Vi har 4 netbutikker som er hostet på scannets webhotel.
De har alle været 100% nede siden Mandag kl 12. Bortset fra den danske som vi fik flyttet DNS'en på. De internationale var ikke så nemme at flytte fordi det tager længere tid (og hvornnår beslutter man at acceptere 24 timers ustablitet når scannet hele tiden lover at det virker senere i dag??)
Jeg tør slet ikke tænke på alle de ordrer vi ikke har kunnet modtage. Håber virkelig at scannet yder en eller anden form for kompensation, også selvom de naturligvis fraskriver sig alt i deres betingelser. Det må være det MINDSTE de kan gøre!
Den nyhed havde jeg ikke set før nu, øvøv! Har haft flere henvendelser fra Scannet kunder i dag, som alle havde ekstreeeemt lange svartider. Der var forklaringen så...
Thomas Rosenstand
Det er sjældent en god ide at lyve i krisekommunikation...
Brian Reinhold Jensen
Man kan definere sig ud af mange problemstillinger :-)
PP Pro
Vi har 4 netbutikker som er hostet på scannets webhotel.
De har alle været 100% nede siden Mandag kl 12. Bortset fra den danske som vi fik flyttet DNS'en på.
De internationale var ikke så nemme at flytte fordi det tager længere tid (og hvornnår beslutter man at acceptere 24 timers ustablitet når scannet hele tiden lover at det virker senere i dag??)
Jeg tør slet ikke tænke på alle de ordrer vi ikke har kunnet modtage. Håber virkelig at scannet yder en eller anden form for kompensation, også selvom de naturligvis fraskriver sig alt i deres betingelser. Det må være det MINDSTE de kan gøre!
Thomas: Fin podcast du har lavet om samme emne.
Tobias Thaastrup-Leth
Den nyhed havde jeg ikke set før nu, øvøv!
Har haft flere henvendelser fra Scannet kunder i dag, som alle havde ekstreeeemt lange svartider. Der var forklaringen så...
Jacob Rohde
Måske de skal ansatte Henrik Sass som kommunikationsmedarbejder.