Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her

Profil for Tim J. F.

Profilbillede
Tim J. F.
Aminomedlem siden: 09-05-2011
Statistik
Indsendte historier: 0 Har afgivet 0 stemmer på historier
Antal kommentarer: 12 Har afgivet 22 stemmer på kommentarer
Tim J. F. har ikke indsendt nogle historier!
Profilbillede Tim J. F.

Jaja, der er altid nogen nyttige idioter som hopper på de populistiske politikeres ammestuehistorier om de lediges dovne vellevned på os ærlige arbejdsomme skatteyderes bekostning *indsæt violinmusik her*.

Skrevet den 21-01-2013 16:13
2       0      
 
Profilbillede Tim J. F.

Fuldstændig enig med murermesteren herover.

Hver gang jeg støder på en nyhed med ovenstående fokus, så får jeg - udover et grimt indtryk af totalt verdensfjerne politikere uden substans og realitetssans - også et indtryk af desperation, og manglende vilje til at udføre et ordentligt politisk arbejde.

Det synes som om, at politik (i medierne) handler om, at få udpeget og isoleret en syndebuk, og herudfra skal der så lovgives.

Alene det, at man bruger restaurationerne i Skagen som et eksempel, viser hvor amatøragtigt lavt niveauet er.

Jeg græmmes virkelig.

Skrevet den 21-01-2013 14:03
2       0      
 
Profilbillede Tim J. F.

Helt sikkert "plantet", og tydeligvis har man hentet inspiration fra Telenors Facebook-krise i August. hvor Telenor mildest talt kom galt afsted med deres krisekommunikation. I modsætning til YouSee som hér kommer til at fremstå som alletiders humoristiske guttermænd . Smart!

Skrevet den 23-10-2012 21:39
1       0      
 
Profilbillede Tim J. F.

Artiklen handler jo helt specifikt om den situation hvor kunden _måske_ er i ond tro og det kunne da være interessant med en debat om hvorvidt og hvordan - forhandleren kan beskytte sig selv i sådanne tilfælde. Kristian Holte mener jo så (i modsætning til retspraksis på området?), at forhandleren godt kan tage forbehold, så længe det bliver gjort klart og tydeligt, og tidligt i købsforløbet, så det er altså ikke klokkeklart hvad der er ret og vrang i det her.

Skrevet den 05-04-2012 14:36
 
Profilbillede Tim J. F.

Jeg må være heldig, for jeg kan ikke mindes at have handlet på nettet, uden udtrykkeligt at være informeret om, at mine penge ikke trækkes før afsendelse af vare.  Måske er jeg bare ekstremt forsigtig. Min anke er, at forbrugerne ikke informeres korrekt af de instanser som beskytter deres rettigheder, og at de dermed fratages ansvaret for sig selv. Jeg synes ikke reglerne skal tilpasses laveste fællesnævner, altså de som ikke er bekendt med dem.

Faktisk tror jeg at det også for kunderne kan være en rigtig dårlig idé, da det kan komme til at blive en falsk tryghed. Kunderne vænnes i danske webshops til, at de er så godt beskyttet at de ikke selv har noget ansvar, og at de fx. kan købe en havetraktor til 900,- (som skulle have kostet 9000) uden at blive beskyldt for at være i ond tro. Jeg har netop forsøgt at forklare en bekendt, at hun kan glemme alt om 14 dages fortrydelsesret og penge tilbage, fordi hun har købt et par "kopi-designersko" på en dansksproget (Google translate) hjemmeside, som har hovedsæde i bl.a. Kina. Nu vil hun klage til forbrugerombudsmanden - ja good luck, siger jeg bare.

Skrevet den 05-04-2012 14:04
 
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere