Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
![]() | Tobias Hyldeborg | ![]() | sponsorplay |
![]() | igang | ![]() | Neua | ![]() | Casper Lohse | ![]() | Tonny Skov Pedersen |
![]() | Thomas Rosenstand |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
igang
Jeg giver dig et minus for denne, Tobias. Ikke fordi jeg synes det er irrelevant, men fordi det ikke hører til i Buzz, men ovre i debatten.
Og selvfølgelig er der stadig et marked for affiliate på spilmarkedet. Tiden vil vise om de bliver mere eller mindre gavmilde, men eftersom konkurrencen bliver intensiveret efter 1. januar, vil jeg blive overrasket hvis det ikke mindst er status quo.
sponsorplay
Der vil være ligeså mange penge i at skaffe en ny spiller, som der tidligere har været. Dog vil revenue share afregningerne blive mindre, da de 20% sikkert trækkes fra beløbet ved danske spillere. Desuden vil CPA´en blive mindre, hvis man vælger at hente sine affiliatelinks gennem et affiliatenetværk, da de også skal have en del af kagen, til gengæld får man så fordelen ved at have flere kampagner samlet samme sted og derved mindre besvær med at føre regnskab og betale skat og moms.