Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
Relaterede ToplistehistorierSe hele Toplisten for kategorien Marketing og Salg |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tommy Nitz
Det er da godt nok ikke rart for Mikael Rasmussen, hvis der ikke skal mere end sådan en konkurrence til for at forarge ham.
Af alle de konkurrencer man hører om nu til dags, er det her da en af de mere harmløse og desuden afholder HifiKlubben mesterskab i filmkigning hvor sidste års vindere vist formåede at holde sig vågne i 73 timer.
Nu er jeg ikke den sportsudøvende type, men jeg kan da ikke forestille mig ret mange kampe / turneringer hvor det ikke tager et par dage at komme ovenpå igen ... måske ikke mange, MANGE dage, men stadig! :o)
Morten Falk Nielsen
Jeg synes simpelthen at markedsføringsfolkene hos Cult er geniale; De erkender at de ikke har råd til markedsføring på TV, og derfor finder de på markedsføring som har en mega viral effekt, stort set næsten helt gratis.
Jesper Nerløe
Jeg har set værre ting end det (TV3's sendeflade på en almindelig hverdag, eksempelvis).
Det undrer mig, at han vælger at nedtone sådanne kampagner, da en kampagne der forarger og sætter gang i diskussioner, må forventes at have en god indvirkning på salget.
Så længe, der er tale om kampagner, der ikke skader nogen, kan jeg virkelig ikke se problemet.