ;)

Den eneste grund til du har den holdning om de brancher er at du har læst i avisen at brugtvognforhanldere & mekanikere er nogen være nogen, også har du set Basta på tv2.

jeg står stadigvæk ved at der %mæssigt er flere rigtige virksomheder med et godt ry kontra mlm hvor stortset hver eneste mlm virksomhed er stemplet og dømt fusker virksomhed, og det er pga. af den måde det køre i danmark.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:33

Lundsby:

Mikael christiansen:

Korrekt jeg har også dummet mig både ved dyrere webmaster og de billige .

Derved kan naboens søn være lige så god ,

Når man hyrer web-konsulenter, så er det vigtigt at forstå at det er et fælles ansvar, at der kommer noget godt ud af det!

Det er bestemt ikke alle forundt, at kunne få noget godt ud af en dygtig leverandør!!! Og for dem der ikke kan, så er det helt klart ligeså godt tjent med en billig som en dyr leverandør.

Heldigvis som de dygtige leverandører, så er der mange, specielt de mere succesfulde virksomheder som både har erfaringen og kapaciteten til at tjene penge på at bruge de dyre og dygtige folk.

Og heldigvis for kunderne der ikke har noget ud af de dyre konsulenter, så er der en masse billige leverandører.

Angående billige og dyrere der er ingen reglen om den dyreste er bedste eller omvendt, med som læser dit indlæg , forstår jeg intet , når sammenfattes trådstarten ,ved da godt det løgn det du skriver at der gode penge i webbranchen , for vis ikke er god til engelske og flair for hjemmeside så er der ikke gode penge i webbranchen , derved lav det du er god til det er der gode penge i

start tråden troet ikke sådan overskrifter ville gå , har set på amino.dk der sagde noget ligne fik minus i ekstrem grad , med måske har holding ændre  sig og disse nyheds overskrifter kan bruges mere , som jeg ved fik en hård medfart  i hvert fald for 1/2 siden havde fået en anden medfart

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 16:42

Med al respekt Allan så har jeg selv været medlem af ACN, og været ude og kigge på et utal af MLM firmaer i håbet om at finde en måde hvor på jeg kunne få mig en god passiv inkomst.

Til dato har jeg endnu ikke mødt et firma der har sat produkt over rekruttering, hvilket jeg som helt almindelig forretningsmand ikke kan få til at hænge sammen.

Men ACN kan selvfølgeligt være ligeglad da de for 4000 kr. for hver person jeg for i fælden så de kan reelt set være ligeglad med om jeg sælger noget ikke sandt.

Ud over det kan du vel også godt selv hører at hvis du samligner med håndværkere er der inden for tømrer faget alene i omegnen af 10.000 virksomheder eller mere hvor mange MLM firmaer er pt. registreret i danmark ?

Mit bedste bud til folk der overvejer MLM køb en "Get rich in 10 days" bog og spar de sidste par tusinde, så slipper du også for at skulle side og pitche venner og familie til at komme med i et foretagende hvor 90 % af dem alligevel dropper det inden de har tjent deres første krone.

Venlig Hilsen

Hr. Hansen Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:38

Allan I:

Hvis jeg skal have hjælp og support fra Lundsby, så skal jeg købe en (start)pakke - ligesom i MLM.

Ja, hvis det skal være fra mig. Men du glemmer de andre muligheder jeg skrev, hvor tusindvis af mennesker hjælper dig gratis på dvs. fora og blogs! Óg ja hvis du spørger på Amino, så er der faktisk også en chance for at jeg hjælper dig gratis :-)
Så det er helt anderledes end MLM's startpakker!

Allan I:

Der findes firmaer i IT branchen, som har et blakket ry - ligesom i MLM 

Det er lidt ærgeligt at du udlader min argumentation, pointen er netop at der findes en del it-virksomheder som stortset alle mennesker bruger produkter fra og i høj grad kan lide.
Det er derfor at vi har et væsentligt bedre ry!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:40

Mikael christiansen:

Angående billige og dyrere der er ingen reglen om den dyreste er bedste eller omvendt, med som læser dit indlæg , forstår jeg intet , når sammenfattes trådstarten ,ved da godt det løgn det du skriver at der gode penge i webbranchen , for vis ikke er god til engelske og flair for hjemmeside så er der ikke gode penge i webbranchen , derved lav det du er god til det er der gode penge i

Ang. de dyre og de billige, så er det typisk sådan at man starter med en lav timetakst, efterhånden som man bliver bedre og få lavet nogle succes historier, så begynder man at kunne tage mere for sin tid. Det er ikke en absolut regel, men der er som reger :-) sammenhæng imellem pris og det man får.

Man kan sagtens tjene masser af penge i webbranchen uden at være en ørn til engelsk og dus med sin pc, man skal bare havde en god ide og nosserne til at gennemføre den!
Indenfor erotik er det da også mit indtryk, at der er en del der har tjent kassen på nettet, og det var ikke på deres programmeringsevner.

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:46
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:57

Tre83:

Hej Lundsby

Det er fint at have gode forhåbninger til fremtiden, men går det nu virkelig så godt for webbranchen? Måske, men ikke for webbureauerne. Prøv at læse denne artikel: http://www.markedsforing.dk/artikler/vis/artikel/webbureauerne-tog-det-store-skrald/

Der er ikke nogen tvivl om, at det går både op og ned i webbranchen! Ligesom de fleste andre!
Højt at flyve langt at falde! Og webbranchen flyver generelt højt :-)

Selvom vi har krise, så bliver der stadig lavet formuer på web.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:25

Tre83:

Hej Lundsby

Det er fint at have gode forhåbninger til fremtiden, men går det nu virkelig så godt for webbranchen? Måske, men ikke for webbureauerne. Prøv at læse denne artikel: http://www.markedsforing.dk/artikler/vis/artikel/webbureauerne-tog-det-store-skrald/

Det billede kan jeg slet ikke genkende.

Hvis 2008 er udgangspunktet, så steg vores omsætning med 63% i 2009 - og de sidste 3 kvartaler, kan jeg se frem til en omsætningsstigning, der svarer til hele 2009.

Så mon ikke bare det er et udtryk for, at de store mediebureauer (der ved i denne sammenhæng kalder sig webbureauer) er ved at komme til kort fordi de ikke har den fornødne viden når det kommer til stykket?

Venlig hilsen,

Christian 

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)