Godt nok lidt dårlig stil her af Fynske Medier, hvor de bringer historien om en ny iværksætter der vil lave firma-videoer. Men så klasker de lige en helsides annonce ved siden af, med et firma som DE SELV EJER og som laver...da da da dam...FIRMA-videoer.
Argh...kunne de dog ikke lige give manden en chance og placere annoncen et par sider væk.
Er det bare business og helt OK, eller er Fynske Medier (og Lokalavisen Nyborg) gået lidt for langt her?? Læs hele historien på www.facebook.com
Kan nu også være det kan blive positivt. Jeg tror nu ikke igangsætteren behøver at være så utilfreds. Der er jo noget, der hedder synergieffekt, f.eks. ligesom andre forretninger som regel har fordel af, at ligge sammen, og især sammen med store, der tiltrækker opmærksomhed og kunder
Kan jo også være at der er tale om en tilfældighed/uopmærksomhed. Nogle gange ser vi hvordan nogle annoncer placeres ret uheldigt, fordi ingen lige får set det inden den går i trykken. Mener der var noget med krydstogt reklamer lige ved siden af artiklerne om det krydstogtskib som sank, og andre lignende eksempler.
Jo, altså jeg tror helt bestemt også at det er to forskellige personer der har lavet dette. Journalisten har jo bare skrevet artiklen. Men så er der jo en annonceperson der muligvis har sammenkoblet historien med en af de annoncer som han har skullet placere. Om det er tilfældigt eller ej, ved jeg ikke lige. Og avisen er jo helt sikkert også i sin gode ret til dette. Jeg ville bare som iværksætter hvis det var mig, være rimelig træt af placeringen af annoncen.
Placeringen er sgu da for åndsvagt. En ting er at de tydeligt kvaser den lille iværksætter, en anden ting er at de viser hvordan de behandler deres kommende annoncører... for nu er det jo ikke kun for deres blå øjnes skyld de "hjælper" iværksættere med portrætter. De ved jo godt de bliver til erhvervsdrivende der skal bruge markedsføring.
Tror vist nogen glemmer i denne debat, at den virksomhed som der annonceres for ejes af samme koncern som ejer avisen! Det er dét, som er problemet - umiddelbart kan jeg ikke se, hvad det fx skulle have noget at gøre med behandling af kommende annoncører.
Slettet bruger
Kan nu også være det kan blive positivt. Jeg tror nu ikke igangsætteren behøver at være så utilfreds. Der er jo noget, der hedder synergieffekt, f.eks. ligesom andre forretninger som regel har fordel af, at ligge sammen, og især sammen med store, der tiltrækker opmærksomhed og kunder
Majbritt Jacobsen
Fynske medier kunne jo helt have undladt at omtale den nye konkurrerende virksomhed - så jeg kan ikke se problemet
Michael_N
Er det ikke noget med at der ikke må være en sammenblandning mellem redaktionellt stof og reklemer.
Og det har så fynske medier kringået ved at omtale en konkurent i noget redaktionelt stof
Rasmus Fredslund Hansen
Kan jo også være at der er tale om en tilfældighed/uopmærksomhed. Nogle gange ser vi hvordan nogle annoncer placeres ret uheldigt, fordi ingen lige får set det inden den går i trykken. Mener der var noget med krydstogt reklamer lige ved siden af artiklerne om det krydstogtskib som sank, og andre lignende eksempler.
Steffen Gregersen
Jo, altså jeg tror helt bestemt også at det er to forskellige personer der har lavet dette. Journalisten har jo bare skrevet artiklen. Men så er der jo en annonceperson der muligvis har sammenkoblet historien med en af de annoncer som han har skullet placere.
Om det er tilfældigt eller ej, ved jeg ikke lige. Og avisen er jo helt sikkert også i sin gode ret til dette.
Jeg ville bare som iværksætter hvis det var mig, være rimelig træt af placeringen af annoncen.
Boysen
Placeringen er sgu da for åndsvagt. En ting er at de tydeligt kvaser den lille iværksætter, en anden ting er at de viser hvordan de behandler deres kommende annoncører... for nu er det jo ikke kun for deres blå øjnes skyld de "hjælper" iværksættere med portrætter. De ved jo godt de bliver til erhvervsdrivende der skal bruge markedsføring.
Der er intet positivt i den placering...
Rasmus Ellegaard
Der er da også stave-fejl? Firma-vidoer? De mener vel Firma-videoer?
Eller er jeg helt forkert på den?
Ken Fiskbæk
''Haters makes me famous''
Simon Lübic Hedegård
Tænkte jeg også Rasmus... Virkeligt proffesionelt, af et så stort blad :)
Jonas Jacobsen
Hvad er problemet? Firmaet har fået gratis presseomtale og så bitcher I?
Jeg forstår Jer slet ikke....
Faran Mahmood
Tror vist nogen glemmer i denne debat, at den virksomhed som der annonceres for ejes af samme koncern som ejer avisen! Det er dét, som er problemet - umiddelbart kan jeg ikke se, hvad det fx skulle have noget at gøre med behandling af kommende annoncører.
Bjarne Ravn