Dit svar viser hvor umuligt Amino er ligegyldigt hvad man skriver herinde...At se dette indlæg har fået fuldt hus i stjerner...Folk bestemmer selvfølgelig selv, men i mine øjne er det til grin at rakke ned på andre, tale nedsættende og opfører sig sådan. 1. Du taler om en sekt, men er danskere bare klogere end resten af verden... Og hvorfor er et MLM firma på toppen af Forbes og diverse investor lister både mht. aktier men også mht. troværdighed. 2. Du udtaler dig i øvrigt helt forkert. NEJ det handler ikke om at få flere med!!! Dette viser desværre at din viden er begrænset. Du har måske hørt om et MLM foretagne hvor dette er tilfældet, men derfor er det ikke sådan for hele branchen. 3. Ja der er mange penge i webbranchen...men hvad tænker du på her...webudvikling, e-handel eller hvad? E-handel er jo en stor del af MLM. Og hvad kræves det at starte i webbranchen....uddannelse? Hvordan forventes udviklingen at være? Både på kort sigt og lang sigt. Og går man efter baby boomers markedet? For det er jo her størstedelen af pengene er. Det der undre mig er at den tid du har brugt på at læse og skrive med herinde, kunne du have brugt på at få en præsentation af forretningsmuligheden. Hvad ville det koste dig udover tid, hvis personen ved at du er skeptisk og blot vil give dig en viden? Det samme gælder alle Jer andre skeptikere...Med et udgangspunkt i at i selvfølgelig ikke vil signes op / rekrutteres og med udgangspunkt i at ALLE har IQ til selv at vælge, hvad er det så der gør at alle vælger at bruge tiden på at kommentere istedet for at give en af Jeres gamle bekendte et kald eller dem i kender - jeg siger selvfølgelig disse fordi jeg ikke er interesseret i at jeg pludselig laver en rekruttering igen!
|
Ja det er jo en helt typisk MLM retorik der anvendes i denne tråd - intet nyt under solen - bla bla :-)
Kan slet ikke forstå at Martin har så travlt med at argumentere for MLM - jeg mener hvis det fungere for ham - så er det jo fint - og det siger han jo at det gør - meget endda - altså medmindre at han forsøger at rekruttere nye disciple med denne tråd.
Martin Slot:
Det der undre mig er at den tid du har brugt på at læse og skrive med herinde, kunne du have brugt på at få en præsentation af forretningsmuligheden. Hvad ville det koste dig udover tid, hvis personen ved at du er skeptisk og blot vil give dig en viden? Det samme gælder alle Jer andre skeptikere...Med et udgangspunkt i at i selvfølgelig ikke vil signes op / rekrutteres og med udgangspunkt i at ALLE har IQ til selv at vælge, hvad er det så der gør at alle vælger at bruge tiden på at kommentere istedet for at give en af Jeres gamle bekendte et kald eller dem i kender - jeg siger selvfølgelig disse fordi jeg ikke er interesseret i at jeg pludselig laver en rekruttering igen!
Det undre også mig at du ikke er ude at foretage præsentationer af de fantastiske forretningsmuligheder, frem for at skrive alle disse indlæg, som samlet set jo bare er et MLM driveby og gabende kedelige.
Jeg har været til en del af disse MLM præsentationer og stort set unden undtagelse er det produkter som ikke kan holde hvad sælgeren siger, det gælder især for cremer, drikke, vandrensning, plastre og andet geil. Eller så er det produkter som måske er gode nok men langt mere kostbare end tilsvarende i detailhandlen, for slet ikke at nævne de produkter hvor du bliver bundet af en latterlig aftale.
Det er utroligt hvor meget man kan slippe afsted med at 'sælge' til kunder når ens relation er så dirkete som den er i MLM. Der sælges også meget crap i alm. forretninger men det er unægteligt bare ikke så enkelt at sælge disse produkter, uden den direkte relation som åbenbart skaber blind tillid.
Jeg er som sådan ikke imod MLM, men der syntes ikke at være en respekt for kunden og den tillid som man lukerer på i noget MLM fortagende der er i Danmark. (ved ikke hvad der sker i andre lande men håber det går bedre)
Måske er det der er problemet med MLM, eller måske er det personerne bag.
Held og lykke til alle MLM'er og til alle andre så se jer godt for inden i hopper på MLM vogen og begynder at pushe varer til jeres omgangskreds.
Denne MLM tråd kan så fortsætte i det uendelige med MLM bla bla lige som mit indlæg jo også bare er bla bla, men sådan er MLM for det meste - altså bla bla ;-)
Kim