Hvis du vil have kunder i e-butikken, er du nødt til at gøre den brugervenlig. ComON har talt med en ekspert i usability om, hvad du skal være opmærksom på. Læs hele historien på www.comon.dk
Meget relevant artikel, så tak for omtalen og linket.
Jeg savner lidt nogle egentlige råd i artiklen. Det er meget godt at foreslå at hugge andres ideer, men hvordan vurderer man, hvad der er værd at hugge på andres webshops? Men okay, det er nok ikke det, som artiklen sigter mod. Det er vel mere det ene råd: At hugge andres ideer.
Artiklen nævner også brugervenlighed, og det er helt relevant. Vi kunne godt snakke kriterier for brugervenlighed her på amino.
Slettet bruger
Meget relevant artikel, så tak for omtalen og linket.
Jeg savner lidt nogle egentlige råd i artiklen. Det er meget godt at foreslå at hugge andres ideer, men hvordan vurderer man, hvad der er værd at hugge på andres webshops? Men okay, det er nok ikke det, som artiklen sigter mod. Det er vel mere det ene råd: At hugge andres ideer.
Artiklen nævner også brugervenlighed, og det er helt relevant. Vi kunne godt snakke kriterier for brugervenlighed her på amino.