Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
2
Boblerikon

Virksomheder aner ikke hvorfor de er på Facebook

Når virksomhederne kaster sig ud i at bruge de nye teknologiske muligheder, ved topledelsen ofte ikke hvorfor, og hvad den der Facebook-profil egentlig skal bruges til
Læs hele historien på epn.dk
Profilbillede
C. Andersen

Mange virksomheder har INGEN strategi i det de gør. De har bare fået af vide af en smart konsulent, at de skal være på sociale netværk, men uden nogen aktivitet, eller tiltag = ingen strategi. Pinligt!

Skrevet den 14-11-2011 20:59
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Jens Mikkelsen

Ja en facebook side i sig selv er jo værdiløs, hvis man ikke bruger den aktivt.

Utroligt indimellem hvad folk kan forvente af en hjemmeside eller en facebook side uden at have en strategi for platformene.

Skrevet den 14-11-2011 21:12
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
C. Andersen

Præcis - innovationen er ikke særlig høj i dk mere, skræmmende...

Skrevet den 14-11-2011 21:43
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Nicolai Soya Bølstad

Det er skørt hvordan Facebook kan ende som en hæmsko for virksomhederne, fordi de ikke præsenterer ordentligt indhold til deres brugere. Samtidig med at der er et kæmpe marketing-potentiale er der også nogle faldgrubber, og mange virksomheder sigter åbenbart mod faldgrubberne..

Skrevet den 15-11-2011 11:45
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere