Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
![]() | Steen M. N. | ![]() | Martin Thorborg | ![]() | Thomas Frost | ![]() | E T |
![]() | Jesper Breindal Kvols | ![]() | Slettet bruger | ![]() | Kasper Kammersgaard |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Thomas Frost
Øhhh har du selv læst artiklen? :-)
At Yahoo har trafik på deres sites, betyder jo ikke deres markedsandel på søgninger stiger, hvorfor det ikke rigtigt har noget med SEO at gøre.
Denne er godt nok fra februar, men det siger næsten sig selv hvorfor der ikke gøres så meget ud af Yahoo fra os SEO´er:
Så Yahoo´s søgemaskine har været på vej ned ned ned de sidste seks år.
Ifølge seneste tal er de nede under 12 % nu.
Kilde: http://www.comscore.com/Insights/Press_Releases/2013/8/comScore_Releases_July_2013_U.S._Search_Engine_Rankings
Hvis jeg skal vågne op og optimere til en søgemaskine som har lavere og lavere markedsandel, tror jeg bare jeg bliver ved med at sove så.
Det er flot Yahoo har fået så meget trafik generelt, men når man bruger deres søgemaskine ser man hvorfor markedsandelen er faldende på den front.
Slettet bruger
Jeg tager også nyheden med et gran salt, bl.a. fordi undersøgelsen handler om amerikanske forhold. Thomas nævner, at Yahoo har tabt markedsandel i 13 af de seneste 16 måneder, men er det i USA eller world wide? Og hvem står bag artiklen på webpronews.com?