Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 12 ud af 12 (117 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Jeg tror det der irriterer mig mest ved MLM, er at dem der er indlemmet i sekten, så ihærdigt og ukritisk prøver, at prakke andre det på.

Grunden til det er selvfølgeligt, at der er et meget direkte økonomisk incitament i at få flere med.

Man kan egentligt ikke fortænke nogen i, at prøve at få andre med på en vogn, de selv er glade for at være på. Så det der mangler er selvfølgeligt, at andre brancher, på samme måde forsøger at få folk med på deres vogn.

Det vil jeg gøre! og her er første forsøg: Der er sindssygt mange PENGE i webbranchen  

Dit svar viser hvor umuligt Amino er ligegyldigt hvad man skriver herinde...At se dette indlæg har fået fuldt hus i stjerner...Folk bestemmer selvfølgelig selv, men i mine øjne er det til grin at rakke ned på andre, tale nedsættende og opfører sig sådan.

1. Du taler om en sekt, men er danskere bare klogere end resten af verden... Og hvorfor er et MLM firma på toppen af Forbes og diverse investor lister både mht. aktier men også mht. troværdighed.

2. Du udtaler dig i øvrigt helt forkert. NEJ det handler ikke om at få flere med!!! Dette viser desværre at din viden er begrænset. Du har måske hørt om et MLM foretagne hvor dette er tilfældet, men derfor er det ikke sådan for hele branchen.

3. Ja der er mange penge i webbranchen...men hvad tænker du på her...webudvikling, e-handel eller hvad? E-handel er jo en stor del af MLM. Og hvad kræves det at starte i webbranchen....uddannelse? Hvordan forventes udviklingen at være? Både på kort sigt og lang sigt. Og går man efter baby boomers markedet? For det er jo her størstedelen af pengene er.

Det der undre mig er at den tid du har brugt på at læse og skrive med herinde, kunne du have brugt på at få en præsentation af forretningsmuligheden. Hvad ville det koste dig udover tid, hvis personen ved at du er skeptisk og blot vil give dig en viden? Det samme gælder alle Jer andre skeptikere...Med et udgangspunkt i at i selvfølgelig ikke vil signes op / rekrutteres og med udgangspunkt i at ALLE har IQ til selv at vælge, hvad er det så der gør at alle vælger at bruge tiden på at kommentere istedet for at give en af Jeres gamle bekendte et kald eller dem i kender - jeg siger selvfølgelig disse fordi jeg ikke er interesseret i at jeg pludselig laver en rekruttering igen!

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er jo en helt typisk MLM retorik der anvendes i denne tråd - intet nyt under solen - bla bla :-)

Kan slet ikke forstå at Martin har så travlt med at argumentere for MLM - jeg mener hvis det fungere for ham - så er det jo fint - og det siger han jo at det gør - meget endda - altså medmindre at han forsøger at rekruttere nye disciple med denne tråd.

Martin Slot:

Det der undre mig er at den tid du har brugt på at læse og skrive med herinde, kunne du have brugt på at få en præsentation af forretningsmuligheden. Hvad ville det koste dig udover tid, hvis personen ved at du er skeptisk og blot vil give dig en viden? Det samme gælder alle Jer andre skeptikere...Med et udgangspunkt i at i selvfølgelig ikke vil signes op / rekrutteres og med udgangspunkt i at ALLE har IQ til selv at vælge, hvad er det så der gør at alle vælger at bruge tiden på at kommentere istedet for at give en af Jeres gamle bekendte et kald eller dem i kender - jeg siger selvfølgelig disse fordi jeg ikke er interesseret i at jeg pludselig laver en rekruttering igen! 

Det undre også mig at du ikke er ude at foretage præsentationer af de fantastiske forretningsmuligheder, frem for at skrive alle disse indlæg, som samlet set jo bare er et MLM driveby og gabende kedelige.

Jeg har været til en del af disse MLM præsentationer og stort set unden undtagelse er det produkter som ikke kan holde hvad sælgeren siger, det gælder især for cremer, drikke, vandrensning, plastre og andet geil. Eller så er det produkter som måske er gode nok men langt mere kostbare end tilsvarende i detailhandlen, for slet ikke at nævne de produkter hvor du bliver bundet af en latterlig aftale.

Det er utroligt hvor meget man kan slippe afsted med at 'sælge' til kunder når ens relation er så dirkete som den er i MLM. Der sælges også meget crap i alm. forretninger men det er unægteligt bare ikke så enkelt at sælge disse produkter, uden den direkte relation som åbenbart skaber blind tillid.

Jeg er som sådan ikke imod MLM, men der syntes ikke at være en respekt for kunden og den tillid som man lukerer på i noget MLM fortagende der er i Danmark. (ved ikke hvad der sker i andre lande men håber det går bedre)

Måske er det der er problemet med MLM, eller måske er det personerne bag.

Held og lykke til alle MLM'er og til alle andre så se jer godt for inden i hopper på MLM vogen og begynder at pushe varer til jeres omgangskreds.

Denne MLM tråd kan så fortsætte i det uendelige med MLM bla bla lige som mit indlæg jo også bare er bla bla, men sådan er MLM for det meste - altså bla bla ;-)

Kim

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:14

Kim L:

Jeg har været til en del af disse MLM præsentationer og stort set unden undtagelse er det produkter som ikke kan holde hvad sælgeren siger, det gælder især for cremer, drikke, vandrensning, plastre og andet geil. Eller så er det produkter som måske er gode nok men langt mere kostbare end tilsvarende i detailhandlen, for slet ikke at nævne de produkter hvor du bliver bundet af en latterlig aftale.

Kim, det vi prøver at fortælle er, at der er forskel på MLM firmaer og på de personer der repræsenterer dem. Fuldstændig ligesom i alle andre brancher.

Jeg tvivler desuden på, at du har testet alle danske MLM-produkter på markedet. Og hvis du ikke har - så lad være med at udtale dig om en hel branche - fordi du har været til et par præsentationer. Du har selvfølgelig lov til at have en mening om produkterne - men du kan jo af gode grunde ikke vide, om de er repræsentative for hele MLM branchen.

Jeg er mega tilfreds med de produkter jeg selv er begyndt at bruge. Og jeg har tænkt mig at blive ved med at bruge dem. Ikke fordi der er hæftet et MLM koncept på dem - men fordi de er gode.

Det skal så tilgengæld siges - at nogen af dem (ikke dem alle) giver jeg måske lidt mere for, end jeg ville have gjort i detailhandlen, det har du ret i. Men det er jo fordi jeg har valgt at give konceptet en chance - og fordi jeg har mulighed for at tjene den difference ind igen + lidt ekstra.

Det er ikke en forretningshemmelighed - det er et valg. Wink Og jeg ville ikke fortsætte med at bruge dem, hvis jeg ikke var tilfreds med kvaliteten.

Kim L:

Det er utroligt hvor meget man kan slippe afsted med at 'sælge' til kunder når ens relation er så dirkete som den er i MLM. Der sælges også meget crap i alm. forretninger men det er unægteligt bare ikke så enkelt at sælge disse produkter, uden den direkte relation som åbenbart skaber blind tillid.

Hvis du havde læst lidt mere rundt herinde ville du vide, at mange MLM'ere faktisk anbefaler IKKE at tage fat i dine nære relationer, da det af mange anses for at være uetisk at SÆLGE til folk du har nære relationer til.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:33

Allan I:

Kim, det vi prøver at fortælle er, at der er forskel på MLM firmaer og på de personer der repræsenterer dem. Fuldstændig ligesom i alle andre brancher.

- og alligevel er der en lighed :-)

Allan I:

Jeg tvivler desuden på, at du har testet alle danske MLM-produkter på markedet.

En 11 stykker vil jeg tro - først fordi jeg syntes det var en god ide - senere for at finde ud af om det virkelig var så skidt. Jeg behøver vel ikke sige hvad jeg kom frem til :-) Men det er naturligvis helt min egen subjetive erfaring. Jeg kan bare have været uheldig - 11 gange i træk.

Allan I:

Jeg er mega tilfreds med de produkter jeg selv er begyndt at bruge. Og jeg har tænkt mig at blive ved med at bruge dem. Ikke fordi der er hæftet et MLM koncept på dem - men fordi de er gode.

Ja så kan jeg godt set det - det ændre jo det hele - nej vel :-)

Allan I:

Det skal så tilgengæld siges - at nogen af dem (ikke dem alle) giver jeg måske lidt mere for, end jeg ville have gjort i detailhandlen, det har du ret i. Men det er jo fordi jeg har valgt at give konceptet en chance - og fordi jeg har mulighed for at tjene den difference ind igen + lidt ekstra.

Ja det er jo faktisk et af de store problemer med MLM - men fedt du har gennemskuet det og så længe der er andre der har sammeholdning eller bare ikke har gennemskuet det endnu, så fungere MLM konstruktionen jo, ligegyldigt hvilket produkt det så gælder :-)

Allan I:

Det er ikke en forretningshemmelighed - det er et valg. Wink Og jeg ville ikke fortsætte med at bruge dem, hvis jeg ikke var tilfreds med kvaliteten.

Ja det er jo - eller til at du ikke tjente penge på det.

Allan I:

Hvis du havde læst lidt mere rundt herinde ville du vide, at mange MLM'ere faktisk anbefaler IKKE at tage fat i dine nære relationer, da det af mange anses for at være uetisk at SÆLGE til folk du har nære relationer til.

Ja det har du ret i - det gør de jo altid, men virkeligeheden er jo en anden. Alm. mennesker er jo ikke sælgere der laver opsøgendesalg nej de kontakter jo dem der er nærmest. Hold da op hvor har jeg hørt den sang mange gang - ja vi anbefaler ikke du sælger til de nærmeste - men du må gerne - ja faktisk har nu nok ikke andet valg. Ja jeg ved godt der er nogle som er mere smarte og begynder at skrive tråde på forums eog andet opsøgende - men det er ikke mange.

Mere Bla Bla
Kim
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:02

Kim L:

En 11 stykker vil jeg tro - først fordi jeg syntes det var en god ide - senere for at finde ud af om det virkelig var så skidt. Jeg behøver vel ikke sige hvad jeg kom frem til :-) Men det er naturligvis helt min egen subjetive erfaring. Jeg kan bare have været uheldig - 11 gange i træk.

Nok ikke - men måske er du bare svær at stille tilfreds? Smile

Kim L:

Allan I:

Ja så kan jeg godt set det - det ændre jo det hele - nej vel :-)

Jo! Samtlige af de produkter du har derhjemme, kunne du med STOR sandsynlighed have fundet billigere - og hva' så? Spørgsmålet er jo udelukkende, om du synes produktet er prisen værd. Jeg synes det - med de produkter jeg bruger nu.

Kim L:

Ja det har du ret i - det gør de jo altid, men virkeligeheden er jo en anden. Alm. mennesker er jo ikke sælgere der laver opsøgendesalg nej de kontakter jo dem der er nærmest. Hold da op hvor har jeg hørt den sang mange gang - ja vi anbefaler ikke du sælger til de nærmeste - men du må gerne - ja faktisk har nu nok ikke andet valg. Ja jeg ved godt der er nogle som er mere smarte og begynder at skrive tråde på forums eog andet opsøgende - men det er ikke mange.

Mere Bla Bla
Kim

Så uden at kende mig - sætter du mig straks i bås, med en masse andre mennesker!

Jamen tak for tilliden og din behagelige måde at være på! Ick!

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:18

Kim L:

Kan slet ikke forstå at Martin har så travlt med at argumentere for MLM - jeg mener hvis det fungere for ham - så er det jo fint - og det siger han jo at det gør - meget endda - altså medmindre at han forsøger at rekruttere nye disciple med denne tråd.

Det er da ufatteligt som du kan læse imellem linierne. Du læser det du vil og gætter dig til resten. Det jeg forsøger at blot at få folk der er nysgerrige til at sætte sig ned og bruge tiden på at snakke med en i telefonen...ikke skrive indlæg her omkring hvad man gætter på er MLM. Og fair nok du har prøvet en del, men det er da vildt at selvom alle MLM'ere siger hold dig væk fra nærmeste venner, så er det et af de punkter du nævner....

Hvor siger jeg "meget endda"? Og igen...jeg nævner flere gange at man skal tage fat i en anden end mig.

Kim L:

Det undre også mig at du ikke er ude at foretage præsentationer af de fantastiske forretningsmuligheder, frem for at skrive alle disse indlæg, som samlet set jo bare er et MLM driveby og gabende kedelige.

Du kender mig ikke...men alligevel vurdere du hvor meget tid jeg bruger på præsentationer og smider ord i munden på mig som jeg ikke har sagt. Og så snakker du om at være ude...Kære Kim, vi har video præsentationer, skype og mobil, overraskende at du har været til så mange præsentationer uden at dette er blevet introduceret.

Gabende kedelige...og alligevel har du været involveret i 11....Confused Det hænger ikke sammen, hvor fedt er det at være til noget som er gabende kedeligt?

Kim L:

Nu tvivler jeg stærkt på at du er ekspert på alle områder, men crab sælges der alle steder, jeg forsøger ikke at sælge noget som helst til dig...

Hvordan sammenligner du med tilsvarende? Det er jo interessant om du fokusere på indhold eller pris.

Kim L:

Jeg er som sådan ikke imod MLM, men der syntes ikke at være en respekt for kunden og den tillid som man lukerer på i noget MLM fortagende der er i Danmark. (ved ikke hvad der sker i andre lande men håber det går bedre)

Held og lykke til alle MLM'er og til alle andre så se jer godt for inden i hopper på MLM vogen og begynder at pushe varer til jeres omgangskreds.

Kim

Du har intet imod MLM, men sætter os alle i bås. Alle herinde snakker udenfor nær netværk, men alligevel så snakker du om at pushe nærmeste omgangskreds.

Du snakker om at vi ikke har respekt for kunden... igen sætter du alle i bås uden at have kendskab til hverken mig eller andre herinde samt vores kunder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:22

Martin Slot:

Kim L:

Det er da ufatteligt som du kan læse imellem linierne. Du læser det du vil og gætter dig til resten. Det jeg forsøger at blot at få folk der er nysgerrige til at sætte sig ned og bruge tiden på at snakke med en i telefonen...ikke skrive indlæg her omkring hvad man gætter på er MLM. Og fair nok du har prøvet en del, men det er da vildt at selvom alle MLM'ere siger hold dig væk fra nærmeste venner, så er det et af de punkter du nævner....

Hvor siger jeg "meget endda"? Og igen...jeg nævner flere gange at man skal tage fat i en anden end mig.

Kim L:

Du kender mig ikke...men alligevel vurdere du hvor meget tid jeg bruger på præsentationer og smider ord i munden på mig som jeg ikke har sagt. Og så snakker du om at være ude...Kære Kim, vi har video præsentationer, skype og mobil, overraskende at du har været til så mange præsentationer uden at dette er blevet introduceret.

Gabende kedelige...og alligevel har du været involveret i 11....Confused Det hænger ikke sammen, hvor fedt er det at være til noget som er gabende kedeligt?

Kim L:

Nu tvivler jeg stærkt på at du er ekspert på alle områder, men crab sælges der alle steder, jeg forsøger ikke at sælge noget som helst til dig...

Hvordan sammenligner du med tilsvarende? Det er jo interessant om du fokusere på indhold eller pris.

Kim L:

Kim

Du har intet imod MLM, men sætter os alle i bås. Alle herinde snakker udenfor nær netværk, men alligevel så snakker du om at pushe nærmeste omgangskreds.

Du snakker om at vi ikke har respekt for kunden... igen sætter du alle i bås uden at have kendskab til hverken mig eller andre herinde samt vores kunder.

Der må jeg give kim ret , overskrifter skriger tjen mange , hvad de skriver , så engang imellem det , ikke skal forstås , sådan , med start tråden tager vi udgangs punkt i , vis du selv er uenig Martin slot at din egen overskrift er misvisende , kan du bare sige det , for vis vi kigger igennem historien i de tråde og overskrifter er der ekstrem mange tjen mange penge og enhver ved , lav det du er bedste til så tjener du mange penge.

Kan være fejl , det du skrev i starten , så må du være ærlig for starten punktet prøver du at fjerne dig fra , med så mange overskrifter tjen mange penge kan du ikke udgående folk stiller spørgsmål og det må du leve med at det virker ekstrem utroværdigt , på de fleste , det du skriver i hvert fald på mig , om andre har det på samme måde tvivler jeg ikke på , ellers ville du ikke får den medfart som du får her på amino.dk , så et godt råd fra mig af , lav mindre af de tråde tjen lette penge , tjen mange penge mv 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 12 ud af 12 (117 indlæg)