Når virksomhederne kaster sig ud i at bruge de nye teknologiske muligheder, ved topledelsen ofte ikke hvorfor, og hvad den der Facebook-profil egentlig skal bruges til Læs hele historien på epn.dk
Mange virksomheder har INGEN strategi i det de gør. De har bare fået af vide af en smart konsulent, at de skal være på sociale netværk, men uden nogen aktivitet, eller tiltag = ingen strategi. Pinligt!
Det er skørt hvordan Facebook kan ende som en hæmsko for virksomhederne, fordi de ikke præsenterer ordentligt indhold til deres brugere. Samtidig med at der er et kæmpe marketing-potentiale er der også nogle faldgrubber, og mange virksomheder sigter åbenbart mod faldgrubberne..
C. Andersen
Mange virksomheder har INGEN strategi i det de gør. De har bare fået af vide af en smart konsulent, at de skal være på sociale netværk, men uden nogen aktivitet, eller tiltag = ingen strategi. Pinligt!
Jens Mikkelsen
Ja en facebook side i sig selv er jo værdiløs, hvis man ikke bruger den aktivt.
Utroligt indimellem hvad folk kan forvente af en hjemmeside eller en facebook side uden at have en strategi for platformene.
C. Andersen
Præcis - innovationen er ikke særlig høj i dk mere, skræmmende...
Nicolai Soya Bølstad
Det er skørt hvordan Facebook kan ende som en hæmsko for virksomhederne, fordi de ikke præsenterer ordentligt indhold til deres brugere. Samtidig med at der er et kæmpe marketing-potentiale er der også nogle faldgrubber, og mange virksomheder sigter åbenbart mod faldgrubberne..