Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
4
Boblerikon

Udregning af ratings som konkurrenceparameter

Læs Feedbackhunters analyse af Trustpilots metoder til udregning af virksomheders officielle ratings. Analysen konkluderer, at der til betalende kunders fordel opstår en skævvridning i forbindelse med udregningen af ratings. Betalende virksomheder får således typisk udregnet højere ratings end virksomheder der ikke betaler.
Læs hele historien på feedbackhunter.com
Profilbillede
Ib Abildgaard, RÅD & MAL

Rart med en så grundig analyse af Trustpilot.

Mon ikke de betlalende medlemmer opdager at de har faldende udbytte (negativ grænseudbytte).

Må ikke de kommende kunder  vil kigge lidt mere på cost benefic når de skal vælge markedsførings kanaler ??? 

 

 

Skrevet den 23-04-2014 21:36
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Christoffer Dahl-Jørgensen
Tak skal du have. Godt at der er nogle der gider at læse den :-)
Skrevet den 23-04-2014 21:59
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere