Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
4
Boblerikon

Kyssende statsledere skaber opmærksomhed. Reklamekampagne med kant.

Tøjfirmaet United Colors of Benetton har endnu en gang lanceret en reklamekampagne der skaber opmærksomhed. Denne gang er det ved at manipulere billeder af kyssende statledere og religiøse skikkelser. Firmaet vil opfordre til fred og kærlighed, men er endt med at provokere mange.
Læs hele historien på politiken.dk
Profilbillede
sponsorplay

De turde alligevel ikke at fortsætte den med paven og imamen, måske fordi de har set hvad et par tegninger kan udvikle sig til.

Skrevet den 17-11-2011 09:10
Er kommentaren brugbar? 2       0       Svar Svar
 
Profilbillede
John Nielsen

Benneton har prøvet det før, det at lancere reklamekampagner med kant. :-)

Også denne gang, har de da helt sikkert nøje overvejet alle billeder - og ikke mindst hvor længe de kunne bruge billedet af de to kyssende religiøse skikkelser, inden de officielt skulle trække billedet tilbage. En billedsøgning på Google giver jo stadig det "tilbagetrukne" billede. Mon Google nu bliver hadet for sin publicering af billedet? :)

Skrevet den 17-11-2011 09:30
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy
Det er "piece of cake" at lave reklamer der får store dele af verden til at reagere, det kræver ingen talent, bare nogle store nosser.
Skrevet den 17-11-2011 09:39
Er kommentaren brugbar? 3       0       Svar Svar
 
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere