For ti minutter siden meldte Morten Vadskær, Splittester af Guds Nåde, at han havde forsøgt sig med FB-knapper på sitet Kondomaten.dk, én af Danmarks bedst optimerede webshops. Det ledte til en kraftig forøgning i bounceraten, altså den metrik, der angi'r, hvor mange brugere der sér én og kun én side og efterfølgende forsvinder. FB-knapperne skræmte simpelthen folk væk, og det er dårligt for konverteringsraten, så knapperne måtte lide døden. Morten melder, at bounceraten steg med omkring 15%!!!
Læs hele historien på mediebevaegelsen.dk
Hvis de giver 50% ekstra besøgende, så gør det vel ikke så meget at bounceraten stiger med 15%. Er de tal holdt op mod hinanden. Og som der var en der kommenterede under indlægget, så kan det have meget at gøre med at produktet er kondomer.
sponsorplay
Hvis de giver 50% ekstra besøgende, så gør det vel ikke så meget at bounceraten stiger med 15%. Er de tal holdt op mod hinanden. Og som der var en der kommenterede under indlægget, så kan det have meget at gøre med at produktet er kondomer.