Company Care (Kbh. S.)
Mandag, 16. november 2015 19:30 - 21:30
Som iværksætter viser vi dig hvordan du kan optimere dit produkt eller din service uden at det koster mange penge. Vi uddanner dig, så du selv kan brugerteste dit produkt løbende.
Du lærer to konkrete værktøjer at kende på kurset: • Lo-fidelity prototyping – du kan godt teste på papir, eller på en træklods, og få en masse ud af det. • Brugertests – lær at lave en rigtig brugertest med rigtige brugere; og få de rigtige oplysninger ud af testen.
Læs den fulde beskrivelse, og tilmeld dig arrangementet gratis på http://uxmentor.dk/gew
|
Company Care (Kbh. S.)
Torsdag, 08. oktober 2015 15:30 - 17:00
Gør din besøgende til kunder Torsdag den 8. oktober kl. 15.30-17 holder UX mentor gå-hjem-arrangement om konverteringsoptimering med en af Danmarks førende specialister i emnet, Ole Gregersen fra Optuner. Ole underviser på alle UX mentors kurser i konverteringsoptimering og splittest.
Motiver dine brugere til flere salg: Tænk konverteringsoptimering på flere niveauer. Der er langt flere steder du kan motivere dine brugere til salg end du bruger i dag. Ole giver eksempler på en række steder du med fordel kan optimere dit website og give potentielle kunder relevante muligheder for at konvertere til betalende kunder. Det handler blandt andet om “efter-konvertering” og Oles eget begreb “relevanstragten”.
Du får helt konkrete eksempler på ændringer du selv kan foretage på dit website. Der er med garanti masser du overføre til din egen virksomhed, ligesom der bliver rig mulighed for at spørge Ole hvordan han griber opgaven an.
Kom og lær hvordan du med de samme værktøjer kan ændre måden du gør besøgende på dit website til betalende kunder, uanset om du driver en webshop, en online service eller anden virksomhed, hvor hjemmesiden er afgørende for det endelige salg.
UX mentor byder på en øl eller vand og lidt knas.
|
Company Care (Kbh. S.)
Torsdag, 10. september 2015 15:30 - 17:00
Der er langt flere steder du kan motivere dine brugere til salg end du bruger i dag. Ole giver eksempler på en række steder du med fordel kan optimere dit website og give potentielle kunder relevante muligheder for at konvertere til betalende kunder. Det handler blandt andet om “efter-konvertering” og Oles eget begreb “relevanstragten”.
Du får helt konkrete eksempler på ændringer du selv kan foretage på dit website. Der er med garanti masser du overføre til din egen virksomhed, ligesom der bliver rig mulighed for at spørge Ole hvordan han griber opgaven an.
Kom og lær hvordan du med de samme værktøjer kan ændre måden du gør besøgende på dit website til betalende kunder, uanset om du driver en webshop, en online service eller anden virksomhed, hvor hjemmesiden er afgørende for det endelige salg.
UX mentor byder på en øl eller vand og lidt knas.
|
Company Care (København S)
Fredag, 08. maj 2015 15:30 - 17:30
Konverteringsoptimering i praksis: Gør din besøgende til kunder·
På fredag den 8. maj kl. 15.30 holder UX mentor gå-hjem-arrangement om konverteringsoptimering med en af Danmarks førende specialister i emnet, Ole Gregersen fra Optuner.
Ole vil give konkrete eksempler på konverteringsoptimering baseret på sine seneste cases. Du får indblik i hvilke data Ole indsamler, hvilke analyser han foretager og hvilke ændringer han designer i sin metodiske optimeringsproces. Der er med garanti masser du overføre til din egen virksomhed, ligesom der bliver rig mulighed for at spørge Ole hvordan han griber opgaven an.
Kom og lær hvordan du med de samme værktøjer kan ændre måden du gør besøgende på dit website til betalende kunder, uanset om du driver en webshop, en online service eller anden virksomhed, hvor hjemmesiden er afgørende for det endelige salg.
UX mentor byder på en øl eller vand og lidt knas.
Tilmeld dig på https://uxmentor.typeform.com/to/w5PAmH
|
Company Care (København S)
Torsdag, 23. april 2015 13:00 - 17:00
Læs mere om kurset på http://uxmentor.dk/startups
Få større indtjening ved at øge brugervenligheden i dit produkt – det kan gøres med små midler.
Få gladere og mere effektive medarbejdere ved at bruge de samme værktøjer til at optimere interne processer i firmaet.
Tiltræk og fasthold dine kunder, uanset om du har digitale eller fysiske produkter. Brugervenlighed er en vigtig faktor i dette, og dermed vigtig for indtjening og bundlinie.
|
Company Care (Kbh. S.)
Torsdag, 29. januar 2015 13:00 - 17:30
Find ud af om dit produkt giver værdi til dine kunder. Brugertest er et effektivt værktøj til at teste, om dine kunder kan finde ud af dit produkt, og om det er nyttigt for dem, og giver dem værdi.
Kom på markedet med det rigtige produkt. Ved at brugerteste hele vejen igennem udviklingen af nye produkter og services undgår du ubehagelige overraskelser, når du lancerer dit produkt.
Og hvis dit produkt allerede er på markedet, så fortvivl ikke: Brugertests kan vise dig, hvor du kan løfte brugervenligheden, så du får gladere kunder.
På kurset får du værktøjer, som du kan tage med hjem og bruge med det samme: - Lær at lave sætte en brugertest op, gennemføre den, og bruge resultaterne til at forbedre dit produkt. - Lav brugertests uden brugere: Usability guidelines og expert reviews.
Forudsætninger – er kurset noget for dig?
Det kræver ingen forudsætninger at deltage i kurset. Du bør deltage, hvis du arbejder med produkter eller services med en brugerflade - fx. intranet, webshop, hjemmesider eller lign.
Dit arbejdsområde kan være teknik (f.eks. programmør eller ingeniør) eller kommunikation, projektledelse, eller HR. Vigtigst er, at du er nysgerrig!
Kurset afholdes på dansk.
Det praktiske: Kurset afholdes torsdag den 29. januar kl. 13.00-17.30 i vores rare lokaler hos Company Care på Laplandsgade 4, 2300 København S. Der er gratis parkering lige udenfor, og metro og bus 2A er lige i nærheden.
Vi byder på kaffe, te og lidt spiseligt under kurset.
2 FOR 1 – TILBUD: Fire ører hører bedre end to. Meld dig til sammen med en kollega eller ven - og få den ene billet GRATIS! I sparer altså 1.495 kroner ekskl.moms!
Tilmelding foregår via http://eventoversigten.dk/brugertest
|
Company Care (Kbh. S.)
Tirsdag, 27. januar 2015 13:00 - 17:30
Få større indtjening ved at øge brugervenligheden i dit produkt – det kan gøres med små midler.
Eller få gladere og mere effektive medarbejdere ved at bruge de samme værktøjer til at optimere interne processer i firmaet.
Tiltræk og fasthold dine kunder, uanset om du har digitale eller fysiske produkter. Brugervenlighed er en vigtig faktor i dette, og dermed vigtig for indtjening og bundlinie.
På kurset får du værktøjer, som du kan tage med hjem og bruge med det samme: - Lær at analysere og forbedre brugervenligheden for dit produkt eller din service. - Forstå dine brugeres behov, og giv dem hvad de har brug for. - Lær at estimere Return-on-Investment for brugervenlighed, og omsæt brugervenlighed til kroner og øre. Forudsætninger – er kurset noget for dig?
Det kræver ingen forudsætninger at deltage i kurset. Du bør deltage, hvis du arbejder med produkter eller services med en brugerflade - fx. intranet, webshop, hjemmesider eller lign.
Dit arbejdsområde kan være teknik (f.eks. programmør eller ingeniør) eller kommunikation, projektledelse, eller HR. Vigtigst er, at du er nysgerrig!
Medbring rigtigt gerne bærbar, da vi har øvelser, der kræver en computer.
Kurset afholdes på dansk.
Det praktiske: Kurset afholdes tirsdag den 27. januar kl. 13.00-17.30 i vores rare lokaler hos Company Care på Laplandsgade 4, 2300 København S. Der er gratis parkering lige udenfor, og metro og bus 2A er lige i nærheden.
Vi byder på kaffe, te og lidt spiseligt under kurset.
2 FOR 1 – TILBUD: 4 ører hører bedre end 2. Meld dig til sammen med en kollega eller ven - og få den ene billet GRATIS! I sparer altså 1495 kroner ekskl. moms!
Tilmelding via http://eventoversigten.dk/brugervenlighed
|
CompanyCare (København S)
Tirsdag, 29. april 2014 17:30 - 21:00
Kom på gratis kursus hos ExperiMentor og få en unik mulighed for at lære, hvordan du med små midler kan øge brugervenligheden i dit produkt, hvad enten det er digitalt eller fysisk.
• Få tilfredse og loyale kunder – lær at analysere og øge brugervenlig- heden for dit produkt. • Skab det rigtige produkt – forstå dine brugeres behov. • Kom hurtigere på markedet – lær at holde styr på brugeroplevelsen, når du udvikler dit produkt.
Kurset afholdes tirsdag den 29. april kl. 17.30-21.00 på Laplandsgade 4, 1., 2300 København S. Der et begrænset antal pladser, så skynd dig at melde dig til.
Kurset er gratis - men der er et no-show fee på 300 kr.
Meld dig til på http://goo.gl/fPJ3FT
|